|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lukasz509
Dołączył: 05 Kwi 2015
Posty: 45
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: wadowice
|
Wysłany: Nie 12:57, 05 Kwi 2015 Temat postu: ktm lc4 620 95 wywala płyn chłodniczy |
|
|
witam zakupiłem ktm 95 rok pojeździłem nim dziś i zagotował mi wodę :/ tam gdzie u góry są 2 chłodnice połączone werzykiem wywaliło mi ten wężyk (brak opasek tak ma być ???)i poszła para drugi raz jak widziałem że werzyki sie pompują to tzrymałem go i wywaliło drugim od przelewu werzykiem co sprawdzić żeby znaleśc przyczynę ???jest to mój pierwszy tego typu motocykl
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
szaman108
Dołączył: 13 Paź 2013
Posty: 931
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warmia
|
Wysłany: Nie 13:16, 05 Kwi 2015 Temat postu: |
|
|
Witam
U mnie w SX 520 są tam opaski wykonane z drutu.Na moje za utrzymanie odpowiedniego ciśnienia w układzie chłodzenia odpowiada korek chłodnicy.Sprawdz może czy czasami nie masz przedmuchu na uszczelce głowicy ewentualnie pękniętej głowicy i wali ciśnieniem do układu ciśnienia.Do tego testu na rynku są obecnie różne zabawki ale po co kupować na jeden raz ewentualnie użyć raz do roku.Ja bym to zrobił tak,blokujesz odpowietrzenie to umiejscowione na wlewie gdzie zakładasz korek,zakładasz szczelnie prezerwatywe i odpalasz moto możesz nawet z nią jechać co by sprawdzić sprzęt w normalnych warunkach pracy jak ,,tester" zacznie się pompować to wiadomo jest przedmuch.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Nie 18:09, 05 Kwi 2015 Temat postu: |
|
|
Głowica jest zmieniana wiec chyba odpada
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lukasz509
Dołączył: 05 Kwi 2015
Posty: 45
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: wadowice
|
Wysłany: Nie 21:19, 05 Kwi 2015 Temat postu: |
|
|
a on ma termostat ??? gdzie odkrecić żeby spuścić wode bo chyba woda jest nalana zamiast płynu. jakie węże mają być na łaczeniu tych dwóch chłodnic ??chodzi mi o ten wąż co idzie przez ramę i łaczy 2 chłodnice bo ja mam taki paliwowy chyba dany [/img]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Rysiek24
Dołączył: 09 Lut 2011
Posty: 933
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 10:03, 07 Kwi 2015 Temat postu: |
|
|
powinien byc waz odporny na temperature , z opaskami na koncach , u mnie jak naleje plynu pod korek, to tez ze 100 - 200 ml wywali i wiecej juz nie leci.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lukasz509
Dołączył: 05 Kwi 2015
Posty: 45
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: wadowice
|
Wysłany: Wto 17:32, 07 Kwi 2015 Temat postu: |
|
|
Kupiłem węża zbrojnego i opaski zobaczymy może zda egzamin a jak odpowietrzyc układ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|