|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
szakul123
Dołączył: 16 Cze 2011
Posty: 280
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 18:55, 24 Paź 2011 Temat postu: |
|
|
oszt części z allegro to uszczelki około 300 zł tłok 650 zł korba 700-800 zł
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Adamstb
Dołączył: 21 Paź 2011
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Okolice OPOLA
|
Wysłany: Pon 19:22, 24 Paź 2011 Temat postu: |
|
|
Wielkie dzięki do tego jeszcze koszt robocizny i wszelkich płynów wchodzi. Ale nie ma tragedi
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Adamstb
Dołączył: 21 Paź 2011
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Okolice OPOLA
|
Wysłany: Sob 15:45, 29 Paź 2011 Temat postu: KTM 350 LC4 |
|
|
Wycenili mnie w serwisie KTM tak, że kompletny korbowód kosztuje 1570zł bo do tego modelu nie ma zamienników ;( może ktoś z was ma dostęp albo wie gdzie dostać części do tego modelu, do tego mi powiedzieli jak już to robisz to wypadało by wymienić: komplet łożysk 300zł uszczelek 260zł przełożenie 150zł uszczelniacze 140zł tłok 600zł robocizna 600zł płyny itp i mnie wycenili na ok 4000zł nie najpiękniej ;/
Czy jest możliwość wymiany samego łożyska na KORBOWODZIE ? tylko że trzeba będzie rozpoławiać wał itp proszę o pomoc.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
fxrider
Dołączył: 18 Sty 2011
Posty: 380
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 17:07, 29 Paź 2011 Temat postu: |
|
|
No łożyska na wale na pewno przy takiej okazji trzeba wymienić - choćby po to, żeby go dobrze wydystansować.
Co do pytania: można na pewno zrobić rzeźbę, ale diabli wiedzą ile to wtedy pojeździ. Dlatego właśnie stare moto są takie tanie - bo nie opłaca się ich remontować.
Pomyśl ew. nad podmianą silnika, może to będzie tańsza opcja, choć wybór masz ograniczony trochę - silnik z wałkiem wyrównoważającym (620, 625, 640, 660, niektóre 400) z tego co wiem nie mieści się w takiej ramie - zostają 600, 350 (egzotyk), 540, niektóre 400.
Ew, szukaj wału na ebay.de - może z czasem jakiś wypłynie. No ale reszta kosztów raczej bez zmian. Ew. powertuj katalogi i szukaj, czy nie da się wału od 400 wrzucić - łatwiej o dawcę będzie.
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
muniek90
Dołączył: 24 Lip 2011
Posty: 120
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 18:39, 29 Paź 2011 Temat postu: |
|
|
Gdzieś..ktoś napisał...
Ciężko mi znaleźć różnicę w montażu silnika 640 a 600.
Tylko ze zmianą silnika wiąże się zmiana zapłonu, czyli i elektryki. Kolektory wydechowe są inne, sprzęgło hydrauliczne. DKilka szczegółów które kosztują. Reasumując to nie opłacalne... Koszt silnika z zapłonem to przy szczęściu 3tys zł. Czyli pewnie 2x tyle ile dałeś za KTM
Z resztą...rama KTM zmieniła się coś od 1993r?? Jedyną wątpliwość budzi montaż 3 śruby, ta od strony koła tylnego. Czy Tylny wahacz i silnik są montowane jedną przetyczką czy nie?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez muniek90 dnia Sob 18:48, 29 Paź 2011, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
fxrider
Dołączył: 18 Sty 2011
Posty: 380
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 21:18, 29 Paź 2011 Temat postu: |
|
|
Z tą ramą to poważnie pytasz ? Jeśli tak to tym bardziej nie powinieneś brać się do dawania rad. Takich n.p. jak sugerowanie, że wał od 600 może pasować do 350 (w sąsiednim wątku).
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
muniek90
Dołączył: 24 Lip 2011
Posty: 120
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 14:17, 30 Paź 2011 Temat postu: |
|
|
Napisałem 400/600 sugerując ten od 400 i poprosiłem to by podesłał kilka wymiarów, bo mam możliwość porównania.
Jesteś pewien że pojemność jest zawsze zmieniana skokiem tłoka, a nie średnicą tłoka? Chyba że chodzi Ci o lata produkcji 350.. że wtedy produkowano już 620..idąc dalej do 600 nie było korbowodów więc to napewno nie ten wał. Tak czy inaczej nie napisałem że tak na 100% jest. Do tego jest właśnie dyskusja.
A co do ramy to podaj mi różnice? Filtro oleju... Tak. A samo mocowanie silnika?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez muniek90 dnia Nie 14:26, 30 Paź 2011, w całości zmieniany 3 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
fxrider
Dołączył: 18 Sty 2011
Posty: 380
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 20:05, 30 Paź 2011 Temat postu: |
|
|
Rama w 600 to zupełnie co innego niż w późniejszych modelach - tzn. geometria pi*drzwi ta sama, ale wszystkie mocowania są inne.
Co do samego silnika to nie powiem. Lukasz_vip podawał, że silnik z wałkiem nie mieści się w takiej ramie. W razie czego mogę nawet sprawdzić bo mam luzem taką ramę (600, z papierem jakby kto chciał) i blok silnika 640.
Co do pojemności: żeby z 600 zrobić 350 samą średnicą tłoka to trzeba by zrobić z tego silnik długoskokowy. A zresztą wiadomo, że już w 400 jest mniejszy skok tłoka.
Nawet 620 od 640 różnią się tylko skokiem, tłok i cylinder zostały bez zmian.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
muniek90
Dołączył: 24 Lip 2011
Posty: 120
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 9:52, 01 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
Napisałem od 93r a to już były 600 w ramie 620. Gdzieś widziałem budowę repliki i w ramie z 94r siedział nowy siwy silnik. Z ciekawości przymierz ten karter do 600.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lukasz_vip
Dołączył: 31 Sty 2010
Posty: 315
Przeczytał: 7 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 18:45, 01 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
Rama silnika z wałkiem wyrównoważającym różni się od ramy z silnikiem bez wałka i nie da rady zamienić silników. Nie wiem jakie są dokładnie różnice, ale niemcy, którzy mają ogromną wiedzę na ten temat tak twierdzą. Mogę sprawdzić dokładnie czym różnią się te ramy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|