Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

kilka problemów z lc4 400 egs-e z 1998r

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> LC4
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
marzio




Dołączył: 18 Paź 2008
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wisła

PostWysłany: Nie 16:56, 29 Lis 2009    Temat postu: kilka problemów z lc4 400 egs-e z 1998r

Witam wszystkich. Mam kilka problemów z moją lc4:
1 )Ktm strasznie szybko wykańcza świece zapłonowe (to już piąta w tym miesiącu) Czego to może być wina?
2) W silniku zwiększa się stan oleju i pachnie on benzyną, czy silnik kończy swój żywot?
3) Troche dużo pali 7 litrów przy normalnej jeździe, gdy dodam ostro dodam gazu to czasem nawet zgaśnie.
Proszę o odpowiedź co może być przyczyną tych usterek. Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 12 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Pon 13:29, 30 Lis 2009    Temat postu:

hej.
Wszystko te objawy są bardzo powiązane, tak na pierwszy rzut oka to masz źle wyregulowany gaźnik (sprawdź położenie iglicy), bike dostaje za dużo paliwa, przepala świecę , zalewa.
Jedynym miejscem w którym jest możliwe przedostanie się benzyny do oleju jest cylinder, jeśli będzie zalewało - możliwe że benzyna będzie mieszać się z olejem.


Czyli - zaczynamy od gaźnika!

Pozdrawiam
kristof


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kabat




Dołączył: 28 Gru 2009
Posty: 39
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Krosno Odrzańskie

PostWysłany: Nie 16:56, 03 Sty 2010    Temat postu:

Tak wyglada na to ze za duzo paliwa dostaje, przede wszytkim zobacz jak jak wykrecona sruba mieszanki. Wkrec ja i policz ile obrotow zrobisz , powinno byc 1,5 obrotu. Zobacz na jakim polozeniu jest iglica, ale iglica to najmniej prawdopodobna rzecz, moze byc uniesiona na maxa, a takie rzeczy nie maja prawa sie dziac. Ale na wszelki wypadek obusc ja na maxa, tzn klips zaloz na ostatnie u gory wcienie. Polataj i zobacz jak jest. Jesli moto gasnie po dodaniu gazu to moze sie zalewac albo dostawac za malo paliwa, musisz regulowac sruba mieszanki co 0/25 obrotu i za kazdym razem sprawdzac jak jest efekt. Mozlwe tez ze masz zle ustawiony zaplon. Ale najpier zajmij si egaznikiem

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> LC4 Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin