|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Adioss995
Dołączył: 15 Sie 2018
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 16:28, 10 Kwi 2019 Temat postu: |
|
|
A uszczelkę pod cylinder którą strona dac bo z jednej str od strony rozrzadu ma niebieskie zgrubienie ?
[link widoczny dla zalogowanych]
A WGL to silikon jakiś gdzieś dawać?
A i napiszcie mi jak mam odciągnąć cylinder na 50nm jak żadnym kluczem dynamometrycznym nie mam podejscia pod śruby tylko plaskim kluczem 15 mam podejscie
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Adioss995 dnia Śro 18:26, 10 Kwi 2019, w całości zmieniany 3 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13843
Przeczytał: 20 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Śro 19:27, 10 Kwi 2019 Temat postu: |
|
|
wszystko masz w ksiazce serwisowej, ten pasek "silikonu" robi za silikon wiecv sie nie smaruje, mozna profilaktycznie aby maznąc leciutko łączenie karterów ( zawsze tam minimalna nierównosc jest )
jak dociagnac - kupic odpowiedni klucz albo na oko - moze bedzie dobrze... a moze nie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Adioss995
Dołączył: 15 Sie 2018
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 20:10, 10 Kwi 2019 Temat postu: |
|
|
No właśnie masakra ...
za jakiś klucz dynamometrycznym plaski musiał bym dac 500zl nawet mechanik nie ma takiego klucza ma same grzechotki
Jutro może coś wyspawie jakaś dźwignię z klucza 15 pod grzechotke:D
Jakies wskazówki co do dalszego składania co warto jeszcze zrobić albo coś?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13843
Przeczytał: 20 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Czw 6:43, 11 Kwi 2019 Temat postu: |
|
|
nie musi byc płaski dynamometr - są do dokupienia adapteryna zwykły kwadrat pod klucze dynamometryczne, z opisanym ramieniem - mozna sobie siłe przeliczyć albo ustawić pod katem 90 stopni ramie i wtedy siła bedzie taka jak zadana na kluczu - i nie są az takie drogie adaptery
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Rysiek24
Dołączył: 09 Lut 2011
Posty: 933
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 9:18, 11 Kwi 2019 Temat postu: |
|
|
cylinder zawsze skrecalem na oko , dynamoetryczny uzywam do glowicy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Adioss995
Dołączył: 15 Sie 2018
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 15:30, 11 Kwi 2019 Temat postu: |
|
|
Kurw. .. pękł pierścień olejowy czekam do wtorku
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Adioss995
Dołączył: 15 Sie 2018
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 20:22, 17 Kwi 2019 Temat postu: |
|
|
Ok jutro reguluje zawory składam i będę odpalal i teraz pytanie
Czy muszę jakoś specjalnie docierać moto ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13843
Przeczytał: 20 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Śro 20:34, 17 Kwi 2019 Temat postu: |
|
|
specjalnie nie musisz wystarczy standardowo
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Adioss995
Dołączył: 15 Sie 2018
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 11:49, 20 Kwi 2019 Temat postu: |
|
|
Dobra zrobiłem ok 30 km wszystko jest ok jest cykanie ale dużo mniejsze
Więcej napisze jak trochę polatam i się uloza pierscienie narazie powiem że moto nie kopci i ma odczuwalne więcej mocy ale nic dziwnego jak pierscienie były zjechane
Mam pytanie czym charakteryzują się zużyte śrubki regulacji zaworow ? Tym że się przestawiaja czy może klepia ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13843
Przeczytał: 20 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Sob 21:02, 20 Kwi 2019 Temat postu: |
|
|
mysle ze srubek nie usłyszysz, problem z wyrobionymi srubkami jest taki że szczelinomierzem nie jestes w stanie zmierzyc poprawnie luzu zaworowego - to sie moze byc kwestia stukania bo zmierzona wartosc bedzie realnie wieksza przez zagłębienia na srubkach
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Adioss995
Dołączył: 15 Sie 2018
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 23:11, 20 Kwi 2019 Temat postu: |
|
|
Aha rozumiem
A co do luzow zaworowych wyczytałem że do 620 najlepsze są.0.10 ale w serwisowce jest 0.15 A ja mam poj 600 czyli tlok jak przy 400setce i ustawione mam na 0.10
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13843
Przeczytał: 20 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Nie 8:19, 21 Kwi 2019 Temat postu: |
|
|
mam ksiazke serwisową do takiego lc4 600 1993 rok, to podaja 0.15 dla wydechów i ssacych
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Adioss995
Dołączył: 15 Sie 2018
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 8:40, 21 Kwi 2019 Temat postu: |
|
|
Dzięki henio teraz przynajmniej mam pewność
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Adioss995
Dołączył: 15 Sie 2018
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 17:19, 21 Kwi 2019 Temat postu: |
|
|
A zapłon na znaki ustawiać czy te 3mm do tyłu jak w 620?
I jeszcze jedno teraz docieram na oleju 15w50 jak będę wymieniał olej to mogę wymienić na ipone katana 10w50?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|