|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MOTOBI
Dołączył: 12 Cze 2014
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Strzelce Opolskie
|
Wysłany: Czw 17:03, 12 Cze 2014 Temat postu: KTM LC4 620 Strasznie dymi, bierze sporo oleju |
|
|
Witam, mam bardzo poważny problem z KTM lc4 620 z 95'. Niedawno został zakupiony, po zakupie wszystko było w porządku, po za pękniętą fedrą kick startera. Ktm przeszedł renowację stylistyczną jak i mechaniczną. Silnik został oddany do mechanika, został całkowicie rozebrany po za głowicą (zostały tylko ustawione zawory). Silnik był w idealnym stanie został wymieniony rozrząd , uszczelki, fedra kick startera, olej , świeca, filtr oraz został wymieniony pierścień dlatego że przy składaniu pękł . Ktm po renowacji sprawował się celująco nie był za bardzo dużo jeżdżony oraz ekstremalnie eksploatowany. Po dwóch miesiącach od renowacji, gdy po przejażdżce ochudł silnik, został umyty. Następnego dnia po odpaleniu było wszystko w porządku po kilku sekundach zaczoł dymić jak świeca dymna. Silnik działa, odpala jakby nigdy nic tylko dymi strasznie oraz bierze dużo oleju. Czy można ustalić przyczynę takiego nadmiernego spalania oleju oraz kopcenia ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13843
Przeczytał: 20 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Czw 17:20, 12 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
brać olej moze tylko 3 miejscami
albo uszczelniacze zaworowe - ale te zazwyczaj jak padają to stopniowo i moto raczej kopci po odpaleniu mocno a potem albo całkiem przestaje albo znacząco
albo pierscieniami - no to tutaj wiec wiecej gazu tym wiecej oleju sie przedostaje, dziwne ze tak nagle ale wszystko się mogło stać
3) zassało gdzies oleju odma, nie jestem pewien jak tam u ciebie jest, ale często odma idzie od silnika do airboxa/gaxnika i moze zassać tam oleju i z mieszanką moze isc bezposrednio do komory spalania wiec też to sprawdź
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Rysiek24
Dołączył: 09 Lut 2011
Posty: 933
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 13:03, 13 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
imho piercien pekl ...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MOTOBI
Dołączył: 12 Cze 2014
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Strzelce Opolskie
|
Wysłany: Pon 19:17, 16 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
Słyszałem też o zawieszonym zaworem pod korbą. Objawy na dodanie gazu są takie same jak podane wyżej tym więcej gazu tym więcej dymu, ale pierścień został wymieniony orgniał z ktm
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|