|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bully
Dołączył: 03 Mar 2011
Posty: 843
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: opolskie
|
Wysłany: Nie 9:15, 19 Cze 2011 Temat postu: Korba?? |
|
|
Pierwsza jazda z keihinem fcr mx 39 zakończyła się źle dla silnika
Po trzech godzinach jazdy moto zesłabło zaczęło sprzegło nie wysprzęglać, potem zesłabł masakrycznie i pokazał się niebieski dym.
Wycisnęło simera od strony magneta, coś wali na wale pod tlokiem było tyle oleju że kompresja była nawet po wykręceniu świecy, w oleju pływają miedziane opiłki.
Najprawdopodobniej zatkało opiłkami przewód odprowadzający olej z skrzyni korbowej do biegów. (Mam wesję USA bez zaworka tylko giętki przewód)
Korba walnęła? miałem Proxa, za dużo nie przejechała
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Rysiek24
Dołączył: 09 Lut 2011
Posty: 933
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 18:56, 19 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
najpewniej korba, ale z ganikiem ma malo wspolnego , przy bardzo ubogiej mieszance mogl bys wypalic zawory po dluzszym czasie , ale nie korbe zajechac.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bully
Dołączył: 03 Mar 2011
Posty: 843
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: opolskie
|
Wysłany: Pon 8:42, 20 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
może i nie ma, ale na tym gaźniku moto zaczęło normalnie jezdzić, na piątym biegu z gazu na koło podnosi
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bully
Dołączył: 03 Mar 2011
Posty: 843
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: opolskie
|
Wysłany: Śro 9:08, 22 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
padło łozysko na korbie, syf straszny.
Co mogło być przyczyną padu korby?, był to zamiennik proxa, nie jeździł długo, nie ma śladów przegrzania, więc smarowanie było, po prostu popękał koszyczek łożyska.
mam to olać, wkładac nową korbę i czekac co się bedzie działo?
Ciekawe ile razy jeszcze w tym roku rozbiorę ten silnik, już go rozbieram w pół godziny, niedługo dojdę do 15 min
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lukasz_vip
Dołączył: 31 Sty 2010
Posty: 315
Przeczytał: 5 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 9:42, 22 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
jak masz rozebranego to sprawdź przeowdy olejowe czy są drożne, czy zaworek zwrotny i BY-Pass są dobre tj. sprężynki trzymają wymiar a tłoczki chodzą i się nei zacinają.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bully
Dołączył: 03 Mar 2011
Posty: 843
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: opolskie
|
Wysłany: Śro 21:06, 22 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
no odpływowy z skrzyni korbowej jest napewno nie drożny, bo są w nim kawałki łożyska. Przewody były napewno drożne, 20 motogodzin wstecz silnik przechodził generalny remont, i wszystko było na błysk, korby akurat nie wymienilem bo uznałem że jest dobra zawór Bypass jest dobry, kupilem już na wszelki wypadek nową spręzynkę w aso, zaworka zwrotnego nie mam, mam wersję USA gdzie go nie montowali.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|