|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kamilmaster88
Dołączył: 03 Lip 2014
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 17:48, 26 Wrz 2014 Temat postu: Ktm LC4 620 95r Gotuje się płyn chłodniczy i temp. |
|
|
Witam. Po 20 min ostrej jazdy moto ma temp. cieczy 95 C. i 120 C oleju. Moto świeżo po wymianie filtrów , oleju ,świecy, zaworka by-pass. Układy odpowietrzone jak należy , pompa wody ma wszystkie ząbki i obraca się , termostat otwiera się sprawdzany kilka razy .Wodę odpowietrzyłem otwierając korek na zapalonym moto przez kilka min i dolewając do poziomu, a olej jak w manualu, odkręcam śrubę w ramie i zapalam moto i gaszę gdy strzyknie olejem. Poprzedni właściciel podobno wymieniał tłok ( stary dostałem , i mam faktury ale ile w tym prawdy to nie wiadomo ... ) . Nie wiem jaka może być przyczyna , w zimę cały silnik idzie do rozbiórki ale czy to może być jakieś łożysko zatarte ? Czy coś grubszego ... Tłok , wał ??
Stary olej spuszczałem przez drobne sitko i było sporo malutkich opiłków , tak samo na magnesie obok śruby spustowej. Były też 3 spore kawałki i długości ok.7mm i szerokości ok. 1mm
Czy przyczyną tak dużej temp może być mocne stukanie pod pokrywą sprzęgła ?
Może być to wina źle wyregulowanego gaźnika? FCR 39. Przyznam szczerze że jestem lekko zaniepokojony obecną sytuacją i nawet rozważam sprzedanie Kata... Będę wdzięczny za opinię kogoś doświadczonego Pozdrawiam !
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez kamilmaster88 dnia Pią 17:51, 26 Wrz 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Rysiek24
Dołączył: 09 Lut 2011
Posty: 933
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 20:15, 29 Wrz 2014 Temat postu: |
|
|
jaki masz kolor swiecy ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kamilmaster88
Dołączył: 03 Lip 2014
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 17:10, 30 Wrz 2014 Temat postu: |
|
|
czarna , ale czy skład mieszanki może aż tak drastycznie wpływać na temperaturę że jest wyższa o kilkadziesiąt stopni ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Rysiek24
Dołączył: 09 Lut 2011
Posty: 933
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 23:36, 30 Wrz 2014 Temat postu: |
|
|
no aż tak nie , a czarna swieca to mieszanka bogata, wiec nie ma wplywu na przegrzewania sie silnika. Dziwne ze olej cieplejszy od temperatury cieczy ....
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hacker33
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 79 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Śro 5:43, 01 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
Ostrej jazdy w terenie (pałowanie w błocie) czy ostrej jeździe po asfalcie?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Śro 18:36, 01 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
Ostrej jazdy po asfalcie , a normalnej jazdy z prędkością ok 80km/h robię 5km i mam 140 C oleju . Bardziej gotuje mi się olej , potem woda , więc wydaje mi się że to wina jakiegoś tarcia w silniku , ale czy to zaraz musi być coś grubego ? czy jakieś łożysko może ? Wiem że jak nie rozbiorę w mak silnika to za wiele mi nie powiecie ale chce się przygotować finansowo na to wcześniej zanim rozbiorę go.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kzq
Dołączył: 20 Cze 2012
Posty: 391
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lubań
|
Wysłany: Śro 21:21, 01 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
Nie masz przypadkiem tulei żeliwnej wstawionej do cylindra?
To co znalazłeś w oleju to nic dobrego, te kawałki i opiłki...
Nie masz przypadkiem uszkodzonego wskaźnika temperatury oleju?
Jeżeli wskaźnik działa prawidłowo to taka temperatura może być spowodowana m.in przez byle jaki olej, jaki zalałeś?
Ciasno spasowany tłok też mógłby taka temperaturę dawać, ale by się zatarł po chwili... więc to odpada
Dawno ten remont był robiony? W sensie ile km od czasu remontu zrobione?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez kzq dnia Śro 21:29, 01 Paź 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Pią 8:18, 03 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
Nie wiem jaka tuleja , kupiłem o kolesia który robił remont i zrobił z 200km. Wątpie żeby go docierał ... Ja sam za mocno go nie docierałem ... zrobiłem 500km. Wskaźnik temp. oleju sprawdzałem pokazuje dobrze. Olej wymieniłem na taki jak był Motul 5100 10w40 i filtry HF155+HF156. Układ odpowietrzony olejowy jak i ten z cieczą chłodzącą. Jak mam 140 C oleju to kopniak chodzi może delikatnie ciężej , ale to mała różnica . Chce go robić bo postanowiłem że go nie sprzedaje . Może wałek rozrządu się zaciera ? ;/
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|