|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Wto 10:36, 03 Maj 2011 Temat postu: KTM LC4 400 ER |
|
|
Witam!
Dosiadłem KTM'a LC4 400 ER z 1998r. Mam kilka pytań co do niego... mam nadzieję że mi pomożecie.
1. Otóż w brifie jest wpisane 350ER ale nie widzi mi się żeby 350 miała taką moc... jest jakaś możliwość żeby to sprawdzić inaczej niż tylko papierek.
2. Jak mam do niego dobierać części? jako do zwykłego LC4 czy centralnie do 400 bo nie wiem sam już jestem zakręcony z tymi modelami.
3. Jakie łożysko idzie do przedniego koła?
4. Gdzieś można dostać linkę od odprężnika i prędkościomierza.
5. Można zamontować stopkę boczną/stopki? czy będa pasować od 620/640
Jak możecie to dajcie jakiś namiar na dobry sklep z częściami do tego Kata.
Pozdrawiam
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bully
Dołączył: 03 Mar 2011
Posty: 843
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: opolskie
|
Wysłany: Wto 14:49, 03 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
1. A jest jakaś róznica w mocy 350 a 400
2. Cześci zalezy co, ramę wszystkie maja ta samą , róznią się tylko pierdolami między wersjami, ale nie między pojemnością. silnik tez oprócz cylka i głowicy to samo. Z prawej strony głowicy jest otworek wylotowy wody ze świecy, obok niego masz wybitą cyfrę:
3,4,6,61 lub 62 w zalezności od modelu kolejno glowica z 350,400,600,612 lub 620 ccm.
3. łozyska 6003 6203 oba 2RS z luzem C3 (dla koła z ślimakiem)
4. Linka odpręznika w sklepie rowerowym za 8zł wystarczy przyciąć dolutować lub dokręcić końcówkę, albo oczywiście w serwisie KTM (jest ich kilka w polsce) ale tam już koszt ok 120zł.
5 Nie mam zielonego pojęcia trzeba kombinować, ja nie mam nic
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
czlowiekzprzyszlosci
Dołączył: 03 Maj 2011
Posty: 38
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 15:53, 04 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
Dzięki za info, a masz jeszcze może serwisówkę do niego?
aha, i jeszcze jakim olejem go zalać? I czy trzeba odpowietrzac układ olejowy?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Śro 18:52, 04 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
ja też od miesiąca kupiłem LC4ER 400 r.95
fajna fura ale żadne z 4 kontrolek nie świecą w liczniku, wersja ta niema akumulatora ale kierunkowskazy , światła i stop działają , Potrzebuję schemat elektryczny do niego.
Czy u ciebie świecą te kontrolki przy liczniku , górna chyba od kierunkowskazów, poniżej kontrolka luzu, jeszcze niżej chyba świateł długich, i na dole temperatura silnika.
Coś obiło mi się że potrzeba włożyć do licznika baterie aby to działało, ale nic tam takiego w nim z zewnątrz nie widzę.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lukasz_vip
Dołączył: 31 Sty 2010
Posty: 314
Przeczytał: 9 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 19:16, 04 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
Ja mam 620 EGS bez aku, choć można włożyć akumulator ale i bez tego cała elektryka działa tak jak powinna ;]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bully
Dołączył: 03 Mar 2011
Posty: 843
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: opolskie
|
Wysłany: Śro 20:07, 04 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
w liczniku nie ma żadnej baterii w 1995 roku byl analogowy na linke, kontrolki pewnie się przepalily, kiedys probowalem jedna z nich rozebrać żeby dostać się do żarówki ale się poddałem, zresztą i tak wymontowałem licznik.
Serwisowka jest dostepna w necie wpisz w google "lc4 manual 97 pdf" i powinieneś coś znaleźć.
olej najlepiej 10W40 coś z castrola motula motorexa itp. Jak masz duży obieg olejowy (filtr w ramie) to trzeba odpowietrzyć zbiornik w ramie (taka śrubka na główce ramy po prawej), a jesli maly obieg nie trzeba, ale warto zalać olejem mikrofiltr po jego wymianie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
czlowiekzprzyszlosci
Dołączył: 03 Maj 2011
Posty: 38
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 5:46, 05 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
Mam sposób na luźna kopkę. rozebrać ją całkowicie i wsadzic na ten wałek co po nim kulka chodzi pare oringów gumowych, ja załozylem 2 i chodzi jak nówka i sama sie chowa
może wiecie czy tak ma być gdy lekko naciskam kopkę to syczy, jakby ssało olej takie specyficzne siorbanie. to tak ma być czy po wymianie oleju mam coś odpowietrzać??
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez czlowiekzprzyszlosci dnia Nie 17:07, 22 Maj 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Pią 11:52, 10 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
naprawiłem - były spalone wszystkie żarówki w liczniku, nie świeci teraz tylko od temp. ale to chyba dobrze choć niewiem .
Gdzie jest czujnik temperatury ?
aby go sprawdzić bo sama zarówka jest dobra bo sprawdzałem baterią i świeci.
jest jeszcze podobno blokada mocy na silniku do 20 Kw ale gdzie ?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
czlowiekzprzyszlosci
Dołączył: 03 Maj 2011
Posty: 38
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 12:09, 10 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
możliwe, że na gaźniku. ale tylko domniemam. W ogóle czuć jakąś blokade? kręci do końca>?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bully
Dołączył: 03 Mar 2011
Posty: 843
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: opolskie
|
Wysłany: Pią 12:59, 10 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
czujnik jest w glowicy, patrząc od prawej na glowicę , po prawej stronie od świecy , dochodzi tam jeden kabel, wyjmij go i przyłóz do masy na wlaczonej stacyjce.
Blokady były z tego co wiem, jak zweżki w krućcach gaźnika, oraz inne dysze, trzeba popatrzeć do serwisowki jakie powinny być dla odblokowanego moto.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Adamstb
Gość
|
Wysłany: Sob 11:04, 15 Paź 2011 Temat postu: KTM ER 350 LC4 |
|
|
Witam mam taki model niestety kupiłem go uszkodzonego. Czy może ktoś z was ma albo umiał by mi podać linka do manuala bo szukałem już wszędzie i nic Podobno to bardzo mało spotykany model :/
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
muniek90
Dołączył: 24 Lip 2011
Posty: 120
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 8:16, 16 Paź 2011 Temat postu: |
|
|
Jeżeli chcesz rozkręcać silnik to ściągnij manual od 620(łatwo znaleźć). Silniki bardzo podobne i mając jakiekolwiek pojęcie o mechanice dasz sobie rade.
Nie próbuj ściągać magneta domowymi sposobami bo się źle skończy. Musisz kupić, bądź dorobić ściągacz u tokarza. Jest nietypowy gwint, w dodatku odwrotny, więc nie szukaj nawet jakiś nakrętek by zrobić ściągacz samemu.
Model nie jest jakiś mało spotykany. Części też się znajdą, bo pasują od 600/620 w większości, więc spokojnie. Tłoki sa od wossnera, tuleje zawsze można wsadzić.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez muniek90 dnia Nie 8:19, 16 Paź 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
krokodylktm
Dołączył: 03 Lut 2009
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Wto 10:35, 18 Paź 2011 Temat postu: |
|
|
jaką on ma elektrykę SEM .. CDI 14-05 czy Japońska ??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Adamstb
Gość
|
Wysłany: Pią 10:58, 21 Paź 2011 Temat postu: KTM 350 LC4 |
|
|
Bardzo dziękuję za odp. i rady napewno skorzystam. Jak coś masz moje gg. 7743423 odezwij się bo mam jeszcze dużo pytań
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Adamstb
Dołączył: 21 Paź 2011
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Okolice OPOLA
|
Wysłany: Pon 18:15, 24 Paź 2011 Temat postu: KTM 350 LC4 |
|
|
Witam wszystkich. Więc tak mam wstępną diagnozę Katki więc tak uszkodzodzone jest łożysko na korbowodzie, do tego tłok trzeba wymienić cylinder ok no i komplet uszczelek. Moje pytanie brzmi: jaki to będzie mniej więcej koszt tych częsci bo nie mam pojęcia do tego jeszcze mam pytanie jak odkręcić nakrętke na której osadzony jest łańcuszek rozrządu od strony sprzegła w tym karterze. Z góry dziękuję za odp. pozdrawiam.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|