|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Czesiek 000
Dołączył: 27 Cze 2024
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 7:50, 27 Cze 2024 Temat postu: Ktm lc4 640 2002r. Problem na wyższych obrotach przerywa :( |
|
|
Witam grupowicze,
chciałbym Was prosić o pomoc, ponieważ mam problem ze znalezieniem usterki w KTM LC4 640 2002r.
Motor bardzo dobrze pracuje na wolnych obrotach, lecz przy wyższych i przy trzymaniu na wyższych obrotach zaczyna przerywać.
Jest świeżo po wymianie filtru powietrza i świecy zapłonowej dedykowanej do tego motoru. Wczoraj wyczyściłem gaźnik Mikuni.
Pytanie jeszcze jedno co do gaźnika, ile obrotów dyszy powinno być do mieszanki powietrzno-paliwowej. [/img]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13843
Przeczytał: 21 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Czw 7:51, 27 Cze 2024 Temat postu: |
|
|
tyle zeby było dobrze, nie ma konkretnej wartosci bo wtedy nie robili by sruby zadnej
jak chodzi na biegu jałowym dobrze to srube składu zostaw mysl nad igła i bardziej nad dysza głowna
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Czesiek 000
Dołączył: 27 Cze 2024
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 8:12, 27 Cze 2024 Temat postu: |
|
|
Jak rozkręciłem gaźnik to ta główna, duża dysza miała wymiar 2,5 i mam jeszcze jedną, która też ma wymiar 2,5. Przymierzyłem je do sobie i na oko tamta, która była w gaźniku ma większy otwór. Czy jak założę dyszkę z mniejszym otworem to będzie lepiej? A iglica jest ustawiona na środkowym piętrze.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13843
Przeczytał: 21 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Czw 9:21, 27 Cze 2024 Temat postu: |
|
|
gaxnik to ciezki temat
2,5 na pewno nie masz, kup nowe dysze skoro masz jakies niepewne, w instrukcji masz jakie powinny byc
iglica poza "piętra" ma jeszcze model/oznaczenie co tez ma wpływ i nie pisz jakie masz - bo to bez znaczenia, musisz tak dobrac dysze i iglice zeby pracował poprawnie. warto wyjsc od ustawien fabrycznych, jak cos niedomaga korygować, a zalezy to np od wydechu, dolotu, stanu silnika
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Czw 9:56, 27 Cze 2024 Temat postu: |
|
|
Tak przepraszam teraz sprawdziłem dokładniej bo wcześniej była brudna. Dysza to 142,5.- to ta która miałem osobno więc tamta w gaźniku była większa. Kurcze tylko w mojej książce serwisowej nie ma nic na temat gaźnika zaworów i jakich kolwiek główniej szych napraw tylko takie głupoty jak ciśnienie w oponach stan łańcucha masz może jakieś namiary na takie dane do iglicy dysz itd
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13843
Przeczytał: 21 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Czw 10:24, 27 Cze 2024 Temat postu: |
|
|
kristofsx.com tu znajdziesz, w necie tez bezproblemu dostepna masz nie serwisówke tylko instrukcje uzytkownika zapewne
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|