|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Pawlak2201
Dołączył: 18 Mar 2017
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poddębice
|
Wysłany: Pon 18:19, 26 Lut 2018 Temat postu: Ktm 620 SC Keihin FCR 41 MX. Pytanie dotyczące montażu. |
|
|
Witam, zamontowałem w swoim LC4 w/w gaźnik jednak jedna rzecz nie daje mi spokoju. Jest on pochylony na lewą stronę. Czy macie jakieś sposoby na to aby trochę go wyprostować? Dołączam fotki po montażu. Rzućcie fachowym okiem i podajcie kilka patentów na to aby montaż był jak najbardziej profesjonalny.
Z góry przepraszam, za ulany olejem silnik:)
Od Rysiek24 z forum wiem, ze muszę skrócić gumę airbox'u, oraz muszę zakupić linki od crf 450(te które mam są za krótkie). Dzięki Rysiek:)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
sylwu
Dołączył: 10 Paź 2013
Posty: 183
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: opolskie, sankt annaberg
|
Wysłany: Pon 18:52, 26 Lut 2018 Temat postu: |
|
|
spróbuj sciągnąć ta osłonę gdzie linki idą
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Pawlak2201
Dołączył: 18 Mar 2017
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poddębice
|
Wysłany: Pon 18:57, 26 Lut 2018 Temat postu: |
|
|
Można śmigać bez osłony?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13853
Przeczytał: 8 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Pon 20:06, 26 Lut 2018 Temat postu: |
|
|
mozna tylko ze syf bedzie szedł bardziej na np ten popychaczdo membrany - i na membranie od gory pewnie po tym bedziesz miał pełno syfu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Pawlak2201
Dołączył: 18 Mar 2017
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poddębice
|
Wysłany: Pon 20:10, 26 Lut 2018 Temat postu: |
|
|
Czyli najlepiej przerobić osłonę linek Tak aby nie przeszkadzała i chronila przed syfem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Rysiek24
Dołączył: 09 Lut 2011
Posty: 933
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 8:46, 27 Lut 2018 Temat postu: |
|
|
Olej to , ja tak mam od kilku lat i jest ok . Natomiast ja mam gume od strony silnik - gaznik dluzsza , a oryginalna od dellorto troszke inna , wiec moze jednak nie ruszaj tych gum , bo bedzie za krotko .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Pawlak2201
Dołączył: 18 Mar 2017
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poddębice
|
Wysłany: Wto 9:48, 27 Lut 2018 Temat postu: |
|
|
Zakładam zbiornik i będę próbował odpalić. jak będzie wszystko ok to dam znać. Trochę kusi mnie jednak żeby pokombinować z tą osłoną linek. Czujnik położenia przepustnicy macie zostawiony? Myślę czy by go nie zaślepić, i tak go nie mam do czego podłączyć a zawsze trochę więcej miejsca będzie na gaźnik.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Rysiek24
Dołączył: 09 Lut 2011
Posty: 933
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 10:47, 27 Lut 2018 Temat postu: |
|
|
mam zostawiony
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
sylwu
Dołączył: 10 Paź 2013
Posty: 183
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: opolskie, sankt annaberg
|
Wysłany: Wto 11:52, 27 Lut 2018 Temat postu: |
|
|
u mnie mam bez osłony, wiadomo cały syf masz na tym co powinna chronić osłona, ale wydaje mi sie że jest tam uszczelniacz więc w przepustnicy powinno byc czysto. tps wywaliłem, zaślepiłem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Pawlak2201
Dołączył: 18 Mar 2017
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poddębice
|
Wysłany: Wto 11:53, 27 Lut 2018 Temat postu: |
|
|
Dzięki wszystkim za odpowiedzi.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
arkglo
Dołączył: 14 Gru 2015
Posty: 55
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 6:49, 01 Mar 2018 Temat postu: |
|
|
U siebie miałem podobnie. Wykręciłem śrubkę mocującą osłonę linek i tak zostawiłem. Osłona nie spada a gaźnik się naprostowało, tyle że ja miałem nieoryginalną i dość mocno odstającą śrubkę.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Pawlak2201
Dołączył: 18 Mar 2017
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poddębice
|
Wysłany: Nie 20:52, 08 Kwi 2018 Temat postu: |
|
|
Witam ponownie. Uporalem sie z zamontowaniem(usuniecie oslony linek gazu pozwolilo wyprostowac gaznik). Teraz walcze z regulacją.
Dydza główna 172
Wolnych 42
Ssania 85
Powietrze 100
Ostatnia 200
Iglica OBEKR (z taka kupilem) na 5 poziomie z 7.
Sruba składu wykręcona o 1,5 obrotu.
Motocykl zapala od kopa, zimny i cieply.
Zrobiony "oring mod".
Problem jest następujący:
Podczas schodzenia z obrotow zawiesza sie na chwile, na postoju bardzo sie grzeje. Podczas jazdy z dolu nie ma kopa. Pozniej idzie jak szalony.
Odnioslem wrazenie ze tej turbodziury nie bylo jak iglica byla nizej.
Czy polozenie iglicy ma wplyw na prace na wolnych obrotach?
Moto nie lapie lewego powietrza.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13853
Przeczytał: 8 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Pon 19:39, 09 Kwi 2018 Temat postu: |
|
|
troche ma, a ile ci składu wychodzi ? ( nie ile ma ustawione przypadkowo tylko ile ci wychodzi podczas kręcenia ) obstawiam ze za mała dysza wolnych aklbo za mało wykrecona srubka
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Pawlak2201
Dołączył: 18 Mar 2017
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poddębice
|
Wysłany: Pon 20:32, 09 Kwi 2018 Temat postu: |
|
|
Zaczynam z 2 obrotów. Wtedy silnik nie schodzi z obrotow przez kilka sekund. I teraz paradoksalnie wkrecajac srube skladu mieszanki, skraca sie czas schodzenia z obrotów. Jednak i tak jest dlugi. Nie probowalem jej bardziej wykrecac.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|