|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
adrian2410
Dołączył: 08 Lip 2014
Posty: 51
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 12:57, 12 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
Takie może głupie pytanie z mojej strony. Czy można wykręcić śrubę od bypasu bez spuszczania oleju żeby zweryfikować sprężynkę? Tłoczek wymienia się w komplecie ze sprężynka czy nie ma reguły ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Rysiek24
Dołączył: 09 Lut 2011
Posty: 933
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 23:51, 13 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
mozna , wyleci olej z kanalu w ktorym pracuje tloczek ( moze z 50 ml)
nie ma reguly , ale tloczek kosztuje 10 zl , a masz nowego
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pajonk
Dołączył: 14 Kwi 2015
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 22:18, 14 Kwi 2015 Temat postu: |
|
|
hej,
czytam i zaniepokoilem sie, bo poprzedni wlasciciel nie dbal za bardzo o smarowanie sprzetu. wymienilem juz olej (wczoraj), ale nie rzycilem okiem na bypass. ze zdjec mozna wywnioskowac, ze po wykreceniu zaworka zleci prawie caly olej z "malej" sruby, czyli jakies pol litra, moze wiecej - tyle polecialo mi przy spuszczaniu z malej sruby. czy to prawda czy moge z olejem w silniku smialo wykrecac bypass celem sprawdzenia?
pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Rysiek24
Dołączył: 09 Lut 2011
Posty: 933
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 7:20, 15 Kwi 2015 Temat postu: |
|
|
mozesz wykrcac , poleci troszke oleju , ale to tak z 50 - 100 ml
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Śro 19:25, 15 Kwi 2015 Temat postu: |
|
|
wielkie dzieki! zamowione, bedzie wymiana profilaktycznie. grosze to kosztuje a moto ma juz 31kkm wiec moze lepiej dmuchac na zimne. czy przy regulacji luzu zaworowego sa jakies niespodzianki czy klasyk - kontra, srubka, nowa uszczelka i wio? )
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Maciek222
Dołączył: 13 Sie 2011
Posty: 160
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Śro 22:02, 15 Kwi 2015 Temat postu: |
|
|
Nie ma niespodzianek prosta robota tlok w gmp blokada walu.szczelinomierz,klucz 10,srubokret plaski i tyle.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Rysiek24
Dołączył: 09 Lut 2011
Posty: 933
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 22:26, 15 Kwi 2015 Temat postu: |
|
|
blokawa walu zbedna , wystarczy wyczuc luz na dziwgienkach ( no chyba ze ktos juz mial skasowny luz na 0 ) , dosc ciasno tam jest
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
adrian2410
Dołączył: 08 Lip 2014
Posty: 51
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 20:30, 16 Kwi 2015 Temat postu: |
|
|
Dokrecacie śruby od tak bez dynamometryka na zaworach ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
szaman108
Dołączył: 13 Paź 2013
Posty: 931
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warmia
|
Wysłany: Czw 22:37, 16 Kwi 2015 Temat postu: |
|
|
Ja zawsze,jeśli biega o silnik to niema opcji aby coś robić bez tego klucza.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kaczmar__
Dołączył: 03 Lut 2018
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 18:07, 03 Lut 2018 Temat postu: |
|
|
Witam,
panowie odkręciłem śrubke by pass, wyleciała sprężynka, ma prawie 25mm więc jest ok. Tłoczek nie wyleciał. Dziwne jest to, że zleciało prawie litr oleju silnikowego. W pewnej chwili olej przestał lecieć, wtedy włożyłem mały kluczyk imbusowy w dziurę w celu poruszenia tłoczkiem (chyba ruszyłem nim) i olej dalej zaczął lecieć. Czy to normalne? Jak wyciągnąć tłoczek? Czy w ogóle jest taka potrzeba? Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez kaczmar__ dnia Sob 18:08, 03 Lut 2018, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rychu
Gość
|
Wysłany: Pon 7:53, 05 Lut 2018 Temat postu: |
|
|
mogles kopnac w kopke, to powinno wypchnac go cisnienie oleju , ewentualnie olowek i wbij go w tloczek.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Shimy
Dołączył: 28 Kwi 2017
Posty: 76
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Opole
|
Wysłany: Pon 13:01, 05 Lut 2018 Temat postu: |
|
|
Potrzeba wyciągnięcia tłoczka jest bo trzeba go zdiagnozować czy nie jest wytarty itd. ja do wyciągnięcia go z gniazda używam kołka rozporowego .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kaczmar__
Dołączył: 03 Lut 2018
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 21:42, 05 Lut 2018 Temat postu: |
|
|
Nie mogę wyjąć tego tłoczka.. Jutro kupię magnes na przedłużce, może w ten sposób da radę.
Wbijając ołówek nic się się nie uszkodzi lub nie zablokuję tłoczka?
Może zalać go olejem ponownie, wkręcić śrubę bez sprężynki i przekopać bez zapłonu? Co sądzicie?
Pozdrawiam,
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
sylwu
Dołączył: 10 Paź 2013
Posty: 183
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: opolskie, sankt annaberg
|
Wysłany: Wto 12:58, 06 Lut 2018 Temat postu: |
|
|
też miałem problem z wyciągnięciem tłoczka, ostatecznie pomogło wbicie drewnianego kołka. tłoczek wyszedł razem z kołkiem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Michal2008
Dołączył: 02 Lip 2017
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 11:41, 03 Maj 2018 Temat postu: |
|
|
ktoś wie jakim momentem dokręcić śrubę od zaworku bypass w KTM LC4 640 SM 2004r
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|