Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

KTM 640 SM Problem z odpaleniem

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> LC4
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
9arczi8




Dołączył: 11 Lip 2016
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecinek

PostWysłany: Pon 21:00, 11 Lip 2016    Temat postu: KTM 640 SM Problem z odpaleniem

Witam. Postaram się pokrótce opisać mój problem. Odpalam swój moto zimny ze ssaniem odkręconym do końca(starter elektryczny). Po kilku sekundach moto zaczyna wkręcać się na obroty i popuszczam ssanie czekam 3 min ,aż moto się nagrzeje i wyłączam ssanie w tym momencie moto gaśnie. Co może być tego przyczyną? Dodam ,że czasem gdy moto jest na ssaniu i dodam gazu dławi się i gaśnie ale nie za każdym razem. Po kilku takich próbach odpala już bez ssania. Silnik pracuje równo i jałowe obroty są dość niskie próbowałem je regulować zmniejszać zwiększać mieszankę ale nic nie pomogło.Ogólnie moto mam od niedawna dlatego mam jeszcze dodatkowe pytanie czy jadąc na drugim biegu poniżej 28 km/h moto powinno się dławić? W normalnych 600 na drugim biegu można jechać 14 km/h bez gazu dlatego nie wiem czy to tylko kwestia przyzwyczajenia czy jest coś nie tak. Proszę o pomoc ponieważ zakochałem się w tym moto i nie chcę się do niego zrazić.

Pozdrawiam. [/b]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Wto 7:50, 12 Lip 2016    Temat postu:

Jak moto od niedawna to wymień olej, filtry, świece.
Sprawdź luz zaworowy.

Później możesz podnieść obroty ale śrubką od obrotów a nie tą od mieszanki.

Dławić się chyba nie powinien ale może walić łańcuch i szarpać bo single nie lubią jeździć na niskich obrotach i pyrkać.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez hacker33 dnia Wto 7:51, 12 Lip 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Wto 11:55, 12 Lip 2016    Temat postu:

hacker33 napisał:
Jak moto od niedawna to wymień olej, filtry, świece.
Sprawdź luz zaworowy.

Później możesz podnieść obroty ale śrubką od obrotów a nie tą od mieszanki.

Dławić się chyba nie powinien ale może walić łańcuch i szarpać bo single nie lubią jeździć na niskich obrotach i pyrkać.



Olej wymieniony filtry też stara świeca daje ładną iskre ale dla pewności zamówiłem nową irydową ponoć lepiej pali na zimnym silniku zobaczymy. Zawory były regulowane w serwisie przez poprzedniego właściciela papiery miał do wglądu. Wydaje mi się ,że to jednak gaźnik i wina mieszanki z tym ,że nie wiem dokładnie gdzie szukać śrub do regulacji jedna znajduje się z lewej strony gaźnika dość długa tą próbowałem ustawić obroty ,a od mieszanki ? chyba ,że ta była od mieszanki? Obecnie nie mam jak przetestować moto bo jest w innym mieście więc czekam na świece i zobaczymy czy coś pomoże ,wtedy zdam relacjię
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> LC4 Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin