|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
krystian1410
Dołączył: 08 Maj 2017
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 12:31, 23 Wrz 2018 Temat postu: ktm lc4 640 98 nie odpala |
|
|
Witam,ktm lc4 640 98,jechałem dwójka pełny gaz,coś strzeliło i przestał silnik pracowac i nie odpala.Przy próbie odpalania strzela czasmi troche w wydech,kompresja niby jest przy kopaniu czuć jakiś tam opór.Wykręciłem świece,jest od góry czymś uderzona,elektroda masy przekrzywiona.Napinacz rozrządu wykręciłem,jest na 9 ząbku na 15 możliwych.Przy próbie odpalenie silnik chodzi niby normalnie,nic nie stuka.Co to może być co dalej sprawdzić?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13852
Przeczytał: 7 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Nie 13:37, 23 Wrz 2018 Temat postu: |
|
|
dalej - sciągac głowice i ogladac co sie stało
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
krystian1410
Dołączył: 08 Maj 2017
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 17:29, 24 Wrz 2018 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych] | [link widoczny dla zalogowanych]
pierścień pekniety tłok wyszczerbiony,cylinder z rysami dwiem nie głębokimi,głowica troche zmasakrowana,czy to co jest tam założone to wogóle oryginał czy jest możliwość szlifu tego cylindra i dokupieniu gdzieś tłoku nadwymiarowego,?głowcie mysle że się dotrze zawory i będzie ok
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
arkglo
Dołączył: 14 Gru 2015
Posty: 55
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 18:36, 24 Wrz 2018 Temat postu: |
|
|
Szlifu nie zrobisz. Tłok oryginalny. Jeśli rysy nie są głębokie to samo honowanie i kolejna selekcja tłoka powinny chyba wystarczyć, bo Nikasil wyglada ok, ale to wszystko trzeba najpierw i tak pomierzyć i wtedy się okaże, czy cylinder jest do uratowania.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13852
Przeczytał: 7 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Pon 19:05, 24 Wrz 2018 Temat postu: |
|
|
to nicasil tego sie nie da oddac do szlifu - powłoka ma grubosc dziesiatych milimetra a dalej gołe aluminium
jak rysa nie jest głęboka mozna z nia jeździc, warto przehonowac cylinder, jak mocno głęboka bedzie brał olej
zawory do rozpięcia i oceny - sprawdź powierzchnie styk uz głowica i czy nie są krzywe
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
krystian1410
Dołączył: 08 Maj 2017
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 21:01, 24 Wrz 2018 Temat postu: |
|
|
jest ktoś w łodzkim kto się zajmuje honowaniem i dopasowaniem tłoka?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|