|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
fomek5
Dołączył: 25 Wrz 2017
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bialystok
|
Wysłany: Czw 13:00, 27 Gru 2018 Temat postu: Kolo magnesowe lc4 600 |
|
|
Witam, mam pytanie odnosnie mojego sprzeta tak jak w temacie. Jestem juz na kocowce kapitalki silnika i tu na sam koniec jeszcze jeden chochlik, a mianowcie podczas ustawiania zaplonu (mam oczywiscie SEM) nie zgadzaja sie znaki na statorze i kole magnesowym... wal zblokowany, a kreska na magnecie, a raczej dwie kreski zamiast na godzinie 7.30 to na 10.30.., poza zakresem regulacji, zglupialem normalnie. Chyba poprzednik wsadzil magneto od gs 250 lub aprilli bo innego rozwiazania chyba nie ma. Pytanie moje czy na tym kole magnesowym moja lc4 pojedzie? Rozum mi mowi, ze zaplon bedzie za wczesny i to sporo wiec chyba du*a z tego i bede musial zakupic drugie - uzywke, czy mam racje? Podobo ten motor wczesniej jedzil, ale cos mi sie zdaje, ze nie na tym magnecie..., jakos niebawem dorzuce fotki obrazujace rzezbe, jezeli ktos przerabial takie cos prosze o sugestie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
fomek5
Dołączył: 25 Wrz 2017
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bialystok
|
Wysłany: Czw 13:12, 27 Gru 2018 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
fomek5
Dołączył: 25 Wrz 2017
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bialystok
|
Wysłany: Czw 13:13, 27 Gru 2018 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez fomek5 dnia Czw 13:20, 27 Gru 2018, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13862
Przeczytał: 8 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Czw 17:40, 27 Gru 2018 Temat postu: |
|
|
edytuj posty - nie pisz jeden pod drugim
tez kiedys walczyłem z zapłonem w LC4 juz nie pamietam dokładnie w czym miałem problem ale generalnie jakby brakowało mi znaków - ostatecznie uzyłem lampy stroboskopowej, i danych technicznych było wyprzedzenie zapłonu na wolnych obrotach i na wysokich dało sie to całkiem sensownie zgrać i moto chodziło jak trzeba - tyle pomóc moge
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
fomek5
Dołączył: 25 Wrz 2017
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bialystok
|
Wysłany: Pią 9:56, 28 Gru 2018 Temat postu: |
|
|
Bede tak pisal, Heniu, myslisz, ze na tym kole ustawie prawidlowo zaplon na stroboskop? Mam juz wypatrzone magneto typowo z lc4 za 400 zl w bardzo dobrym stanie, zastanawiam sie czy nie kupic, a tego co mam to nie sprzedac dla swietego spokoju
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13862
Przeczytał: 8 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Pią 15:08, 28 Gru 2018 Temat postu: |
|
|
jak masz taka opcje, i wszystko bedzie w dobrym stanie, i masz $$ to pewnie warto tak zrobic i sie nie bawić
mi sie udało idealnei wyregulować na stroboskop
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
motocdi
Dołączył: 18 Sty 2019
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Pią 4:08, 18 Sty 2019 Temat postu: |
|
|
Do ktm lc4 600 620 ... wchodzi tylko jeden typ magneta fizycznbie nie włożysz tam niczego innego jeśli magnesy nie powypadały lyb nie są popękane zakup nowego nic nie zmieni
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
fomek5
Dołączył: 25 Wrz 2017
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bialystok
|
Wysłany: Nie 20:16, 20 Sty 2019 Temat postu: magnetolc4 600 |
|
|
Chodziło o to, że znaki na moim magnecie są w innym miejscu niż powinny, magneto generalnie jest w b.dobrym stanie. Dla świętego spokoju kupiłem dedykowane do ktm lc4 ze znakami już w dobrym miejscu , a swoje stare, sprawne najprawdopodobniej sprzedaje, komuś się przyda do 2T, to w sumie część "biały kruk" . Zapewne na jednym kole i na drugim bym sprzęta odpalił - magnesy są dokładnie tak samo ułożone względem rowka na klin
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
motocdi
Dołączył: 18 Sty 2019
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Pon 0:51, 21 Sty 2019 Temat postu: |
|
|
co Ty piszesz ???? jak do 2 T ? jakie 2 T ma magneto z kielichem na zewnątrz ? czyli stator przykręcony do dekla > ??? wszystkie maja stator przykecony do kartera !!!!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13862
Przeczytał: 8 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Pon 8:06, 21 Sty 2019 Temat postu: |
|
|
chociazby kazdy najnowszy KTM
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
motocdi
Dołączył: 18 Sty 2019
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Pon 13:39, 21 Sty 2019 Temat postu: |
|
|
on ma 600 starą ... wielkie magneto ... teoretyzowanie to sobie można ... ma chłop motocykl ponad 25 letni ... i o takich piszemy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
fomek5
Dołączył: 25 Wrz 2017
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bialystok
|
Wysłany: Wto 15:33, 22 Sty 2019 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
Patrz i przyjrzyj się dokładnie jakie koło magnesowe siedzi w tym sprzęcie.
A tak w ogóle to nie mam na imie "on" tylko Tomek. Owszem mam 25 letniego sprzęta którego reanimuje już dłuższy czas, tak dla zabawy, hobbistycznie robię sobie "nowego" lc4 z 93 roku, czy to jakiś wstyd? czy co, bo piszesz jakbym był trędowaty z tego powodu, czasem zasięgam porad tutejszych bywalców ze względu na ogrom wiedzy jaką dysponują , lecz próbujesz się przyczepić do tego co piszę nie pomagając mi w niczym..., koło magnesowe w moim sprzecie ma po prostu znaki w innym miejscu niż lc4, tak jak Henio pisał, na lampę można najprawdopodobniej ustawić i to koło, lecz ja chcę mieć część ze znakami w oryginalnym miejscu tak jak fabryka, bo do tego dąże w moim projekcie, magneto już zakupiłem sobie z resztą z odpowiednimi znakami, także po temacie kolego sympatyczny..
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
motocdi
Dołączył: 18 Sty 2019
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Wto 16:26, 22 Sty 2019 Temat postu: |
|
|
najgorsze ,ze brniesz frustrujesz się ,,, jesteś uparty ale w niemądry sposób --- nie pozwalasz sobie pomóc =
teraz tak zobacz jak jest założone magneto wnętrze kilelicha jest od strony silnika od strony wału i tak wchodzi na stożek od wewnątrz kielicha ... jasne ???
natomiast lc4 jako jedyny w rodzinie KTM z zapłonem SEM AMAL ma magneto założone odwrotnie czyli od zewnątrz kielicha wchodzi na stożek wyobtraź sobie uparciuchu ,że stożek na wale to nie walec to stożek z jednej strony jest szerszy z drugiej węższy .... tak samo magneto od lc4 szersze jest od zewnątrz kielicha a od wszystkich 2T jest odwrotnie ..
dotarło ??? pomogłem zrozumieć czy dalej brniesz ?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez motocdi dnia Wto 17:16, 22 Sty 2019, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
motocdi
Dołączył: 18 Sty 2019
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Wto 16:31, 22 Sty 2019 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
tutaj jest fotka silnik w lc4 600 i 620 ma dokładnie taki sam zapłon
nawet magneto w 2T załóżmy sx250 ... i inny ktm mx 250 mimo że magneta z zewnątrz się nie różnią mają w innych miejscach prowadzenie klina więc nie wymienisz między nimi magneta mimo ze ten sam rozmiar ztożka ... i mechanicznie pasują zapłon będzie w innym miejscu
mam wszystkie te 3 motocykle znam je bardzo dokłądnie były rozebrane do śróbki i poskładane
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez motocdi dnia Wto 16:47, 22 Sty 2019, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Wto 17:38, 22 Sty 2019 Temat postu: Kolo magnesowe lc4 600 |
|
|
Masz racje, jest odwrotnie zalozone wiec na klin nie wejdzie w w 2T, (inny stozek w kole), moj blad...., tak wiec musi byc to kolo albo od aprili lub husaberga, niestety nie znam tych sprzetow tak wiec bede dywagowal, zmienie opis w aukcji, bo nieprawde napisalem, dzieki za podpowiedz.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|