|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
4tSTUNT
Moderator
Dołączył: 12 Lut 2012
Posty: 1533
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: LUBUSKIE, ZACHODNIOPOMORSKIE
|
Wysłany: Pon 16:21, 22 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
Normalne to nie jest.
Zobacz dokładnie czy to nie aby spod głowicy, bo tak to wymiana uszczelki powinna załatwić sprawe.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
sledz2424
Dołączył: 14 Kwi 2013
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Mława
|
Wysłany: Pon 21:27, 22 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
Odstawiam do mechanika trzeba dokładnie wszystko przejrzec przy okazji wymienię olej i filtry.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Rysiek24
Dołączył: 09 Lut 2011
Posty: 933
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 12:03, 01 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
uszcelka pod cylindrem to czesta bolaczka lc4 ...jest papierowa i peka kolo kolka ustalajacego ze wzgledu na cienki papier z ktorego ja wykonali. Warto zmienic uszczelke na blaszana z sxc 625, ale wymaga to malego patentu z kolkami ustalajacymi od lc4 400 i dorobieniem 4 tulejek redukujacych wymiary oryginalnych kolkow ustalajacych.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|