|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
żółf
Dołączył: 02 Paź 2011
Posty: 1145
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Karpacz
|
Wysłany: Wto 20:18, 18 Paź 2011 Temat postu: korek na kluczyk do adventure |
|
|
Czy ktoś wie czy można gdzieś kupić korek do adventure zamykany na kluczyk? Oryginalny jest odkręcany jak w crossie bez żadnego zabezpieczenia. Po tym jak mi ktoś w dominatorze wykręcił bagnet oleju, po to żeby go za kilka m wyrzucić w krzaki myślę że pozostawianie motocykla bez zabezpieczonego wlewu byłoby co najmniej ryzykowne
korek ma fi 50mm
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez żółf dnia Wto 20:19, 18 Paź 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
fxrider
Dołączył: 18 Sty 2011
Posty: 380
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 22:27, 18 Paź 2011 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mariantofana
Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 383
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 16:32, 02 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
fxrider Mam pytanie:
Czy masz jakieś graty do LC4 ADV luzem na sprzedaż? Chodzi mi przede wszystkim o zbiornik, z całą przednią owiewką, światłem szybą i inne graty potrzebne do przebudowy zwykłego LC4 na ADV?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
fxrider
Dołączył: 18 Sty 2011
Posty: 380
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 16:47, 02 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
Mam bak + pompa paliwa, owiewkę z wypełnieniem i kpl. zegarów. brakuje stelaża i lamp, trzeba też dorobić mocowanie na główce ramy. Jakbyś szukał tych elementów to bierz pod uwagę to, że stelaż jest dwuczęściowy: jeden element mocuje się pod główkę ramy, a drugie to takie ramki wokół chłodnic (z przodu), które stabilizują bak (dodatkowe mocowania) i dają dodatkowe punkty mocowania głównego stelaża.
Owiewki LC4 ADV z późniejszych roczników nie mają szyby jako oddzielnego elementui są niższe niż te z pierwszych roczników - za to można bezstresowo nad nimi przelatywać, przetestowane
Jakbyś potrzebował więcej info to pisz, bo sam też przerabiałem swoje moto na ADV.
EDIT: aaaa, i kanapa jest też inna - mam.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez fxrider dnia Śro 16:58, 02 Lis 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mariantofana
Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 383
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 17:06, 02 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
Widzisz.. na razie jeszcze nie mam LC4. Poprzedniego sprzedałem na rzecz YZ426F, która gruntownie wyremontowałem zawory, korba, tłok łańcuszek rozrządu, wszystkie łozyska zawiasu... Jednak w naszym rejonie klimat nie sprzyja lataniu po lesie. Sąsiedzi są życzliwi i uprzejmie donoszą, mieszkam w otulinie Parku narodowego wiec straż leśna katuje nas niemiłosiernie (w sumie mają rację) do toru crossowego daleko a ostatnio mnie złapali, dowalili 300zł obfotografowali moto, zgłosili na policje i zagrozili że jeszcze raz i bez pindolenia sąd groszki i takie tam a i policja powiedziała ze moto bez kwitów to grzywna wysoka więc odechciało mi się latać na dzikusie. Wiec zamarzył mi się LC4 ADV zarejestrowany i gotowy w trasę
tak więc kombinuję na wszelkie sposoby. najprawdopodobniej sprzedam moją Yamaszkę na części bo w całości nawet po takim remoncie wartym 4000zł nie sprzedam korzystnie.
Więc jak by co to pewnie wrócę do pomarańczowych korzeni i w razie pytań będę do Ciebie pisał
pozDRawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mariantofana
Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 383
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 15:43, 07 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
Siema fxrider a jaka cena Cię interesuje za taki komplecik? Jeżeli nie chcesz pisac tu na forum to daj jakiś namiar na siebie albo pisz na [link widoczny dla zalogowanych]
Mam na oku fajnego LC4 tylko ze to wersja SC z 97 roku a ja wolałbym juz 98 bo rozruchajło elektryczne jest i zapłon kokusan który dobrze znam bo ze swoim poprzednim moto LC4 98' miałem troszke zabawy z elektryka. Od biedy przemęczyłbym się na tym bez pstryczka... ale nie wiem czy nie lepiej poczekać i dorwać oryginalnego ADV.
co o tym myślisz?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
fxrider
Dołączył: 18 Sty 2011
Posty: 380
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 18:20, 07 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
Z tego co wiem to nie było SC z rozrusznikiem. IMO przeróbka SC na ADV ma średni sens, bo SC mają krótkie przebiegi międzyserwisowe (2.5 kkm) i są to raczej moto do zapierdalania, więc nie bardzo jest sens robić z nich turystyki i dokładać kilogramów.
No chyba, że chodzi o realizację jakiejś koncepcji - to już inna sprawa.
Co do przebudowy na ADV - ciut zabawy jest, tak z 1200-1500zł trzeba mieć, żeby temat ukończyć, sam przekalkuluj. Dokładniejszą wycenę elementów które mam zaraz poślę Ci na maila.
aa, i w 620 brakuje wyjścia podciśnienia do napędzania pompy paliwa - trzeba wiercić kanałek z gwinem w kolektorze dolotowym. Być może nowszy typ głowicy (bez żeberek) będzie już to miał - z prawej strony głowicy na kolektorze dolotowym powinna być zaślepka z śruby ampulowej.
pozdrawiam, Adam
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez fxrider dnia Pon 18:30, 07 Lis 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mariantofana
Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 383
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 18:45, 07 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
fxrider napisał: | Z tego co wiem to nie było SC z rozrusznikiem. |
No oczywiście że nie było. Dla tego pisze że wolałbym LC4 z 98 roku jako bazę do przeróbek. Źle gramatycznie skleciłem to zdanie i wyszło jak by chodziło o SC z rozrusznikiem:)
Też tak właśnie myślę, że lepiej jednak ori ADV kupić. Jeżeli chodzi o koszta to mnie to nie przeraża Żony na razie nie mam, dzieci też, przynajmniej nic mi o tym nie wiadomo:P Więc zawsze się tam co naskrobie:)
Koncepcja jest taka: Jak juz bedzie ADV to i tak lecą z niego niepotrzebne mi graty, wjeżdża keihin FCR jakiś fajny akcesoryjny układ wydechowy (o ile będzie mnie stać) i ogólnie troszkę modyfikacji żeby ująć mu troszkę kg i dodać kopa. Mam zamiar nim też endurzyć, w osiemdziesięciu procentach wyjazdy z przejazdami terenowymi typu Rajd Pałuk (nie wiem czy byłeś). Ma mieć kopa ale też być znośny w trasie:)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
fxrider
Dołączył: 18 Sty 2011
Posty: 380
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 19:12, 07 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
IMO najlepszą metodą odchudzenia ADVki jest właśnie przerobienie jej na enduro - na starcie masz co najmniej z 15 kg zysku. Jak nie planujesz latać za granicę lub robić ponad 500km/dziennie to IMO nie ma sensu wozić ze sobą tyle dodatkowego plastiku.
Do zwykłego Enduro można kupić bak 18-20l i słaba szansa, żeby Ci zasięgu brakowało.
Ew. zaczaj się na 625 SXC - keihin i lżejszy wydech w standardzie, rozrusznik jest a serwisowo nie odbiega od 640. Tylko do tego to już trzeba mieć ponad 180 cm wzrostu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mariantofana
Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 383
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 19:37, 07 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
Wiesz... to taka moja wizja... ja nie chce w ten teren jechać na jeden dzień. Spakować się i na kilka dni namiot, żarcie z ogniska, Poza tymADV szalenie mi się podoba! Ma piękne kształty, i jest taki zgrabny, a jak by mu dodać alu kuferki... napisałem 80% ale tu chodzi o 80% wyjazdów. W rzeczywistości z raz albo dwa razy na sezon jakaś dalsza włóczęga minimum 1000km. Powziąłem też z kolegą śmiały plan wyjazdu na Ukrainę bo on włada tamtejszym językiem w mowie i piśmie i jest Ukraińcem z krwi i kości ale mieszka w Polsce:) Interesuje nas morze czarne i przede wszystkim Krym. może uda się w 2013 roku tam dotrzeć Chciałbym się też powłóczyć po naszym kraju ale nie bać się terenu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
fxrider
Dołączył: 18 Sty 2011
Posty: 380
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 20:44, 07 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
Ok, rozumiem Pojeździsz, zweryfikujesz. W sumie sam podobnie ADVki używam.
Na przyszły rok (nie mówię, że cały ) planuję ściągnąć owiewki i duży bak i porównać wrażenia z terenu.
Tylko te kufry jeszcze przemyśl - w teren to jest fatalny pomysł.
Skoro już na takie tematy zeszliśmy to pozwolę sobie wrzucić link do galerii, którą skleciłem kilka dni temu:
[link widoczny dla zalogowanych]
Jeden rok z LC4 - fotki z tego sezonu, w sumie ok. 13kkm przejechałem.
pozdrawiam, Adam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mariantofana
Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 383
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 20:58, 07 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
fxrider napisał: | Tylko te kufry jeszcze przemyśl - w teren to jest fatalny pomysł. |
kufry akurat w dalsze trasy:)
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez mariantofana dnia Pon 21:02, 07 Lis 2011, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mariantofana
Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 383
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 21:05, 07 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
Fajne foty:) widać że ten motór to Twoja pasja:)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lukasz_vip
Dołączył: 31 Sty 2010
Posty: 314
Przeczytał: 9 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 23:16, 07 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
Marian cieżko przerobić SC na ADV. Ja chciałem swojego przerobić ale pojawiają się nastęujące problemy:
- brak możliwości podłączenia podciśnienia do pompy paliwa, elektryczna odpada bo nie mam aku
- potem SEM jest za słaby na ADV, troszkę więcej elektroniki i zacznie brakować prądu.
- nie wyobrażam sobie ADV bez rozrusznika, już samo kopanie moto w całej podróży jest uciażliwe
Chociaż w DE był ADV z silnikiem od 660. Podobno wściekła bestia była. Właściciel zmienił go na zwykły silnik bo mówił, że za agresywny w oddawaniu mocy był i przez to męczył w podróżach.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mariantofana
Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 383
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 9:46, 08 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
Łukasz to po prostu takie moje rozważania i pytania do ludzi, którzy już próbowali:) Skoro mówicie że ciężko to oczywiście kombinacje z SC i wszystkimi z zapłonem SEM odpadają. Z góry zakładałem że to raczej marny pomysł bo lepsza bazą do budowy będzie LC4 98 i młodszy:) no cóż zima idzie trzeba powoli dozbierać pieniążków i cierpliwie czekać na okazję
pozDRo
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|