Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Ktm 620 duzy zbiornik,pompa paliwa podłączenie węży

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> LC4
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MichalNy




Dołączył: 13 Sie 2011
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 9:18, 24 Wrz 2011    Temat postu: Ktm 620 duzy zbiornik,pompa paliwa podłączenie węży

Witam ostanio udalo mi sie uruchomic Ktma mam zamontowany duzy zbiornik paliwa(2 kraniki) i do tego pompe paliwa mikuni.Czy moze wie ktos gdzie idzie srodkowy cienki wezyk,ktory jest miedzy dwoma wezami(wejscie i wyjscie z pompki).Mam gaznik dellorto phm bodajze i sa tam 2 wyjscia na dole czyli przelew z komory plywakowej i jeszcze jedno obok wlacznika ssania na goraco gdzie ma byc podlaczony ten wezyk??kolejne pytanie moto strzela troche w tlumik czy moze to byc zwiazane ze zlym ustawiem rozrzadu?ogolnie zle odpala i gasnie.


[link widoczny dla zalogowanych]


[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
640 KM
Gość






PostWysłany: Pon 20:13, 26 Wrz 2011    Temat postu: re

Witam, jeżeli moto trochę strzela w tłumik i źle pali to przyczyną będzie złe ustawienie gaźnika, najprawdopodobnie zbyt uboga mieszanka. Trzeba się przejechać i obejrzeć świece, powinna być szara(popielata). Co do pompy mikuni, nie montuj jej połącz dwa węże od baku i prosto do gaźnika. Ta pompa przydaje się na dużych wysomkościach gdzie zasilanie grawitacyjne nie wystarczy. A pozatym to niepotrzebny gadżet do popsucia się.

Pozdrawiam i powodzenia ( 640 KM )
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lukasz_vip




Dołączył: 31 Sty 2010
Posty: 314
Przeczytał: 9 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 20:21, 26 Wrz 2011    Temat postu:

pompa monotowana fabrycznie w zbiornikach 28l. Przy zbiornikach 21l nie potrzebna. Cienki weżyk idzie do podciśnienia do krućca ssącego, który fabrycznie był tylko w modelach od 1997r z gaźnikiem MIKUNI. Do 96r nie było podciśnienia w krućcu ssącym i trzeba było samemu sobie zrobić dziurę.

Do dell'orto podłączasz przewody paliwowe tylko z prawej strony. Reszta krócców w gaxniku to przelewy.

Jak masz przelot to norma, że strzela ;] Jak źle pali to gaźnik do regulacji.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> LC4 Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin