Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

ktm 620 lc4 cykanie pierscieni ? pomocy
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> LC4
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Adioss995




Dołączył: 15 Sie 2018
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 16:28, 10 Kwi 2019    Temat postu:

A uszczelkę pod cylinder którą strona dac bo z jednej str od strony rozrzadu ma niebieskie zgrubienie ?

[link widoczny dla zalogowanych]

A WGL to silikon jakiś gdzieś dawać?


A i napiszcie mi jak mam odciągnąć cylinder na 50nm jak żadnym kluczem dynamometrycznym nie mam podejscia pod śruby tylko plaskim kluczem 15 mam podejscie


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Adioss995 dnia Śro 18:26, 10 Kwi 2019, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13852
Przeczytał: 7 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Śro 19:27, 10 Kwi 2019    Temat postu:

wszystko masz w ksiazce serwisowej, ten pasek "silikonu" robi za silikon wiecv sie nie smaruje, mozna profilaktycznie aby maznąc leciutko łączenie karterów ( zawsze tam minimalna nierównosc jest )

jak dociagnac - kupic odpowiedni klucz Very Happy albo na oko - moze bedzie dobrze... a moze nie


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Adioss995




Dołączył: 15 Sie 2018
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 20:10, 10 Kwi 2019    Temat postu:

No właśnie masakra ...

za jakiś klucz dynamometrycznym plaski musiał bym dac 500zl nawet mechanik nie ma takiego klucza ma same grzechotki

Jutro może coś wyspawie jakaś dźwignię z klucza 15 pod grzechotke:D

Jakies wskazówki co do dalszego składania co warto jeszcze zrobić albo coś?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13852
Przeczytał: 7 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Czw 6:43, 11 Kwi 2019    Temat postu:

nie musi byc płaski dynamometr - są do dokupienia adapteryna zwykły kwadrat pod klucze dynamometryczne, z opisanym ramieniem - mozna sobie siłe przeliczyć albo ustawić pod katem 90 stopni ramie i wtedy siła bedzie taka jak zadana na kluczu - i nie są az takie drogie adaptery

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rysiek24




Dołączył: 09 Lut 2011
Posty: 933
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 9:18, 11 Kwi 2019    Temat postu:

cylinder zawsze skrecalem na oko , dynamoetryczny uzywam do glowicy.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Adioss995




Dołączył: 15 Sie 2018
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 15:30, 11 Kwi 2019    Temat postu:

Kurw. .. pękł pierścień olejowy czekam do wtorku

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Adioss995




Dołączył: 15 Sie 2018
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 20:22, 17 Kwi 2019    Temat postu:

Ok jutro reguluje zawory składam i będę odpalal i teraz pytanie

Czy muszę jakoś specjalnie docierać moto ?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13852
Przeczytał: 7 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Śro 20:34, 17 Kwi 2019    Temat postu:

specjalnie nie musisz wystarczy standardowo

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Adioss995




Dołączył: 15 Sie 2018
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 11:49, 20 Kwi 2019    Temat postu:

Dobra zrobiłem ok 30 km wszystko jest ok jest cykanie ale dużo mniejsze

Więcej napisze jak trochę polatam i się uloza pierscienie narazie powiem że moto nie kopci i ma odczuwalne więcej mocy ale nic dziwnego jak pierscienie były zjechane

Mam pytanie czym charakteryzują się zużyte śrubki regulacji zaworow ? Tym że się przestawiaja czy może klepia ?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13852
Przeczytał: 7 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Sob 21:02, 20 Kwi 2019    Temat postu:

mysle ze srubek nie usłyszysz, problem z wyrobionymi srubkami jest taki że szczelinomierzem nie jestes w stanie zmierzyc poprawnie luzu zaworowego - to sie moze byc kwestia stukania bo zmierzona wartosc bedzie realnie wieksza przez zagłębienia na srubkach

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Adioss995




Dołączył: 15 Sie 2018
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 23:11, 20 Kwi 2019    Temat postu:

Aha rozumiem

A co do luzow zaworowych wyczytałem że do 620 najlepsze są.0.10 ale w serwisowce jest 0.15 A ja mam poj 600 czyli tlok jak przy 400setce i ustawione mam na 0.10


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13852
Przeczytał: 7 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Nie 8:19, 21 Kwi 2019    Temat postu:

mam ksiazke serwisową do takiego lc4 600 1993 rok, to podaja 0.15 dla wydechów i ssacych

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Adioss995




Dołączył: 15 Sie 2018
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 8:40, 21 Kwi 2019    Temat postu:

Dzięki henio teraz przynajmniej mam pewność

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Adioss995




Dołączył: 15 Sie 2018
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 17:19, 21 Kwi 2019    Temat postu:

A zapłon na znaki ustawiać czy te 3mm do tyłu jak w 620?

I jeszcze jedno teraz docieram na oleju 15w50 jak będę wymieniał olej to mogę wymienić na ipone katana 10w50?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13852
Przeczytał: 7 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Nie 19:39, 21 Kwi 2019    Temat postu:

olej mozesz wlać zawsze dowolny

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> LC4 Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
Strona 3 z 4

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin