Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

KTM LC4 620 Strasznie dymi, bierze sporo oleju

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> LC4
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MOTOBI




Dołączył: 12 Cze 2014
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Strzelce Opolskie

PostWysłany: Czw 17:03, 12 Cze 2014    Temat postu: KTM LC4 620 Strasznie dymi, bierze sporo oleju

Witam, mam bardzo poważny problem z KTM lc4 620 z 95'. Niedawno został zakupiony, po zakupie wszystko było w porządku, po za pękniętą fedrą kick startera. Ktm przeszedł renowację stylistyczną jak i mechaniczną. Silnik został oddany do mechanika, został całkowicie rozebrany po za głowicą (zostały tylko ustawione zawory). Silnik był w idealnym stanie został wymieniony rozrząd , uszczelki, fedra kick startera, olej , świeca, filtr oraz został wymieniony pierścień dlatego że przy składaniu pękł . Ktm po renowacji sprawował się celująco nie był za bardzo dużo jeżdżony oraz ekstremalnie eksploatowany. Po dwóch miesiącach od renowacji, gdy po przejażdżce ochudł silnik, został umyty. Następnego dnia po odpaleniu było wszystko w porządku po kilku sekundach zaczoł dymić jak świeca dymna. Silnik działa, odpala jakby nigdy nic tylko dymi strasznie oraz bierze dużo oleju. Czy można ustalić przyczynę takiego nadmiernego spalania oleju oraz kopcenia ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13843
Przeczytał: 20 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Czw 17:20, 12 Cze 2014    Temat postu:

brać olej moze tylko 3 miejscami

albo uszczelniacze zaworowe - ale te zazwyczaj jak padają to stopniowo i moto raczej kopci po odpaleniu mocno a potem albo całkiem przestaje albo znacząco

albo pierscieniami - no to tutaj wiec wiecej gazu tym wiecej oleju sie przedostaje, dziwne ze tak nagle ale wszystko się mogło stać

3) zassało gdzies oleju odma, nie jestem pewien jak tam u ciebie jest, ale często odma idzie od silnika do airboxa/gaxnika i moze zassać tam oleju i z mieszanką moze isc bezposrednio do komory spalania wiec też to sprawdź


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rysiek24




Dołączył: 09 Lut 2011
Posty: 933
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 13:03, 13 Cze 2014    Temat postu:

imho piercien pekl ...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MOTOBI




Dołączył: 12 Cze 2014
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Strzelce Opolskie

PostWysłany: Pon 19:17, 16 Cze 2014    Temat postu:

Słyszałem też o zawieszonym zaworem pod korbą. Objawy na dodanie gazu są takie same jak podane wyżej tym więcej gazu tym więcej dymu, ale pierścień został wymieniony orgniał z ktm

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> LC4 Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin