|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Adioss995
Dołączył: 15 Sie 2018
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 19:06, 16 Mar 2019 Temat postu: ktm 620 lc4 cykanie pierscieni ? pomocy |
|
|
Witam. Mam taki problem...
Ktm cyka gdzieś na środku cylindra i wydaje mi sie że to cykanie przenosi sie na wydechy słychać jak by coś od środka w nie stukało tak jak by pierscienie były już zjechane
zawory są wyregulowane dekompresator też to nie jest motor pali od pierwszego ciepły zimny tylko że kopci na niebiesko taki ciemny niebieski jak dam mu w palnik
nie wiem czy bierze olej bo go kupiłem niedawno ale wydaje mi sie ze będzie brał
czy mogą to być pierscienie ?
aha dodam że na napinaczu mam jecze 5 zębów zapasu a dziwigienki zaworowe maja luzy małe boczne
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Adioss995 dnia Sob 19:09, 16 Mar 2019, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 19 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Sob 20:12, 16 Mar 2019 Temat postu: |
|
|
od kiedy słychac zuzyte pierscienie ?
jak kopci na niebiesko to albo uszczelniacze zaworowe albo pierscien głownie olejowy moze byc zuzyty
dzwigienki muszą miec luz - instrukcja dokładnie określa jakie maja byc luzy
jak masz problem to go rozwiaż jak chcesz zeby nie brał oleju i nie miał zadnych niepokojących hałasów - to rozbieraj silnik
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Nie 0:01, 17 Mar 2019 Temat postu: |
|
|
A pierścień olejowy może dzwonić?
Czy WGL odczepic się pierścieni
Tak jak pisałem dzwoni na środku cylindra i przenosi po wydechu to cykanie ale nie jakos bardzo
będę to rozbieral ale chce się dowiedzieć jak najwięcej na co się przygotować
Zwykle pierścienie nie moga dzwonić?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 19 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Nie 7:51, 17 Mar 2019 Temat postu: |
|
|
nie moze dzwonic, chhyba ze miałby kilka mm luzu co sie nie zdarza
skoro bierze olej to albo z tym zyjesz i sie odczepiasz - albo robisz remont
przygotuj sie że moze bedzie wszystko do wymiany
a są jakies niezwykłe pierscienie ? nie bedziesz słyszał dzwoniących pierscieni, te silniki są hałasliwe i tam dzwoni wszystko - ale nie pierscienie,
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Rysiek24
Dołączył: 09 Lut 2011
Posty: 933
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 8:51, 18 Mar 2019 Temat postu: |
|
|
Mialem duzy luz na pierscianiach i nie dzwonilo , obstawiam ze tam nie skonczy sie tylko na pierscianiach albo tloku ..
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Adioss995
Dołączył: 15 Sie 2018
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 19:47, 19 Mar 2019 Temat postu: |
|
|
Rozebralem już wszystko przed chwila
jutro zmierze luzu na pierscieniach z tego co wyczytałem to powinien on wynosić Max 0.60 A na olejowym 0.80
Wal na boki ma luzy
gora dol nie ma wgl to samo na sworzniu
Prowadnice łańcucha rozrzadu są ok
Jutro rozbiore głowice podejrzewam że to cykanie mogą powodować wyrobione prowadnice zaworowe
Co o tym myślicie?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Adioss995
Dołączył: 15 Sie 2018
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 19:54, 19 Mar 2019 Temat postu: |
|
|
Aha tak jak pisałem dziwigienki zaworowe mają na boki małe luzy ale chyba tak ma być?
Powiedzcie mi czy to lozysko co jest na walku mogło by powodować cykanie ??
[link widoczny dla zalogowanych]
Nr 25 i 23 i czy jak już mam rozebrane to je wymienić mimo że nr 23 nie ma luzu ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 19 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Wto 20:01, 19 Mar 2019 Temat postu: |
|
|
prowadnice beda bezszelestne ten zawór musiał bys ie tam obijać chyba jakby miał byc słyszalny
dzwigienki muszą miec luz osiowy i serwisówka jasno i dokładnie go określa
- sprawdź czy łozysko nie jest zuzyte, czy nie ma luzu tam sie da chyba złapać za wałek i poruszac " góra dół" nie powinno byc luzu w ogóle - a jak nie masz pewnosci wymienic nie zaszkodzi
zobacz dokładnie rolki na popychaczach one czesto sie rozłazą i hałasują
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Adioss995
Dołączył: 15 Sie 2018
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 20:28, 19 Mar 2019 Temat postu: |
|
|
Ok jutro bede to sprawdzał
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Adioss995
Dołączył: 15 Sie 2018
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 20:40, 19 Mar 2019 Temat postu: |
|
|
Aha i jeszcze zapomniałem napisać że to zabezpieczenie tego łożyska nr 22 jak zdejmowalem pokrywe od zaworow to zauważyłem że to zabezpieczenie było nie na swoim miejscu latalo sobie luzono
także podczas pracy silnika
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 19 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Wto 20:46, 19 Mar 2019 Temat postu: |
|
|
edytuj posty - nie pisz jednego pod drugim
w takim razie przy montazu popraw, a moze wymien zabezpieczenie na nowe jak sie słabo trzyma
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Adioss995
Dołączył: 15 Sie 2018
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 21:05, 19 Mar 2019 Temat postu: |
|
|
Ok
Tak chyba zrobię parę groszy kosztuje A będę miał spokój
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Adioss995
Dołączył: 15 Sie 2018
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 17:34, 20 Mar 2019 Temat postu: |
|
|
Co ustalilem do tej pory
To pierscienie mają następujące luzy ...
Pierwszy od góry 0.60
Drugi 0.90
Olejowy 2.75 masakra
Pierscienie włożone były na głębokości ok 1 cm od góry cylindra
Tlok w cylindrze siedzi ciasno bo szczelinomierz 0.05 nie chce prawie wejsc moze tylko ze 2mm wchodzi a wkladany byl od strony gazinika i wydechu wzorowalem sie na zdj nr 8
[link widoczny dla zalogowanych]
A z koleji od strony rozrzadu czyli lewej i prawej szczelinomerz wchodzi o wartisci 0.35 ale to chyba tak jest skonstruowany tlok
Mój ktm ma poj 400!!! Dol silnika jest od 600 numer silnika zgadza się z papierami i numer ramy też tylko cyl jest założony od 400
Na tłoku pisze elko 95 na środku "1"
Cylinder jest na nicasilu bo nie widać żeby była wbijana tuleja A poza tym nie przyciąga magnesu
Na ktm sklep tlok nominalny do 400 setki ma wymiar 95
Rolki popychaczy wyglądają ok nie są przypalone ładnie się kręcą mają luzy na boki ale w serwisowce nic nie jest wspomniane o nich czy powinny mieć luz czy nie "/
A luz na dzwigienkach zaworowych jest w normie
I teraz nie wiem czy ruszać głowice wymieniać uszczelniacze ? Czy do tego szlifować gniazda zaworowe itp?
Dobra już wyczytałem jednak mam 600 tke z większym skokiem wału
Ktm do 94 roku o poj 600 wychodziły z tlokiem 95mm
To pierscienie z ktm sklep mam kuoic od 400?
http://www.ktmracing.fora.pl/lc4,2/czy-wal-korbowy-w-ktm-600-620-i-640-sa-takie-same,2294.html
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Adioss995 dnia Śro 21:01, 20 Mar 2019, w całości zmieniany 10 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 19 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Śro 21:25, 20 Mar 2019 Temat postu: |
|
|
kup od takiego pojazdu jaki masz, w lc4 pierscieni było sporo róznego typu wiec mozna sie pomylic.
jak juz masz rozebrane a chcesz zrobic dobrze to głowice bym rozpiął i ocenił a uszczelnaicze wymienił na nowe - dla pewnosci
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Adioss995
Dołączył: 15 Sie 2018
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 21:37, 20 Mar 2019 Temat postu: |
|
|
Napisałem do ktm mają mi sprawdzić i dobrać po numerze silnika zobaczę jutro co napiszą
Ta głowice zrobię już cała do porządku
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Adioss995 dnia Śro 21:38, 20 Mar 2019, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|