|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
qater123
Dołączył: 06 Maj 2018
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie
|
Wysłany: Sob 18:11, 29 Gru 2018 Temat postu: ktm 620 sc |
|
|
witam, orientuje się ktoś przy jakich obrotach na zapłonie sem jest odcięcie zapłonu?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
motocdi
Dołączył: 18 Sty 2019
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Czw 23:34, 24 Sty 2019 Temat postu: |
|
|
nie ma tam odcięcia zapłonu to prymitywny zapłon działa jak przełącznik albo 5 stopni przy rozruchu po przekroczeniu 1800 RPM przełącza na 36 stopni nic więcej ten zapłon nie robi
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
motocdi
Dołączył: 18 Sty 2019
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Sob 23:53, 26 Sty 2019 Temat postu: |
|
|
...nieudane wysłanie
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez motocdi dnia Nie 1:00, 27 Sty 2019, w całości zmieniany 3 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
qater123
Dołączył: 06 Maj 2018
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie
|
Wysłany: Sob 23:55, 26 Sty 2019 Temat postu: |
|
|
A wiesz może czy ciężko zamontować?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
motocdi
Dołączył: 18 Sty 2019
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Nie 0:57, 27 Sty 2019 Temat postu: |
|
|
teraz kwestia w jakim celu ? po to aby był ? --- kupjesz komparator napięcia to się tak nazywa ... po przekroczeniu pewnego napięcia (sam je ustalasz potencjometrem ) komparator zmienia stan na wyjściu steruje przekaźnikiem lub tranzystorem mocy ...a ten gasi zapłon ...
zapłon jest analogowy i na przykład napięcie ładowania cdi wzrasta wra z zobrotami im większe obroty tym większe napięcie -- po przekroczeniu zadanego napięcia (czyli obrotów) odcina zapłon
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|