Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Kopka nie odbija, po wykręceniu śruby z silnika

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> LC4
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
muniek90
Gość






PostWysłany: Wto 15:50, 28 Cze 2011    Temat postu: Kopka nie odbija, po wykręceniu śruby z silnika

Witam, niedawno kupiłem LC4 600 93r

Spod śruby od strony koła tylnego miałem mały wyciek(jak by podkładki nie było wyglądało), postanowiłem go zlikwidować. Kupiłem miedzianą podkładkę i zabrałem się do wykręcania śruby. Słabe dojście ale dałem radę.

Przy połowie wykręcania usłyszałem jak by jakaś sprężyna odbiła... Po wkręceniu śruby kopka nie odbija do góry, więc pewnie zluzowałem sprężynę od niej.


Jak ją naciągnąć ponownie?
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mariantofana




Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 383
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 18:34, 28 Cze 2011    Temat postu:

bez rozpołowienia silnika nie ma szans jej naciągnąć ponownie:)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
muniek90
Gość






PostWysłany: Wto 20:40, 28 Cze 2011    Temat postu:

no to ładnie..
odpaliłem go licząc że przejeździ do weekendu... pierwszy bieg wyskakuje, pewnie pękła ta sprężynka i rozwaliła coś w skrzyni
Zgrzytów nie było, ale w sumie przy takim hałasie jaki on wydaje to nic dziwnego że nie było słychać...

Rozbieram silnik.

A może ma ktoś 100% sprawny silnik na sprzedaż za normalne pieniądze? Jak co to tel: 665570580


Mój pierwszy cross.. pierwszy KTM, rozwalony z własnej winy... Mega lipa!
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
szakul123




Dołączył: 16 Cze 2011
Posty: 280
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 20:43, 28 Cze 2011    Temat postu:

a miałeś wykręconą kopkę podczas wykręcania tej śruby??
bo jeśli sprężyna nie pękła to da sie ją naciągnąć bez rozpoławiania silnika


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez szakul123 dnia Wto 20:46, 28 Cze 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
muniek90
Gość






PostWysłany: Wto 21:32, 28 Cze 2011    Temat postu:

Nie miałem kopki, bo wymieniałem simmering pod kopką

Sprężynka musiała pęknąć bo 1 wyskakuje, pewnie trybów nie ma gdy jej część wpadła pomiędzy tryby. Nigdy mi 1 nie wyskakiwało więc przewiduję najgorsze.

Naciągać próbowałem(przekładając kopkę na zębach pchałem w dół i w dół... nic), jutro rozbieram silnik bo nie widzę innej opcji..

Co będzie w środku napiszę... Między kartery dajecie uszczelki, silicon czy specjalną pastę do uszczelniania alu(np misek olejowych)?
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
szakul123




Dołączył: 16 Cze 2011
Posty: 280
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 22:15, 28 Cze 2011    Temat postu:

ja dopiero co swój silnik poskładałem i składałem na samej uszczelce jeszcze nie zalane olejem i niewiem czy szczelne

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rysiek24




Dołączył: 09 Lut 2011
Posty: 933
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 22:30, 28 Cze 2011    Temat postu:

silniki lc4 sa bardzo spasowane wiec radze dac uszczelke ....pozniej okaze sie ze walem nie mozna zakrecic

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mariantofana




Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 383
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 22:31, 28 Cze 2011    Temat postu:

Tylko i wyłącznie uszczelka... jakies 3 tygodnie temu był tu temat o tym jak chłopaki poskładali silnik na sylikonie i nie mogli wałem obrócić

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bully




Dołączył: 03 Mar 2011
Posty: 843
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: opolskie

PostWysłany: Śro 13:39, 29 Cze 2011    Temat postu:

mistrzu wykręc ta śrubę, włóż kopkę ręka przekręc tak jakbyś kopał do końca na dół i nie puszczając kopki, dokręć tą śrubę z tyłu. Puśc kopkę i powinno być dobrze o ile jest sprężyna dobra.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
muniek90
Gość






PostWysłany: Śro 21:47, 29 Cze 2011    Temat postu:

To poszła sprężyna na bank, bo tak próbowałem, logicznie myśląc o nie działającej kopce tak zrobiłem jak piszesz, nie zadziałało, wogóle nie reaguje na naciąg w dół... no i ta wyskakująca jedynka, coś tam musiało się stać, bo nigdy mi bieg nie wyskoczył, a teraz to 5m ujechać nie mogłem.

Silnik wyjęty, zajęło to sporo więcej czasu niż w planach... ściągacz do magneta muszę dorobić bo jakiś niestandardowy gwint jest( 20x1 ?). Na tym dziś prace wstrzymane.

Jest coś o czym powinienem pamiętać, szczególnie uważać?
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rysiek24




Dołączył: 09 Lut 2011
Posty: 933
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 22:10, 29 Cze 2011    Temat postu:

wymien uszczlnienia walka biegow bo pozniej bedzie cieklo , bo dojscie tylko od srodka ( w kazdym razie w 620)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
muniek90
Gość






PostWysłany: Sob 8:10, 02 Lip 2011    Temat postu:

Silnik rozebrany, jedynka wyskakiwała bo sprężyna podeszła pod wodzik... Ogólnie sprężyna przeskoczyła tak że zamiast zapierać się o karter na dole, zapierała się o pręcik z wodzikami biegów...

Gdzie dostanę najtaniej uszczelki góry silnika?
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
szakul123




Dołączył: 16 Cze 2011
Posty: 280
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 9:45, 02 Lip 2011    Temat postu:

pytaj u olka 120 zł cała góra

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez szakul123 dnia Sob 9:46, 02 Lip 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
muniek90
Gość






PostWysłany: Sob 15:44, 02 Lip 2011    Temat postu:

Możesz podać nr. tel do nich?
Z góry dziękuje Smile


I po dokładnym obejrzeniu...nicasil złom
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> LC4 Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin