Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

KTM 640 dwuosobowy??
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> LC4
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Lysek




Dołączył: 06 Paź 2012
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 21:18, 06 Paź 2012    Temat postu: KTM 640 dwuosobowy??

Witam wszystkich użytkowników forum.

Pisze w takiej sprawie mianowicie chciałem się przesiąść z mojej Hondy VTR 1000 na motocykl klasy supermoto. Chodzi mi o to żeby dało się pojeździć na polnych drogach, szutrach ale również na asfalcie. Jako iż wcześniej jeździłem na prawdę mocnym motocyklem to wybór padł na KTM 640 bo jest to motocykl który czytając opinie użytkowników w niejednym może jeszcze mnie zaskoczyć i dać frajdę z jazdy.
Lecz przy wyborze motocykla bedę kierował się jednym bardzo ważnym kryterium, a mianowicie jazdą w dwie osoby i tu moje pytanie czy tym motocyklem da się jeździć w dwójkę (nie mówię tu o trasach tylko odległościach do 50 km)i czy będzie to jazda w miarę wygodna dla pasażera czy katorga nie do opisania??
Proszę o opinie, z góry dziękuję.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 19 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Sob 21:32, 06 Paź 2012    Temat postu:

nie znam enduro na którym było by wygodnie kierowcy Razz nie wspominając o komforcie podrózowania dla pasażera. siedzisz na desce, wiatr wieje - jak ktos długo smiga to jest norma i mozna tak smigac Razz ale dla osoby nie wprawionej godzinka na takim siedzeniu i tyłek boli

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Lysek




Dołączył: 06 Paź 2012
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 8:08, 07 Paź 2012    Temat postu:

A jak z dlugoscia kanapy tj. Nie jest za krotka dla dwoch osob? Czy ta druga osoba siedzi cala na kanapie czy tylko na jej skrawku? Jak motocykl sie zachowuje podczas jazdy w dwojke, zawieszenie niie dobija, nie jest za miekkie?? Mocy jest pod dostatkiem??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wójo




Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 11:00, 07 Paź 2012    Temat postu:

odpusc sobie supermoto...
twoje pytania o supermoto powinny byc w stylu:
jak długo pojade na gumie zeby nie zatrzec silnika ?
czy seryjny hamulec wystarczy zeby zrobic stoppie ?
czy do jazdy w terenie i po schodach nie bedzie za ciezki ?

chyba bardziej poszukujesz czegos w stylu honda africa twin


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez wójo dnia Nie 11:03, 07 Paź 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Lysek




Dołączył: 06 Paź 2012
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 12:20, 07 Paź 2012    Temat postu:

własnie africa twin nie bardzo bo chciałbym też trochę ostrzej polatać, na winkle, nauczyć się gumować, ale też polatać z dziewczyną w niedziele lekkim terenie/asfalcie. (narazie do tego celu używam jawy 350 ts Cool a na mojej V'ce jeżdżę już bardzo mało) także chciałbym zmienić na sprzet który polata i po drodze i w terenie i na kole, a w dodatku od czasu do czasu w dwójkęSmile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Maciek222




Dołączył: 13 Sie 2011
Posty: 160
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Nie 18:01, 07 Paź 2012    Temat postu:

Mojim zdaniem lc4 nie nadaje sie do jady we dwie osoby.szkoda silnika na taką jazde!ja ze swojego lc wywalilem podnóżki pasażera i mam spokój.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lasooch




Dołączył: 05 Cze 2012
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Pruszków

PostWysłany: Pon 7:19, 08 Paź 2012    Temat postu:

Jeździłem ze swoją dziewuchą na kilku enduro, LC4 niestety też. Jak macie dużo samozaparcia, to dacie radę, ale z założenia jest to głupie, bezsensowne i ma coś z sado-maso. Jeżeli chcesz singla na 2 osoby, to rozejrzyj się za DR650. Robiliśmy tym długie trasy we dwoje i było super wygodnie, naprawdę. XT600 już nie był tak komfortowy jak DR, ale nadal o niebo lepszy od KTM'a.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
batsopot




Dołączył: 08 Lut 2011
Posty: 313
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 14:40, 08 Paź 2012    Temat postu:

klx 650 c bardzo fajna fura na dwoje

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Lysek




Dołączył: 06 Paź 2012
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 8:06, 09 Paź 2012    Temat postu:

a Honda XR 650R,co o tym sądzicie, jeździł ktoś w dwójkę??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
7beat




Dołączył: 28 Maj 2011
Posty: 83
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: makó maz

PostWysłany: Wto 10:43, 09 Paź 2012    Temat postu:

ja teraz sporo śmigam z dziewczyną ktm adventure 620 i nie narzekam. Mi się jeździ zarąbiście, prawie jak bez pasażera, dziewczyna waży 40kg, a ja 70kg tak że moto nie ma ciężko, drifty, strome podjazdy to nie problem no i komfort jazdy lux, kobieta też nie narzeka.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Lysek




Dołączył: 06 Paź 2012
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 20:05, 09 Paź 2012    Temat postu:

a kanapa i zestrojenie zawieszenia czymś się różni w Adventure od wersji enduro/supermoto

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
7beat




Dołączył: 28 Maj 2011
Posty: 83
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: makó maz

PostWysłany: Śro 8:16, 10 Paź 2012    Temat postu:

hmm, kanapa chyba to samo co w enduro, zawiecha wp extreme a w normalnych enduro i SM zwykła WP, i w SM six days montowali wp extreme

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mariantofana




Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 383
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 8:37, 10 Paź 2012    Temat postu:

7beat
nie fandzol głupot z tym zawiasem. Bo zawias zalezy od rocznika. najpierw było UpSideDown tak jak w 600tce potem EXtreme 50 wystepuje po prostu do 1999roku potem już UpSideDown 43 i 48mm. Kanapa w ADV jest nieco wygodniejsza ale nadal twarda i wąska.
Strojenie zawieszenia różni się miedzy wersjami E,SM i ADV. Napieciem wstępnym, skokiem zawieszenia i nastawami. Najlepiej pobierz manuala do LC4 i tam na samym końcu będziesz miał tabelki dla kazdego rocznika i tam porównasz sobie co i jak.
Co do latania we dwoje... Jeżeli od czasu do czasu i bez dalekich wypraw to spokojnie LC4 daje radęSmile Jeżeli chodzi o Enduro to LC4 jest najlepszym kompromisem między świetnymi właściwościami w terenie i dawaniem sobie rady na asfalcie... Ale ostrzegam! Ona polubi LC4! Wytwarza takie wibracje że nie będzie chciała z niego chodzić Wink


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez mariantofana dnia Śro 8:42, 10 Paź 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Lysek




Dołączył: 06 Paź 2012
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 14:31, 10 Paź 2012    Temat postu:

ja się bardziej boję, że będzie chciała jeździć bo pierwsze szlify na Jaiwe 350 TS ma i dobrze sobie radz, na VTR to nie ryzykuje bo to za duże bydle:P

A co do LC4 to raczej będę sobie jeździł sam, chodzi o niedzielne wypady po lasach, szutrach i troche asfaltu jakieś 20-30 KM tak że myslę, że będzie wygodnie:)

Czyli lepiej mieć enduro i założyć opony szosowe i wtedy daje radę i na asfalcie i na lekkim terenie niż supermoto do takich samych celów??
Po czym je poznać na pierwszy rzut oka??


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mariantofana




Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 383
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 15:02, 10 Paź 2012    Temat postu:

Do Twojego użytku to nie ma znaczenia czy seryjne enduro czy seryjne SM. Jak będziesz chciał latać ostro i wyłącznie w terenie to i tak zastanowisz się nad czymś lekkim i o mniejszej pojemności. Kup to co w lepszym stanie i ewentualnie zmień koła. Jeśli nie chcesz ostro latać to wersja Enduro ale jeżeli rekreacja i tylko jazda po lesie zwykłymi drogami bez ekscesów to obojętnie. Nawet zawias SM da rade w terenie. Uważaj tylko jak trafi Ci się SM nowsze z 4 tłoczkowym zaciskiem to żeby zastosować koło enduro z przodu to będziesz musiał zmienić przednie zawieszenie bo zacisk 4-ro tłoczkowy jest za duży i do kola 21cali nie podejdzie a mocowanie na lagach jest pod ten zacisk i pod tarczę 320mm.

jak już wcześniej pisałem LC4 to świetnym kompromisem i do lekkiego latania z asfaltem w tle nadaje się świetnie:)
swoją drogą zapraszam na LC4.pl


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez mariantofana dnia Śro 15:07, 10 Paź 2012, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> LC4 Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin