|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kula
Dołączył: 16 Lis 2009
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Sadłuki
|
Wysłany: Pon 20:07, 16 Lis 2009 Temat postu: KTM LC4 |
|
|
Witam.
Zamierzam kupić LC4, dlatego miałbym prośbę, czy moglibyście opisać mi zalety i wady tego sprzętu? Im więcej tym lepiej jak jest ze spalaniem, czynnościami serwisowymi, dostępem do części i ich ceną itp. Jeździłem wcześniej DR'ka, ale z KTM nie miałem jeszcze styczności. W ogóle czy to będzie odpowiedni sprzęt dla mnie? Moto na pewno będę używać w terenie, choć dużo też będę jeździć w mieście, gdyż będę nim dojeżdżać na uczelnię, dlatego zależałoby mi na rozsądnym spalaniu i trwałości maszyny.
Jeżeli uważacie, że lepsze dla mnie byłby inny motocykl, to napiszcie jaki, jestem otwarty na propozycję
Pozdrawiam.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 10 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Śro 14:30, 18 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
Ja za dużo nie pomogę, ale jeśli chodzi o żywotność silnika - jeśli wszystko serwisowane na czas - jest bardzo dobra, silnik jest prosty, jedyny mankament to długi łańcuch rozrządu - przez to mniej żywotny. ale niech się wypowiedzą Ci którzy taki sprzęt posiadają
Osobiście uważam że LC4 dla twoich potrzeb będzie w sam raz, chyba że wskoczysz na EXC
Pozdrawiam
Kristof
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kabat
Dołączył: 28 Gru 2009
Posty: 39
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Krosno Odrzańskie
|
Wysłany: Pon 16:49, 28 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
Nie wiem skad ten motyw o łańcuszku rozrzadu:) ja mialem strzet z przebiegiem 36 tyskm a łańcuszke był na polowie napinacza, moj bat ma teraz nastukane 30tys i łańcuszek jak nowy. Generalnei to pilnować wymiany oleju, najlepiej co 2500tyskm, i przede wszytkm poziomu oleju, to jest podstawa zeby moto chodzilo bezawaryjnie przez dziesiatki tys km. Z czesciami nie ma prpoblemu, jeszcze 5 lat temu była tragedia, a teraz mozna meic wszytko co sie chce i nowe i uzywane. Bedzeisz zadowolony z LC4 , moce sprzet nie to co DR czy XT. W meisce jest duzo fun'u jeszcze wiecej w terenie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|