![Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna](http://www.ktm-parts.com/mm5/graphics/00000002/blacklogo.jpg) |
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bully
Dołączył: 03 Mar 2011
Posty: 843
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: opolskie
|
Wysłany: Śro 11:51, 18 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
prawą nogą kopiesz lc4? japońce jak lewą?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mariantofana
Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 383
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 12:01, 18 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
Siemano kuba2955
Z moto-inox gośc jest solidny i robiłem juz u niego dużo rzeczy i zawsze wszystko szybko i fachowo:) Na Forum DR (moim "macierzestym") ma nick bigcarp.
Co do tego FCR'a... Nie krecisz przypadkiem manetką od gazu przy odpalaniu? bo tam jest pompka przyspieszacza i ona wtryskuje paliwo bezposrednio do dolotu i to zalewa świece na zimnym. Srubka składu mieszanki nie ma wpływu na zalewanie przy odpalaniu. Ja by jeszcze sprawdził poziom paliwa i wysokość iglicy. W serwisówkach do LC4 z lat 98-05 i EXC/SX 4T jest dokładny opis regulacji i budowy, fajnie też opisuje ten gaźnik serwisówka do YZ 426F z 2000 roku.
pozDRo
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kuba2955
Dołączył: 15 Gru 2011
Posty: 79
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 12:08, 18 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
mariantofana to mnie uspokoiłeś jak gość jest uczciwy to mam wsadzone mase kasy w motor, porobione amortyzatory przód, tył, nicasil, tłok, korbe.
właśnie manetką nie ruszam, troszkę wkręciłem śrubę od dołu pionową i lepiej zaczął odpalać... ogarne sobie ten gaźnik jak będzie cieplej, bo śniegiem zasypało i motywacji brak hehe a działanie pompki sprawdzałem na odkręconym gaźniku- ładnie "psika:
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mariantofana
Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 383
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 12:52, 18 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
Nie miałem nigdy zastrzeżeń a wręcz zawsze byłem zadowolony z usług i zakupów. Sprawdź dokładnie ustawienia gaźnika (ustaw go tak jak na przykład dla EXC 400) znajdziesz te ustawienia w tabelach w serwisówce do EXC.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez mariantofana dnia Śro 12:52, 18 Sty 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kuba2955
Dołączył: 15 Gru 2011
Posty: 79
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 13:28, 18 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
ok, dzięki
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kuba2955
Dołączył: 15 Gru 2011
Posty: 79
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 20:46, 21 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
panowie jest jeszcze jeden problem z moim bergiem- elektryczny starter. ślizga się sprzęgiełko jednokierunkowe, znając życie takie same jak w ktm exc. da się je jakoś naprawić? ile kosztuje nowe?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|