|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Ojciec900
Dołączył: 17 Wrz 2010
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: ŻARY,ŻAGAŃ
|
Wysłany: Sob 12:15, 26 Lis 2011 Temat postu: KTM LC4 620 |
|
|
witam
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Ojciec900 dnia Wto 20:41, 24 Sty 2012, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
muniek90
Dołączył: 24 Lip 2011
Posty: 120
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 13:59, 26 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
Uszczelniacze..cylinder, pierścienie. Jak bierze mało to nic nie rób. Ile Ci ubywa na 100km/1h?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Nie 9:01, 27 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
na 100 km gdzieś 2-3 setki zależy od jazdy to ile musi brać chyba eszystkie troche żeby sie martwić?Bo chyba wszystkie troche biorą?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mariantofana
Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 383
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 9:57, 27 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
Nie ma sie co zastanawiac. Zdejmij glowice i cylinder, dokonaj pomiarow zgodnie z manualem i bedziesz wiedzial na czym stoisz. Jak juz glowica zdjeta to tak czy inaczej warto wymienic uszczelniacze i dotrzec zaworki. Rob raz a pozadnie bo potem tylko problemy i dodatkowe koszta:/
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lukasz_vip
Dołączył: 31 Sty 2010
Posty: 315
Przeczytał: 5 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 12:31, 27 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
2-3 setki na 100km? To około 1l na 500km! Sporo za dużo. Ja rozumiem 2-3 setki na 1000km to może być w normie.
Ty mówisz, że nie ma się czym martwić. Ja raczej obstawiam silnik do kapitalki.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez lukasz_vip dnia Nie 12:32, 27 Lis 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
muniek90
Dołączył: 24 Lip 2011
Posty: 120
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 14:18, 27 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
Napewno sam silnik spala olej? Sprawdź dobrze wszystkie wężyki olejowe itd.
Jak silnik spala 0,3l na 100 to już jest nieciekawie.
Na jakim oleju jeździsz?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Nie 20:14, 27 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
na mineralnym 15w40 ale czasem jadę i jakby nie spalał wogóle.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wójo
Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 21:11, 27 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
przy takim przepale to by dymil jak lokomotywa a nie tylko lekko na zimnym.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bully
Dołączył: 03 Mar 2011
Posty: 843
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: opolskie
|
Wysłany: Pon 9:36, 28 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
Anonymous napisał: | na mineralnym 15w40 ale czasem jadę i jakby nie spalał wogóle. |
Jakim???
jeszcze napisz że to lotos albo inny szit do auta.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
muniek90
Dołączył: 24 Lip 2011
Posty: 120
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 17:27, 28 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
Jak już bierze minerał to ja bym zbierał na remont.
A jak pokatujesz trochę to dymi na niebiesko? Taki ubytek oleju musi być widać..
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez muniek90 dnia Pon 17:29, 28 Lis 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
fxrider
Dołączył: 18 Sty 2011
Posty: 380
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 18:14, 28 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
Ja bym najpierw jeszcze spróbował go jeszcze syntetykiem zalać, bo może się okazać, że to kwestia kijowego oleju który robi traci lepkość w wyższych temperaturach.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bully
Dołączył: 03 Mar 2011
Posty: 843
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: opolskie
|
Wysłany: Wto 9:36, 29 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
fxrider napisał: | Ja bym najpierw jeszcze spróbował go jeszcze syntetykiem zalać, bo może się okazać, że to kwestia kijowego oleju który robi traci lepkość w wyższych temperaturach. |
jak juz stracil lepkośc to i silnik nie nadaje sie do dalszej jazdy.
niestety w KTM nie mozna eksperymentowac na olejach, minimum pólsyntetyk, w starszych 600tka nawet pisali że fullsyntetyk.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Ojciec900
Dołączył: 17 Wrz 2010
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: ŻARY,ŻAGAŃ
|
Wysłany: Wto 22:46, 29 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
witam
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Ojciec900 dnia Wto 20:43, 24 Sty 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
muniek90
Dołączył: 24 Lip 2011
Posty: 120
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 16:20, 30 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
To masz wyciek gdzieś.. Szukaj gdzie cieknie i przejdź na olej klasy 10w40 półsyntetyk
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|