|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
marzio
Dołączył: 18 Paź 2008
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wisła
|
Wysłany: Nie 16:56, 29 Lis 2009 Temat postu: kilka problemów z lc4 400 egs-e z 1998r |
|
|
Witam wszystkich. Mam kilka problemów z moją lc4:
1 )Ktm strasznie szybko wykańcza świece zapłonowe (to już piąta w tym miesiącu) Czego to może być wina?
2) W silniku zwiększa się stan oleju i pachnie on benzyną, czy silnik kończy swój żywot?
3) Troche dużo pali 7 litrów przy normalnej jeździe, gdy dodam ostro dodam gazu to czasem nawet zgaśnie.
Proszę o odpowiedź co może być przyczyną tych usterek. Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 12 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Pon 13:29, 30 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
hej.
Wszystko te objawy są bardzo powiązane, tak na pierwszy rzut oka to masz źle wyregulowany gaźnik (sprawdź położenie iglicy), bike dostaje za dużo paliwa, przepala świecę , zalewa.
Jedynym miejscem w którym jest możliwe przedostanie się benzyny do oleju jest cylinder, jeśli będzie zalewało - możliwe że benzyna będzie mieszać się z olejem.
Czyli - zaczynamy od gaźnika!
Pozdrawiam
kristof
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kabat
Dołączył: 28 Gru 2009
Posty: 39
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Krosno Odrzańskie
|
Wysłany: Nie 16:56, 03 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
Tak wyglada na to ze za duzo paliwa dostaje, przede wszytkim zobacz jak jak wykrecona sruba mieszanki. Wkrec ja i policz ile obrotow zrobisz , powinno byc 1,5 obrotu. Zobacz na jakim polozeniu jest iglica, ale iglica to najmniej prawdopodobna rzecz, moze byc uniesiona na maxa, a takie rzeczy nie maja prawa sie dziac. Ale na wszelki wypadek obusc ja na maxa, tzn klips zaloz na ostatnie u gory wcienie. Polataj i zobacz jak jest. Jesli moto gasnie po dodaniu gazu to moze sie zalewac albo dostawac za malo paliwa, musisz regulowac sruba mieszanki co 0/25 obrotu i za kazdym razem sprawdzac jak jest efekt. Mozlwe tez ze masz zle ustawiony zaplon. Ale najpier zajmij si egaznikiem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|