Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Ktm LC4 620 95r Gotuje się płyn chłodniczy i temp.

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> LC4
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kamilmaster88




Dołączył: 03 Lip 2014
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 17:48, 26 Wrz 2014    Temat postu: Ktm LC4 620 95r Gotuje się płyn chłodniczy i temp.

Witam. Po 20 min ostrej jazdy moto ma temp. cieczy 95 C. i 120 C oleju. Moto świeżo po wymianie filtrów , oleju ,świecy, zaworka by-pass. Układy odpowietrzone jak należy , pompa wody ma wszystkie ząbki i obraca się , termostat otwiera się sprawdzany kilka razy .Wodę odpowietrzyłem otwierając korek na zapalonym moto przez kilka min i dolewając do poziomu, a olej jak w manualu, odkręcam śrubę w ramie i zapalam moto i gaszę gdy strzyknie olejem. Poprzedni właściciel podobno wymieniał tłok ( stary dostałem , i mam faktury ale ile w tym prawdy to nie wiadomo ... ) . Nie wiem jaka może być przyczyna , w zimę cały silnik idzie do rozbiórki ale czy to może być jakieś łożysko zatarte ? Czy coś grubszego ... Tłok , wał ??
Stary olej spuszczałem przez drobne sitko i było sporo malutkich opiłków , tak samo na magnesie obok śruby spustowej. Były też 3 spore kawałki i długości ok.7mm i szerokości ok. 1mm

Czy przyczyną tak dużej temp może być mocne stukanie pod pokrywą sprzęgła ?
Może być to wina źle wyregulowanego gaźnika? FCR 39. Przyznam szczerze że jestem lekko zaniepokojony obecną sytuacją i nawet rozważam sprzedanie Kata... Będę wdzięczny za opinię kogoś doświadczonego Smile Pozdrawiam !


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez kamilmaster88 dnia Pią 17:51, 26 Wrz 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rysiek24




Dołączył: 09 Lut 2011
Posty: 933
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 20:15, 29 Wrz 2014    Temat postu:

jaki masz kolor swiecy ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kamilmaster88




Dołączył: 03 Lip 2014
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 17:10, 30 Wrz 2014    Temat postu:

czarna , ale czy skład mieszanki może aż tak drastycznie wpływać na temperaturę że jest wyższa o kilkadziesiąt stopni ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rysiek24




Dołączył: 09 Lut 2011
Posty: 933
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 23:36, 30 Wrz 2014    Temat postu:

no aż tak nie , a czarna swieca to mieszanka bogata, wiec nie ma wplywu na przegrzewania sie silnika. Dziwne ze olej cieplejszy od temperatury cieczy ....

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Śro 5:43, 01 Paź 2014    Temat postu:

Ostrej jazdy w terenie (pałowanie w błocie) czy ostrej jeździe po asfalcie?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Śro 18:36, 01 Paź 2014    Temat postu:

Ostrej jazdy po asfalcie , a normalnej jazdy z prędkością ok 80km/h robię 5km i mam 140 C oleju . Bardziej gotuje mi się olej , potem woda , więc wydaje mi się że to wina jakiegoś tarcia w silniku , ale czy to zaraz musi być coś grubego ? czy jakieś łożysko może ? Wiem że jak nie rozbiorę w mak silnika to za wiele mi nie powiecie ale chce się przygotować finansowo na to wcześniej zanim rozbiorę go.
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kzq




Dołączył: 20 Cze 2012
Posty: 391
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lubań

PostWysłany: Śro 21:21, 01 Paź 2014    Temat postu:

Nie masz przypadkiem tulei żeliwnej wstawionej do cylindra?
To co znalazłeś w oleju to nic dobrego, te kawałki i opiłki...

Nie masz przypadkiem uszkodzonego wskaźnika temperatury oleju?

Jeżeli wskaźnik działa prawidłowo to taka temperatura może być spowodowana m.in przez byle jaki olej, jaki zalałeś?

Ciasno spasowany tłok też mógłby taka temperaturę dawać, ale by się zatarł po chwili... więc to odpada

Dawno ten remont był robiony? W sensie ile km od czasu remontu zrobione?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez kzq dnia Śro 21:29, 01 Paź 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Pią 8:18, 03 Paź 2014    Temat postu:

Nie wiem jaka tuleja , kupiłem o kolesia który robił remont i zrobił z 200km. Wątpie żeby go docierał ... Ja sam za mocno go nie docierałem ... zrobiłem 500km. Wskaźnik temp. oleju sprawdzałem pokazuje dobrze. Olej wymieniłem na taki jak był Motul 5100 10w40 i filtry HF155+HF156. Układ odpowietrzony olejowy jak i ten z cieczą chłodzącą. Jak mam 140 C oleju to kopniak chodzi może delikatnie ciężej , ale to mała różnica . Chce go robić bo postanowiłem że go nie sprzedaje . Może wałek rozrządu się zaciera ? ;/
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> LC4 Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin