|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MichalNy
Dołączył: 13 Sie 2011
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 9:18, 24 Wrz 2011 Temat postu: Ktm 620 duzy zbiornik,pompa paliwa podłączenie węży |
|
|
Witam ostanio udalo mi sie uruchomic Ktma mam zamontowany duzy zbiornik paliwa(2 kraniki) i do tego pompe paliwa mikuni.Czy moze wie ktos gdzie idzie srodkowy cienki wezyk,ktory jest miedzy dwoma wezami(wejscie i wyjscie z pompki).Mam gaznik dellorto phm bodajze i sa tam 2 wyjscia na dole czyli przelew z komory plywakowej i jeszcze jedno obok wlacznika ssania na goraco gdzie ma byc podlaczony ten wezyk??kolejne pytanie moto strzela troche w tlumik czy moze to byc zwiazane ze zlym ustawiem rozrzadu?ogolnie zle odpala i gasnie.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
640 KM
Gość
|
Wysłany: Pon 20:13, 26 Wrz 2011 Temat postu: re |
|
|
Witam, jeżeli moto trochę strzela w tłumik i źle pali to przyczyną będzie złe ustawienie gaźnika, najprawdopodobnie zbyt uboga mieszanka. Trzeba się przejechać i obejrzeć świece, powinna być szara(popielata). Co do pompy mikuni, nie montuj jej połącz dwa węże od baku i prosto do gaźnika. Ta pompa przydaje się na dużych wysomkościach gdzie zasilanie grawitacyjne nie wystarczy. A pozatym to niepotrzebny gadżet do popsucia się.
Pozdrawiam i powodzenia ( 640 KM )
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lukasz_vip
Dołączył: 31 Sty 2010
Posty: 314
Przeczytał: 9 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 20:21, 26 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
pompa monotowana fabrycznie w zbiornikach 28l. Przy zbiornikach 21l nie potrzebna. Cienki weżyk idzie do podciśnienia do krućca ssącego, który fabrycznie był tylko w modelach od 1997r z gaźnikiem MIKUNI. Do 96r nie było podciśnienia w krućcu ssącym i trzeba było samemu sobie zrobić dziurę.
Do dell'orto podłączasz przewody paliwowe tylko z prawej strony. Reszta krócców w gaxniku to przelewy.
Jak masz przelot to norma, że strzela ;] Jak źle pali to gaźnik do regulacji.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|