|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ja12oo
Dołączył: 01 Paź 2013
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Krynica-Zdrój
|
Wysłany: Wto 18:58, 01 Paź 2013 Temat postu: Ktm Lc4 nie odpali pomocy :) |
|
|
Witam mam problem z ktm lc4 640 98r
Nie chce mi wgl odpalic na kopa, Rozrusznik nie chodzi, swiece zalewa iskra jest ale cienka i lata na boki świeca nowa paliwo świerze. Ktm nie daje znaku życia
Gdy wziołem go na pych za autem na 4 biegu odpalił i chodził pieknie ale jak go zgasze to już koniec, na kopke sie nawet nie odezwie. Podlałem mu paliwo pod świece i też nic nawet nie dygnoł
Czy może to być akumulator który majuż najlepsze dni za sobą?
Gaznik mikuni zapłon kokusan
Pozdrawiam i proszę o szybką pomoc
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
żółf
Dołączył: 02 Paź 2011
Posty: 1145
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Karpacz
|
Wysłany: Wto 19:39, 01 Paź 2013 Temat postu: |
|
|
Sprawdź luz na impulsatorze
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ja12oo
Dołączył: 01 Paź 2013
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Krynica-Zdrój
|
Wysłany: Wto 19:41, 01 Paź 2013 Temat postu: |
|
|
A powiedział byś mi jeszcze jak to zrobić mniej wiecej
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
żółf
Dołączył: 02 Paź 2011
Posty: 1145
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Karpacz
|
Wysłany: Wto 19:57, 01 Paź 2013 Temat postu: |
|
|
1. Ściągasz serwisówkę
2. Czytasz
3. Robisz
Bez serwisówki nie podchodź do lc4, bo zepsujesz.
W skrócie, to trzeba ściągnąć dekiel magneta, ustawić magneto w odpowiedniej pozycji (w serwisówce masz zdjęcia, ale i bez tego jak na to spojrzysz będziesz wiedział jak) i szczelinomierzem sprawdzasz luz (ma być 0,75mm) Jeżeli jest większy (z tego co zauważyłem to takie problemy o jakich piszesz mogą być przy ponad 1,2 mm) to regulujesz
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez żółf dnia Wto 19:58, 01 Paź 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ja12oo
Dołączył: 01 Paź 2013
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Krynica-Zdrój
|
Wysłany: Wto 20:03, 01 Paź 2013 Temat postu: |
|
|
zaraz lukne w serwisówke bo mam ale z tego co rozumiem to chodzi ci o odległość impulsatora od tej wypukłości na magnecie (ja tam mam z 3mm luzu 0_0) jutro z samego rana to sprawdzę i dam znać co widziałem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
żółf
Dołączył: 02 Paź 2011
Posty: 1145
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Karpacz
|
Wysłany: Wto 20:29, 01 Paź 2013 Temat postu: |
|
|
Dokładnie o to chodzi. Jeżeli masz tam 3 mm, to już znasz prawdopodobną przyczynę. Żebyś nie wracał z garażu na tarczy, to jeszcze napiszę, że jeżeli zabraknie Ci regulacji, to ja u siebie rozwierciłem otwory w impulsatorze, żeby osiągnąć idealne 0,75
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ja12oo
Dołączył: 01 Paź 2013
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Krynica-Zdrój
|
Wysłany: Śro 9:49, 02 Paź 2013 Temat postu: |
|
|
Podciagnołem na maxa wyszło równiutkie 0.75mm iskra duuuużo lepsza ale i tak nie pomogło rozbiore jeszcze gaznik bo wyciagnołem zawór elektryczny i może coś z ta komorą podciśnieniowa jest nie tak i nie otwiera powietrza. Innych pomysłów nie mam
Jak wam coś wpadnie do głowy to piszcie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
żółf
Dołączył: 02 Paź 2011
Posty: 1145
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Karpacz
|
Wysłany: Śro 10:19, 02 Paź 2013 Temat postu: |
|
|
Spróbuj odpalić bez gaźnika na plack'u, samostarcie, ostatecznie na wtrysku bezpośrednim (benzyna ze strzykawki) to wykluczysz gaźnik.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ja12oo
Dołączył: 01 Paź 2013
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Krynica-Zdrój
|
Wysłany: Śro 10:42, 02 Paź 2013 Temat postu: |
|
|
Spoko tak zrobie. próbowałem raz ze strzykawki pod swiece i raz w gaznik w dolot powietrza ale to nic nie dało
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ja12oo
Dołączył: 01 Paź 2013
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Krynica-Zdrój
|
Wysłany: Śro 15:41, 02 Paź 2013 Temat postu: |
|
|
Prezesie sprawa wyglada tak że cykłem mu dawke benzyny na zaworek ssacy i nawet nie strzeliło wiec gaznik wykluczamy.
Co by to mogło jeszcze być? bo ja juz dawno wysiadłem z pomysłami ;/
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
żółf
Dołączył: 02 Paź 2011
Posty: 1145
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Karpacz
|
Wysłany: Śro 19:52, 02 Paź 2013 Temat postu: |
|
|
Dla pewności spróbuj jeszcze z samostartem.
Żeby silnik palił musi mieć 3 rzeczy
1.Iskrę (w odpowiednim momencie)
2.Mieszankę paliwowo-powietrzną
3.Kompresję
Więc te 3 rzeczy musisz sprawdzić. Zobacz w serwisówce sprawdzanie zapłonu - sprawdź impulsator, bo on często jest przyczyną awarii sprawdź jego oporność i ile volt daje. Spróbuj jeszcze odpiąć kostkę od alternatora i wtedy kopnąć.
I sprawdź kompresję, bo może tu jest pies pogrzebany
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ja12oo
Dołączył: 01 Paź 2013
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Krynica-Zdrój
|
Wysłany: Śro 20:53, 02 Paź 2013 Temat postu: |
|
|
w moto jest nowy tłok kapresje ma taka ze na kopce sie można wieszać wiec to odpada. skład paliwo powietrze może być ale watpie bo po wszczyknieciu powinien chociaż szczelić chodzby co sie działo a on nic więc obstawiał bym iskre chociaż jest ładna to może nie bić jak jest pod ciśnieniem (kapresja) słyszałem o takich przypadkach. jutro ciag dalszy prób i błędów
Pozdrawiam napisze jak sie czegoś dowiem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ja12oo
Dołączył: 01 Paź 2013
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Krynica-Zdrój
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ja12oo
Dołączył: 01 Paź 2013
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Krynica-Zdrój
|
Wysłany: Czw 13:33, 03 Paź 2013 Temat postu: |
|
|
doszłem do wniosku że jest za słaba iskra (trzeba mocniej kopnać żeby poszła iskra) a przy tej kompresji cieżko jest tak szybko kopnać co zrobić żeby iskra była przy lżejszym kopnieciu?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
żółf
Dołączył: 02 Paź 2011
Posty: 1145
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Karpacz
|
Wysłany: Czw 15:17, 03 Paź 2013 Temat postu: |
|
|
Już pisałem, że następny krok to miernik w dłoń i sprawdzasz cały układ zapłonu zgodnie z serwisówką, na szybko to możesz rozpiąć kostkę alternatora i spróbować, ew podpiąć pewne aku
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|