Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

KTM LC4

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> LC4
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 19 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Śro 22:24, 01 Lut 2012    Temat postu:

wymieniasz tylko wtedy kiedy sie zużyją !! nie później.
zuzycie opisuje serwisówka, podaje tam maxymalne mozliwe zuzycie podzespołów.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rysiek24




Dołączył: 09 Lut 2011
Posty: 933
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 23:07, 01 Lut 2012    Temat postu:

czyli poki silnik masz w ramie i pali . Jak kopci , nie czujez kompresji , tlucze sie jak stara sieczkarnia - to jest koniec silnika i niestety tlok to moze byc poczatek..

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bully




Dołączył: 03 Mar 2011
Posty: 843
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: opolskie

PostWysłany: Czw 8:32, 02 Lut 2012    Temat postu:

Bardzo bardzo często sie psuje i jest drogi w utrzymaniu, ale najlepszy w swojej klasie Laughing

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rysiek24




Dołączył: 09 Lut 2011
Posty: 933
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 10:11, 02 Lut 2012    Temat postu:

Generalnie nie psuje sie - chyba ze kupisz skatowanego na wykonczeniu robionego przez polskich rzezbiarzy . Jak masz zadbany silnik to tylko lejesz i latasz - ja w zeszlym roku zrobilem 13 tys km po lasach bez grzebania dosc leciwym juz katem, z xx km natluczonymi , w tym roku tylko uszczelka pod cylindrem pociekla i lozyska wahacza zmienilem i dalej mozna dzidowac. Silnik pracuje pieknie , nie stuka , nie pali grama oleju , pali od kopa przy -10. Wazne aby dbac , jak nie masz kasy na oleje , zestaw napedowy i czasami cos grzebnac - kup rower bo bedziesz rzezbil po taniosci a potem pisal pierdoly ze kat sie psuje.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Rysiek24 dnia Czw 10:13, 02 Lut 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rysiek24




Dołączył: 09 Lut 2011
Posty: 933
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 19:08, 02 Lut 2012    Temat postu:

ja leje castrola gps power1 10w40 , nie radze lac motula bo okrutnie skleja sprzeglo

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wójo




Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 19:55, 02 Lut 2012    Temat postu:

Rysiek24 napisał:
ja leje castrola gps power1 10w40 , nie radze lac motula bo okrutnie skleja sprzeglo


dodaj jeszcze jakiego motula bo na 5100 owszem skleja ale na 300v nie ma problemów ze sprzeglem.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mariantofana




Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 383
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 22:59, 02 Lut 2012    Temat postu:

MASLAK1234 weź nie pierdol tylko rusz dupę i poszukaj w necie! na temat tych motocykli jest tyle informacji ze się można obrzygać nadmiarem! Jak kupisz kapcia od polskiego rzeźbiarza to długo nie pojeździsz, jak sam będziesz rzeźbił też długo nie polatasz. Kupuje się motocykl zadbany za przeyzwoitą cenę i dba się o motocykl! W przeciwnym wypadku ma się problemy i w konsekwencji tego wylewa żale na forach internetowych jakie to LC4 awaryjne i gówniane... żenada. Jak się ma pieniądze na zakup to trzeba mieć tez jakiś zapas na ewentualne naprawy. Jeżeli się nie ma kultury technicznej i łata wszystko na przysłowiowy drut i sylikon to potem wychodzi wielkie dzieło rzeźbiarza amatora;/
pobierz serwisówkę, sprawdź parametry porównaj z innymi, przeczytaj co producent pisze na temat wymian części oraz materiałów eksploatacyjnych i sam sobie odpowiedz na wiele pytań.. zadaj sobie troszkę trudu.
a tak poza tym to mogę z czystym sumieniem polecić LC4 620 od 1995 roku w góręSmile roczniki 97 w wersji SC to niezłe wariaty! zrywne i jeżeli się o nie dba i wymienia olej na dobry jakościowo i na czas, reguluje zawory i ogólnie dba o czystość o stan techniczny motocykla to można mieć niezłą zabawkę no długi czas:)
pozDRawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> LC4 Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin