|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
maciejk
Dołączył: 12 Lis 2014
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Śro 21:12, 12 Lis 2014 Temat postu: Ktm 620 Delikatna Awaria |
|
|
Witam zakupilem pierwszy raz Ktm jest to model lc4 z silnikiem 620 stara konstrukcja z 98r palona na kopa itd. Motor dosc mocno przerobiony na supermoto typowy custom skladak, po paru ostrych przelotkach po osiedlu praktycznie w drugi dzien po zakupie wysikał sie olej z lewej pokrywy dołem, poprzedni wlasciciel chyba wklejał ja na sylikon i pusciło, tak wiec zamowilem olej Motula 5100 4t 10w40 taki zalecił poprzedni wlasciciel i zabralem sie dzis za rozbieranie pokrywy, i nie zauwazylem nic niepokojacego lecz chodzi mi o zebatke znajdujacą sie na wale ta ktora przenosi naped na sprzeglo l. Jest mala zebatka ktora napedza rozrzad i przed nia ta ktora napedza sprzeglo jest na klinie i chyba na nakretke 22 albo 24 i chodzi o to ze nakretka była luźna i moglem ja spokojnie odkrecic palcami, i prosze o info jakim momentem ja dokrecic ? I czy wklejac ja na klej ? Co moge jeszcze sprawdzic majac zdjetą pokrywe ? I czy pokrywe wklejac na sylikon czy sa moze jakies ori uszczelki ? I pytanie odnosnie uszczelki pokrywy zaworow czy tez wklejac na sylikon czy jest uszczelka dostepna w serwisie ? Bo zauwazylem ze pokrywa tez sie troszke poci.
Przepraszam za tyle pytan lecz jest to moja pierwsza ktm i mam obawy aby nic sie nie rozpadło. MACIEJ.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
żółf
Dołączył: 02 Paź 2011
Posty: 1145
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Karpacz
|
Wysłany: Śro 21:40, 12 Lis 2014 Temat postu: |
|
|
Zacznij od ściągnięcia serwisówki tam masz podane wszystkie momenty i wszystko co należy w silniku kontrolować. Ta nakrętka z tego co pamiętam to jest na 100nm. W Twoim przypadku raczej zamawiałbym nową z serwisu, bo nie są to duże koszta, a skoro się odkręciła, to znak że ktoś już tam grzebał. Sprawdź czy masz pod nią podkładkę sprężynową.
Uszczelkę pod pokrywę sprzęgła oczywiście dostaniesz i jest ona ważna bo dystansuje pokrywę sprzęgła
Ktm nie przewidział uszczelki pod pokrywę zaworów, więc tylko na pastę się składa
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
maciejk
Dołączył: 12 Lis 2014
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Czw 21:52, 13 Lis 2014 Temat postu: |
|
|
Tak wiec śrubkę nabyłem i uszczelke, skrecilem i wkleiłem ją na klej.
Dalej nie daje mi spokoju czemu wyszczała olej... Pokrywa była wklejona na sylikon moze za mało czy mozs tez miec wpływ na to ze podczas feralnej akcji z wyciekiem oleju, jezdzilem pół godziny na ssaniu bo zamuliłem ?
To moje moto:
allegro.pl/ktm-supermoto-i4674329678.html
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Rysiek24
Dołączył: 09 Lut 2011
Posty: 933
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 16:35, 17 Lis 2014 Temat postu: |
|
|
przypadkowa awaria , dziwne ze tak moto odstawil a na uszczelke pozalowal... swoja dorga to LC4 600 a nie 620 z 98 - ale przyznam ze robi wrazenie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|