|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gierek
Dołączył: 20 Cze 2011
Posty: 168
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: okolice Włodawy
|
Wysłany: Pią 19:05, 16 Wrz 2011 Temat postu: Kartery LC4 |
|
|
Witam, panowie jest kwestia, otóż pękły mi kartery w 620 i kupiłem inne sprzedający zapewniał że są one od EGS-a 97r. z podwójnym obiegiem oleju. Okazuje się że w silniku nie ma miejsca na drugą pompę oleju (górną) podejrzewam że kartery są od jakiego super competitiona z małym obiegiem. I teraz pytanie czy te kartery z jedną pompą olejową podpasują pod moto z podwójnym obiegiem czy muszę dokupić mikrofiltr ? Czy może sprzedać te kartery w pizdu i kupić normalne pod dwie pompy sam nie wiem co robić proszę o porady.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
szakul123
Dołączył: 16 Cze 2011
Posty: 280
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 8:18, 17 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
będziesz musiał dokupić mikrofiltr (ta aluminiowa puszka i do tego mikrofiltr). a sprzedawca niechce zamienić albo jakiś zwrot jeśli on złe sprzedał to powinien zamienić lub oddać kasę
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lukasz_vip
Dołączył: 31 Sty 2010
Posty: 314
Przeczytał: 5 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 13:28, 17 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
EGS 620 z dużym obiegiem oleju do roku 96 ma jedną pompę oleju. Dopiero od 97r wprowadzili dwie pompy oleju i zlikwidowali zaworek zwrotny odprowadzający olej z wału korbowego.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
fxrider
Dołączył: 18 Sty 2011
Posty: 380
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 8:27, 28 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
Druga pompa oleju nie ma (bezpośredniego) związku z małym bądź dużym obiegiem. Ona smaruje tylko skrzynię biegów (niskim ciśnieniem) wypompowując olej z komory korbowej (stąd pewnie likwidacja zaworka - nie jest już potrzebny).
Kontrolnie sprawdź tylko czy lokalizacja pompy umożliwia złożenie tego na starej zębatce, bo spotkałem się z różnymi rozmiarami zębatki pompy oleju w LC4 (różne przełożenia) i podejrzewam, że różnią się też wtedy minimalnie umiejscowieniem pompy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|