|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13852
Przeczytał: 7 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Śro 21:39, 20 Mar 2019 Temat postu: |
|
|
jak chcesz to pisz mi numer silnika / vin moge ci potwierdzic a na czesci dać znizke
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Adioss995
Dołączył: 15 Sie 2018
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 21:59, 20 Mar 2019 Temat postu: |
|
|
Nr silnika 3-580-11908 A nr vin też potrzebujesz? bo musiałbym iść do garażu bo zostawiłem tam papiery
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13852
Przeczytał: 7 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Czw 6:26, 21 Mar 2019 Temat postu: |
|
|
nie wchodzi mi ten numer silnika na pewno błedu nie ma ? numer vin ma 17 znaków
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Rysiek24
Dołączył: 09 Lut 2011
Posty: 933
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 10:11, 21 Mar 2019 Temat postu: |
|
|
Warto oczywiscie zdjac glowice , rozpiac zawory i ocenic ich stan , wymienic uszczelniacze , Cylinder podlega z biegiem lat owalizacji , bez srednicowki tego nie sprawdzisz , oddaj to gdzies na szlifiernie niech zrobia pomiar , 5 minut i nie powinni kasowac za to . Druga sprawa , pisales ze wal ma luzy boki ..luz gora do moze byc slabo wyczuwalny , ale jak lata na boki to na 90% do wymiany , jestem wlasnie na etapie montowania silnika po wymianie korby i wiem jak bylo przed wymiana , a jak jest teraz .Luzy na dziwigienkach zaworowycvh zostaw , ja u siebie tez chciałem zrobic jak w manualu i nie dalo sie pozniej ustawic luzu , w dzigienki i walki dziwnowianek idealne.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Adioss995
Dołączył: 15 Sie 2018
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 16:19, 21 Mar 2019 Temat postu: |
|
|
tak bez bledu podałem ale chyba za stary jest zeby cos pokazało ;/
ktm mi odpisał ze nie maja schematów do mojego rocznika
ale u mnie jest taki sam tłok co przy 400ccm z 96 roku czyli 95mm i rozmiar sworznia tez sie zgadza takze może by pierscienie podeszły od tego ktm a
[link widoczny dla zalogowanych]
drugi obrazek od lewej
co myślicie ?
a z wałem to teraz juz nie wiem co robić bo niby wszystko ok było z nim
Dobra już wyczytałem jakie są tolerancję
radial play . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .max. 0.05 mm u mnie nie ma wgl
axial play . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .max. 1.10 mm czyli na boki u mnie jest 0.75
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Adioss995 dnia Czw 19:13, 21 Mar 2019, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13852
Przeczytał: 7 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Czw 21:53, 21 Mar 2019 Temat postu: |
|
|
jak juz pisałem do jednej srednicy tłoka sżły rózne pierscienie - wiec nie wiadomo
baza ktma znajduje kazdego ktma - a tu nic nie wyszukuje, wrzuc fotke tego numeru silnika
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Adioss995
Dołączył: 15 Sie 2018
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 22:26, 21 Mar 2019 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
Napisałem prośbę do ktm sklep żeby zmierzyli mi grubości tych pierścieni od 400 z kutym tlokiem
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Adioss995 dnia Czw 22:28, 21 Mar 2019, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Rysiek24
Dołączył: 09 Lut 2011
Posty: 933
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 9:47, 22 Mar 2019 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Adioss995
Dołączył: 15 Sie 2018
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 17:30, 22 Mar 2019 Temat postu: |
|
|
W ktm nie zmierzą mi tych pierścieni musze kupic i wtedy przymierzyć
a jak juz bede zakładał pierscienie to pod jakim kontem je ustawić na tłoku ?
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Adioss995 dnia Pią 17:36, 22 Mar 2019, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13852
Przeczytał: 7 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Pią 22:03, 22 Mar 2019 Temat postu: |
|
|
pod takim jak zaleca ksiązka serwisowa
- widac że co 120 stopni ustawione
jak chcesz moge ci pomóc dobrać te pierscienie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Adioss995
Dołączył: 15 Sie 2018
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 23:14, 22 Mar 2019 Temat postu: |
|
|
Yhy czyli co 120 stopni obojętnie gdzie bada się schodzić?
Jak byś mógł mi pomóc to byłbym wdzięczny:)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13852
Przeczytał: 7 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Pią 23:20, 22 Mar 2019 Temat postu: |
|
|
napisz mi na PW ile masz pierscieni, jakiego kształtu czy w przekroju maja litere L czy nie, srednice tłoka, rok i model motocykla
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Adioss995
Dołączył: 15 Sie 2018
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 19:09, 09 Kwi 2019 Temat postu: |
|
|
Ok.Mam juz wszystkie cześci okazało sie ze moje pierscienie w porównaniu z nowymi są już zjechane np pierscien uszczelniający stary miał chyba 0,90 nowy ma 0,25 ale nie o tym
[link widoczny dla zalogowanych]
czy moge ustawić pierścień olejowy na tych kanalikach zaznaczonych na zdj czy tak ustwić przerwe zeby była obok jak jest teraz na zdj ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13852
Przeczytał: 7 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Wto 20:04, 09 Kwi 2019 Temat postu: |
|
|
mozesz - ale warto sie wspomóc instrukcją tam na pewno masz opisane co i jak zrobić
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Adioss995
Dołączył: 15 Sie 2018
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 20:54, 09 Kwi 2019 Temat postu: |
|
|
Jest tylko że co 120 ⁰ ustawić
Także chyba mało istotne to będzie jeśli chodzi o te kanaliki
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|