|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Tommy24
Dołączył: 08 Lip 2019
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Alphen aan den Rijn
|
Wysłany: Pon 10:18, 08 Lip 2019 Temat postu: Ktm duke II 640 - problem na wolnych obrotach |
|
|
Witam. Na wstępnie chciałbym się przywitać z wszystkimi miłośnikami 2- kółek.
Od niedawna jestem posiadaczem ktm duke II z 2000r z 15.000 przebiegu. Moto wydaję się zdrowe i nie wymęczone.
Czasem jednak dziwnie się zachowuje. Jednego dnia trzyma wolne obroty równo 2000,odpalę drugiego i już jest 2500 a innym razem znów 1500 i trzeba go podkręcić sróbą na gazniku(mikuni) bo gaśnie na wolnych. Gaźnik czysciłem,filtr powietrza wymieniony, kranik też czysty. Ogólnie czasem gaśnie na światłach bez powodu.
Ostatnio zgasł i nie mogłem go odpalić rozrusznikiem, nie nakręcił mimo że accu nowe żelowe kupiłem miesiąc temu. I to mnie zastanawia czy on oby dobrze ładuje?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13852
Przeczytał: 7 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Pon 10:28, 08 Lip 2019 Temat postu: |
|
|
to sprawdź napiecie ładowania,
a z gaźnikiem czyszczenie to jedno a wyczyszczenie to inna sprawa, no i regulacja pewnie by sie przydała, moim zdaniem tu masz problem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Tommy24
Dołączył: 08 Lip 2019
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Alphen aan den Rijn
|
Wysłany: Pon 10:46, 08 Lip 2019 Temat postu: |
|
|
henio12323 napisał: | to sprawdź napiecie ładowania,
a z gaźnikiem czyszczenie to jedno a wyczyszczenie to inna sprawa, no i regulacja pewnie by sie przydała, moim zdaniem tu masz problem |
Gaznik jest czysty uwierz mi, to nie moje pierwsze Moto.
Co do regulacji to wydaję mi się że jest oke, dobrze wchodzi na obroty i równo pracuje jedynie te dziwnie zachowanie na wolnych bez gazu.Nie powiem że nie przeszło mi przez myśl oddać go do serwisu na regulację, tyle że szkoda mi wydać 150€ jeśli nie jest to potrzebne.
Ładowanie sprawdzę jeszcze dziś po pracy.
Myślałem że może ktoś miał podobny przypadek i coś podpowie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13852
Przeczytał: 7 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Pon 14:01, 08 Lip 2019 Temat postu: |
|
|
to ja mialem podobny przypadek problemem był brak regulacji gaźnika - dokładniej zakres wolnych obrotów
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Pshemas
Dołączył: 25 Mar 2019
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: warszawa
|
Wysłany: Wto 11:09, 09 Lip 2019 Temat postu: |
|
|
ustaw dyszę od wolnych obrotów wg manualna (chyba 2,5 obrotu z tego co pamietam) jak nie pomoże to ustaw na 3-3,5 u mnie pomogło.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13852
Przeczytał: 7 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Wto 11:37, 09 Lip 2019 Temat postu: |
|
|
dysze dokręca sie do oporu, nic sie nie wykręca
pewnie mylisz dysze ze śrubą składu, to sie nie ustawia na pałe, tylko na odpalonym silniku kręci osłuchując efektów
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Tommy24
Dołączył: 08 Lip 2019
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Alphen aan den Rijn
|
Wysłany: Wto 12:24, 09 Lip 2019 Temat postu: |
|
|
Sprawdziłem ładowanie i jest między 14-15 V cały czas. Sprawdzałem też ewentualny pobór prądu na wyłączonym zapłonie i jest lepiej niż serw. przewiduje. Dziwnie bo nie mógł wtedy zrobić pełnego obrotu.
Zamówię nowe uszczelki duszę i zaworem iglicowy, ponownie wszystko umyje i zobaczymy czy to pomoże.
Ps. rano dzwoniłem do serwisu spytać o cenę. Mycie i kalibracja 350€ plus ewentualne części 😂
A macie może jakiś patent na montaż filtra paliwa pomiędzy kranikiem a gaznikiem ?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Tommy24 dnia Wto 12:50, 09 Lip 2019, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Pshemas
Dołączył: 25 Mar 2019
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: warszawa
|
Wysłany: Wto 13:47, 09 Lip 2019 Temat postu: |
|
|
Mixt. adj. screw open 2,25 turns? ale może oczywiscie się myle
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13852
Przeczytał: 7 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Wto 13:54, 09 Lip 2019 Temat postu: |
|
|
to po 1 dane wyjsciowe po 2 dla nowego motocykla
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Pshemas
Dołączył: 25 Mar 2019
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: warszawa
|
Wysłany: Wto 14:06, 09 Lip 2019 Temat postu: |
|
|
oczywiście masz rację, po prostu przy regulacji swojego mikuni ustawialialem wg manuala standartowe ustawienia a później dostosowywałem tak zeby to chodziło dobrze
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
arkglo
Dołączył: 14 Gru 2015
Posty: 55
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 15:59, 09 Lip 2019 Temat postu: |
|
|
A gumę pomiędzy gaźnikiem i głowica masz cała. Mi kiedyś łapał lewe powietrza i było podobnie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Tommy24
Dołączył: 08 Lip 2019
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Alphen aan den Rijn
|
Wysłany: Wto 18:34, 09 Lip 2019 Temat postu: |
|
|
arkglo napisał: | A gumę pomiędzy gaźnikiem i głowica masz cała. Mi kiedyś łapał lewe powietrza i było podobnie. |
To też muszę sprawdzić, tylko kupię coś latwopalnego w sprayu żeby to popsikac. Dzięki za wskazówkę.
Problem rozwiązany. Pomogło kolejne czyszczenie, wymiana uszczelki,oringów i nowy zaworek iglicowy. Kupiłem też nowe dysze,ale po kombinacjach zostalo jednak na moich.Moto teraz ładnie trzyma obroty i nie gaśnie. Pozdro i dzięki za pomoc.
Podejrzewam że pod koniec sezonu sprzedam i kupię dziobaka 690 to się pochwalę 😉
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Tommy24 dnia Wto 6:48, 23 Lip 2019, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|