Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

KTM 620 SC PROBLEM
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> LC4
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
qater123




Dołączył: 06 Maj 2018
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie

PostWysłany: Wto 12:17, 07 Sie 2018    Temat postu: KTM 620 SC PROBLEM

Witam, mam ktma 620 sc 97r na gaźniku dellorto phm 40, motocykl odpala na zimnym jak i ciepłym wręcz wzorowo od strzała, lecz jest problem gdyż motocykl ewidentnie jest za bardzo podlany paliwem (przy moniejszym dodaniu gazu motocykl dymi na czarno) świeca również jest czarna od sadzy, natomiast śrubka od regulacji mieszanki jest wkręcona na maxa. pozdrawiam

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Wto 19:49, 07 Sie 2018    Temat postu:

w takim razie to wyreguluj
jak jest wkręcona na maxa to jest najbardziej bogato - daj oczko mniejszą dysze wolnych obrotów i powinno wyjść wtedy sruba składu nie na maxa ( chyba ze wkręcone jest na pałe bez zadnej regulacji )
to że kopci na max gazie, srubka składu i to jak odpala nie ma znaczenia. bo wtedy za to odpowiada iglica/ dysza główna/rozpylacz - trzeba by sprawdzic jakie dysze są i iglice i cos przemysleć, mozna na pałe wrzucic troche mniejsza główna i zobaczyc jak sie bedzie zachowywał


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Wto 20:13, 07 Sie 2018    Temat postu:

Natomiast jak wykręcę o 1.5 obrotu to motocykl natychmiast gaśnie
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
qater123




Dołączył: 06 Maj 2018
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie

PostWysłany: Wto 20:29, 07 Sie 2018    Temat postu:

Oraz śruba wolnych obrotów jest wkręcony na maxa

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
arkglo




Dołączył: 14 Gru 2015
Posty: 55
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 8:26, 08 Sie 2018    Temat postu:

Na pewno trzeba wyjąć gaźnik i wszystko przejrzeć (dysze, poziom paliwa). Jak się nagrzeje i schodzi z gazu to nie ma tendencji do gaśnięcia? Jeśli tak jest, to masz za bogato na wolnych obrotach. Jak odpalasz na zimno to ze ssaniem czy bez? Jeżeli bez, to za bogato. Gaźnik zwykły czy z pompką przyspieszającą? Jeśli z pompką, to dymienie na czarno przy odkręcaniu gazu jest normalne. Poza tym zacząć trzeba od sprawdzenia i wyczyszczenia filtr powietrza.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Śro 9:53, 08 Sie 2018    Temat postu:

przeciez napisałem oc masz zrobic - zmien dysze i wtedy kręc.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rysiek24




Dołączył: 09 Lut 2011
Posty: 933
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 15:03, 08 Sie 2018    Temat postu:

tego dellorto lepiej nie ruszaj , jak pali to tylko sie cieszyc ...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
qater123




Dołączył: 06 Maj 2018
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie

PostWysłany: Czw 20:18, 09 Sie 2018    Temat postu:

Obrót w kierunku zgodnym z ruchem wskazówek zegara zmniejszy ilość benzyny (mieszanka uboga), obrócenie go w kierunku przeciwnym do ruchu wskazówek zegara zwiększy ilość benzyny (bogata mieszanka), tak?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Pią 8:18, 10 Sie 2018    Temat postu:

zalezy gdzie jest umiejscowiony kanał/sruba

jak przed przepustnica ( czyli miedyz przepustnica a filtrem powietrza) im bardziej wykręcisz srube tym dasz wiecej powietrza

jak sruba jest miedzy przepustnicą a głowica - to wykrecajac wzbogacasz w wiecej palwia


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
arkglo




Dołączył: 14 Gru 2015
Posty: 55
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 20:45, 11 Sie 2018    Temat postu:

Tutaj jak wkręcasz, to zubażasz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
qater123




Dołączył: 06 Maj 2018
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie

PostWysłany: Pon 21:07, 13 Sie 2018    Temat postu:

Z tego co wyczytałem to najlepszym wyjściem jest przejście na keihin fcr, tylko pytanie jaki będzie odpowiedni? 40 czy 41? I jak kupiłbym powiedzmy od sx 450/exc 525 to musiałbym kupić gumę krućca od lc4 625, zestaw linek oraz rolgaz?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Wto 7:42, 14 Sie 2018    Temat postu:

ja nie raz robiłem te motocykle i na mikuni np. też bardzo fajnie to chodzi, FCR na pewno bardziej sportowy gaźnik

tylko jak ty nie mozesz sobie poradzic z prostą regulacja to dostrojenie całkiem innego gaźnika cie przerośnie na pewno


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
qater123




Dołączył: 06 Maj 2018
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie

PostWysłany: Sob 14:26, 18 Sie 2018    Temat postu:

dzisiaj rozkręciłem gaźnik i dysza wolnych obrotów to 45, główna 165, dysza iglicy? 300, natomiast iglica jest na 3 ząbku od dołu. Próbować z dyszą wolnych obrotów 42 i główną 160? Oraz jakie dysze były seryjnie montowane?

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez qater123 dnia Nie 19:46, 19 Sie 2018, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Wto 7:32, 21 Sie 2018    Temat postu:

kristofsx.com poszukaj tu serwisówke pewnie dorwiesz tam są opisane jakie dysze powinny byc

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Wto 11:38, 21 Sie 2018    Temat postu:

Wszystkie mam takie jak w serwisówce tylko główna mam mniejsza 165 natomiast serwisówka podaje 195
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> LC4 Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin