Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Ktm duke II 640 - problem na wolnych obrotach

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> LC4
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Tommy24




Dołączył: 08 Lip 2019
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Alphen aan den Rijn

PostWysłany: Pon 10:18, 08 Lip 2019    Temat postu: Ktm duke II 640 - problem na wolnych obrotach

Witam. Na wstępnie chciałbym się przywitać z wszystkimi miłośnikami 2- kółek.

Od niedawna jestem posiadaczem ktm duke II z 2000r z 15.000 przebiegu. Moto wydaję się zdrowe i nie wymęczone.
Czasem jednak dziwnie się zachowuje. Jednego dnia trzyma wolne obroty równo 2000,odpalę drugiego i już jest 2500 a innym razem znów 1500 i trzeba go podkręcić sróbą na gazniku(mikuni) bo gaśnie na wolnych. Gaźnik czysciłem,filtr powietrza wymieniony, kranik też czysty. Ogólnie czasem gaśnie na światłach bez powodu.
Ostatnio zgasł i nie mogłem go odpalić rozrusznikiem, nie nakręcił mimo że accu nowe żelowe kupiłem miesiąc temu. I to mnie zastanawia czy on oby dobrze ładuje?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13852
Przeczytał: 7 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Pon 10:28, 08 Lip 2019    Temat postu:

to sprawdź napiecie ładowania,
a z gaźnikiem czyszczenie to jedno a wyczyszczenie to inna sprawa, no i regulacja pewnie by sie przydała, moim zdaniem tu masz problem


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Tommy24




Dołączył: 08 Lip 2019
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Alphen aan den Rijn

PostWysłany: Pon 10:46, 08 Lip 2019    Temat postu:

henio12323 napisał:
to sprawdź napiecie ładowania,
a z gaźnikiem czyszczenie to jedno a wyczyszczenie to inna sprawa, no i regulacja pewnie by sie przydała, moim zdaniem tu masz problem


Gaznik jest czysty uwierz mi, to nie moje pierwsze Moto.
Co do regulacji to wydaję mi się że jest oke, dobrze wchodzi na obroty i równo pracuje jedynie te dziwnie zachowanie na wolnych bez gazu.Nie powiem że nie przeszło mi przez myśl oddać go do serwisu na regulację, tyle że szkoda mi wydać 150€ jeśli nie jest to potrzebne.
Ładowanie sprawdzę jeszcze dziś po pracy.
Myślałem że może ktoś miał podobny przypadek i coś podpowie.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13852
Przeczytał: 7 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Pon 14:01, 08 Lip 2019    Temat postu:

to ja mialem podobny przypadek problemem był brak regulacji gaźnika - dokładniej zakres wolnych obrotów Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Pshemas




Dołączył: 25 Mar 2019
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: warszawa

PostWysłany: Wto 11:09, 09 Lip 2019    Temat postu:

ustaw dyszę od wolnych obrotów wg manualna (chyba 2,5 obrotu z tego co pamietam) jak nie pomoże to ustaw na 3-3,5 u mnie pomogło.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13852
Przeczytał: 7 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Wto 11:37, 09 Lip 2019    Temat postu:

dysze dokręca sie do oporu, nic sie nie wykręca
pewnie mylisz dysze ze śrubą składu, to sie nie ustawia na pałe, tylko na odpalonym silniku kręci osłuchując efektów


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Tommy24




Dołączył: 08 Lip 2019
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Alphen aan den Rijn

PostWysłany: Wto 12:24, 09 Lip 2019    Temat postu:

Sprawdziłem ładowanie i jest między 14-15 V cały czas. Sprawdzałem też ewentualny pobór prądu na wyłączonym zapłonie i jest lepiej niż serw. przewiduje. Dziwnie bo nie mógł wtedy zrobić pełnego obrotu.
Zamówię nowe uszczelki duszę i zaworem iglicowy, ponownie wszystko umyje i zobaczymy czy to pomoże.
Ps. rano dzwoniłem do serwisu spytać o cenę. Mycie i kalibracja 350€ plus ewentualne części 😂

A macie może jakiś patent na montaż filtra paliwa pomiędzy kranikiem a gaznikiem ?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Tommy24 dnia Wto 12:50, 09 Lip 2019, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Pshemas




Dołączył: 25 Mar 2019
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: warszawa

PostWysłany: Wto 13:47, 09 Lip 2019    Temat postu:

Mixt. adj. screw open 2,25 turns? ale może oczywiscie się myle Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13852
Przeczytał: 7 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Wto 13:54, 09 Lip 2019    Temat postu:

to po 1 dane wyjsciowe po 2 dla nowego motocykla

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Pshemas




Dołączył: 25 Mar 2019
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: warszawa

PostWysłany: Wto 14:06, 09 Lip 2019    Temat postu:

oczywiście masz rację, po prostu przy regulacji swojego mikuni ustawialialem wg manuala standartowe ustawienia a później dostosowywałem tak zeby to chodziło dobrze Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
arkglo




Dołączył: 14 Gru 2015
Posty: 55
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 15:59, 09 Lip 2019    Temat postu:

A gumę pomiędzy gaźnikiem i głowica masz cała. Mi kiedyś łapał lewe powietrza i było podobnie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Tommy24




Dołączył: 08 Lip 2019
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Alphen aan den Rijn

PostWysłany: Wto 18:34, 09 Lip 2019    Temat postu:

arkglo napisał:
A gumę pomiędzy gaźnikiem i głowica masz cała. Mi kiedyś łapał lewe powietrza i było podobnie.


To też muszę sprawdzić, tylko kupię coś latwopalnego w sprayu żeby to popsikac. Dzięki za wskazówkę.


Problem rozwiązany. Pomogło kolejne czyszczenie, wymiana uszczelki,oringów i nowy zaworek iglicowy. Kupiłem też nowe dysze,ale po kombinacjach zostalo jednak na moich.Moto teraz ładnie trzyma obroty i nie gaśnie. Pozdro i dzięki za pomoc.
Podejrzewam że pod koniec sezonu sprzedam i kupię dziobaka 690 to się pochwalę 😉


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Tommy24 dnia Wto 6:48, 23 Lip 2019, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> LC4 Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin