|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Patryk 1989
Gość
|
Wysłany: Sob 22:38, 29 Gru 2012 Temat postu: KTM LC4 600 93r Problem z nagłą utratą mocy |
|
|
Witam. Posiadam motocykl KTM LC4 600 z 93r i mam taki problem z silnikiem, wszystko bylo wporzadku i nagle stracił moc, poprostu jest słaby, kopci jakby sie zalewał, nie wchodzi dobrze na obroty. Silnik pracuje bardzo cicho i odrazu wykluczam że pękł pierścień lub przeskoczył na rozrządzie. Juz nawet podejrzewałem ze przytarł się wał na korbie bo podczas spuszczania oleju pływały w nim jakby te złote opiłki z których wykonany jest wał ale gdy rozebrałem silknik ta część okazała sie być wporządku, nic nie przytarte, rozrząd też nie przeskoczył. Sam już nie wiem co to może być. Może ktoś z posiadaczy tego egzemplarza miał już podobny problem... Dodam tylko że wszystko w tym motorze było zmieniane na czas, nie był katowany ani nie byl wlewany olej byle jakiej marki. Z góry dziękuję za wszystkie podpowiedzi.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Rysiek24
Dołączył: 09 Lut 2011
Posty: 933
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 11:45, 30 Gru 2012 Temat postu: |
|
|
jak kopci ? bialo czy czarno ?
bo jak czarno to gaznik zalewa , jak bial oto uszczelka pod glowica albo pekniecie w glowicy /cylndrze , sprawdz ciecz chlodzaca czy nie ubywa , nie wywala jej przez korek.
jeszcze moze byc zaplon padniety i iskra nie w tym momencie albo slaba , ale wtedy pewnie w ogole by nie palil
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Patryk 1989
Gość
|
Wysłany: Nie 16:11, 30 Gru 2012 Temat postu: KTM LC4 600 |
|
|
Spaliny sa raczej widne, jakby za dużą dawkę paliwa dostawał, a za małą powietrza. Cylinder, głowica i uszczelka pod nią są całe z resztą cała góra jest wporządku. A płynu nic nie ubywało, blok cylindra też ok. Myślę że to może być gażnik, musiałbym sprawdzić swój gażnik na drugim lc4, albo dobry gażnik na swoim, bo z iskrą jest wszystko wporządku, odpalać odpala nie za pierwszym kopem ale jak czytałem wcześniej ten problem trzeba już zaakceptować.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Rysiek24
Dołączył: 09 Lut 2011
Posty: 933
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 23:25, 30 Gru 2012 Temat postu: |
|
|
co znaczy spaliny sa raczej widne ?
biale czy czarne ? - pomijajac fakt ze jest zimno i przez jakis czas bedzie para z wydechu szla.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|