|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
qater123
Dołączył: 06 Maj 2018
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie
|
Wysłany: Wto 12:17, 07 Sie 2018 Temat postu: KTM 620 SC PROBLEM |
|
|
Witam, mam ktma 620 sc 97r na gaźniku dellorto phm 40, motocykl odpala na zimnym jak i ciepłym wręcz wzorowo od strzała, lecz jest problem gdyż motocykl ewidentnie jest za bardzo podlany paliwem (przy moniejszym dodaniu gazu motocykl dymi na czarno) świeca również jest czarna od sadzy, natomiast śrubka od regulacji mieszanki jest wkręcona na maxa. pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Wto 19:49, 07 Sie 2018 Temat postu: |
|
|
w takim razie to wyreguluj
jak jest wkręcona na maxa to jest najbardziej bogato - daj oczko mniejszą dysze wolnych obrotów i powinno wyjść wtedy sruba składu nie na maxa ( chyba ze wkręcone jest na pałe bez zadnej regulacji )
to że kopci na max gazie, srubka składu i to jak odpala nie ma znaczenia. bo wtedy za to odpowiada iglica/ dysza główna/rozpylacz - trzeba by sprawdzic jakie dysze są i iglice i cos przemysleć, mozna na pałe wrzucic troche mniejsza główna i zobaczyc jak sie bedzie zachowywał
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Wto 20:13, 07 Sie 2018 Temat postu: |
|
|
Natomiast jak wykręcę o 1.5 obrotu to motocykl natychmiast gaśnie
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
qater123
Dołączył: 06 Maj 2018
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie
|
Wysłany: Wto 20:29, 07 Sie 2018 Temat postu: |
|
|
Oraz śruba wolnych obrotów jest wkręcony na maxa
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
arkglo
Dołączył: 14 Gru 2015
Posty: 55
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 8:26, 08 Sie 2018 Temat postu: |
|
|
Na pewno trzeba wyjąć gaźnik i wszystko przejrzeć (dysze, poziom paliwa). Jak się nagrzeje i schodzi z gazu to nie ma tendencji do gaśnięcia? Jeśli tak jest, to masz za bogato na wolnych obrotach. Jak odpalasz na zimno to ze ssaniem czy bez? Jeżeli bez, to za bogato. Gaźnik zwykły czy z pompką przyspieszającą? Jeśli z pompką, to dymienie na czarno przy odkręcaniu gazu jest normalne. Poza tym zacząć trzeba od sprawdzenia i wyczyszczenia filtr powietrza.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Śro 9:53, 08 Sie 2018 Temat postu: |
|
|
przeciez napisałem oc masz zrobic - zmien dysze i wtedy kręc.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Rysiek24
Dołączył: 09 Lut 2011
Posty: 933
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 15:03, 08 Sie 2018 Temat postu: |
|
|
tego dellorto lepiej nie ruszaj , jak pali to tylko sie cieszyc ...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
qater123
Dołączył: 06 Maj 2018
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie
|
Wysłany: Czw 20:18, 09 Sie 2018 Temat postu: |
|
|
Obrót w kierunku zgodnym z ruchem wskazówek zegara zmniejszy ilość benzyny (mieszanka uboga), obrócenie go w kierunku przeciwnym do ruchu wskazówek zegara zwiększy ilość benzyny (bogata mieszanka), tak?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Pią 8:18, 10 Sie 2018 Temat postu: |
|
|
zalezy gdzie jest umiejscowiony kanał/sruba
jak przed przepustnica ( czyli miedyz przepustnica a filtrem powietrza) im bardziej wykręcisz srube tym dasz wiecej powietrza
jak sruba jest miedzy przepustnicą a głowica - to wykrecajac wzbogacasz w wiecej palwia
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
arkglo
Dołączył: 14 Gru 2015
Posty: 55
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 20:45, 11 Sie 2018 Temat postu: |
|
|
Tutaj jak wkręcasz, to zubażasz
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
qater123
Dołączył: 06 Maj 2018
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie
|
Wysłany: Pon 21:07, 13 Sie 2018 Temat postu: |
|
|
Z tego co wyczytałem to najlepszym wyjściem jest przejście na keihin fcr, tylko pytanie jaki będzie odpowiedni? 40 czy 41? I jak kupiłbym powiedzmy od sx 450/exc 525 to musiałbym kupić gumę krućca od lc4 625, zestaw linek oraz rolgaz?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Wto 7:42, 14 Sie 2018 Temat postu: |
|
|
ja nie raz robiłem te motocykle i na mikuni np. też bardzo fajnie to chodzi, FCR na pewno bardziej sportowy gaźnik
tylko jak ty nie mozesz sobie poradzic z prostą regulacja to dostrojenie całkiem innego gaźnika cie przerośnie na pewno
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
qater123
Dołączył: 06 Maj 2018
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie
|
Wysłany: Sob 14:26, 18 Sie 2018 Temat postu: |
|
|
dzisiaj rozkręciłem gaźnik i dysza wolnych obrotów to 45, główna 165, dysza iglicy? 300, natomiast iglica jest na 3 ząbku od dołu. Próbować z dyszą wolnych obrotów 42 i główną 160? Oraz jakie dysze były seryjnie montowane?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez qater123 dnia Nie 19:46, 19 Sie 2018, w całości zmieniany 3 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Wto 7:32, 21 Sie 2018 Temat postu: |
|
|
kristofsx.com poszukaj tu serwisówke pewnie dorwiesz tam są opisane jakie dysze powinny byc
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|