Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Ktm lc4 640 2002r. Problem na wyższych obrotach przerywa :(

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> LC4
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Czesiek 000




Dołączył: 27 Cze 2024
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 7:50, 27 Cze 2024    Temat postu: Ktm lc4 640 2002r. Problem na wyższych obrotach przerywa :(

Witam grupowicze,
chciałbym Was prosić o pomoc, ponieważ mam problem ze znalezieniem usterki w KTM LC4 640 2002r.
Motor bardzo dobrze pracuje na wolnych obrotach, lecz przy wyższych i przy trzymaniu na wyższych obrotach zaczyna przerywać.
Jest świeżo po wymianie filtru powietrza i świecy zapłonowej dedykowanej do tego motoru. Wczoraj wyczyściłem gaźnik Mikuni.
Pytanie jeszcze jedno co do gaźnika, ile obrotów dyszy powinno być do mieszanki powietrzno-paliwowej. [/img]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13843
Przeczytał: 21 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Czw 7:51, 27 Cze 2024    Temat postu:

tyle zeby było dobrze, nie ma konkretnej wartosci bo wtedy nie robili by sruby zadnej
jak chodzi na biegu jałowym dobrze to srube składu zostaw mysl nad igła i bardziej nad dysza głowna


Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Czesiek 000




Dołączył: 27 Cze 2024
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 8:12, 27 Cze 2024    Temat postu:

Jak rozkręciłem gaźnik to ta główna, duża dysza miała wymiar 2,5 i mam jeszcze jedną, która też ma wymiar 2,5. Przymierzyłem je do sobie i na oko tamta, która była w gaźniku ma większy otwór. Czy jak założę dyszkę z mniejszym otworem to będzie lepiej? A iglica jest ustawiona na środkowym piętrze.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13843
Przeczytał: 21 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Czw 9:21, 27 Cze 2024    Temat postu:

gaxnik to ciezki temat
2,5 na pewno nie masz, kup nowe dysze skoro masz jakies niepewne, w instrukcji masz jakie powinny byc
iglica poza "piętra" ma jeszcze model/oznaczenie co tez ma wpływ i nie pisz jakie masz - bo to bez znaczenia, musisz tak dobrac dysze i iglice zeby pracował poprawnie. warto wyjsc od ustawien fabrycznych, jak cos niedomaga korygować, a zalezy to np od wydechu, dolotu, stanu silnika


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Czw 9:56, 27 Cze 2024    Temat postu:

Tak przepraszam teraz sprawdziłem dokładniej bo wcześniej była brudna. Dysza to 142,5.- to ta która miałem osobno więc tamta w gaźniku była większa. Kurcze tylko w mojej książce serwisowej nie ma nic na temat gaźnika zaworów i jakich kolwiek główniej szych napraw Sad tylko takie głupoty jak ciśnienie w oponach stan łańcucha Sad masz może jakieś namiary na takie dane do iglicy dysz itd
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13843
Przeczytał: 21 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Czw 10:24, 27 Cze 2024    Temat postu:

kristofsx.com tu znajdziesz, w necie tez bezproblemu dostepna masz nie serwisówke tylko instrukcje uzytkownika zapewne

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> LC4 Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin