Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

ktm lc4 strzela i dlawi sie po odkreceniu manetki

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> LC4
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
radi-31




Dołączył: 07 Lut 2015
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wałcz

PostWysłany: Czw 17:14, 30 Lip 2015    Temat postu: ktm lc4 strzela i dlawi sie po odkreceniu manetki

Witam. Mam ktm lc4 400 od jakiegoś czasu nie mogę poradzić sobie z pewną dolegliwoscia mojego Moto.
Mym po odkreceniu manetki na film strzela w wydech i się dlawi przy czym strasznie śmierdzi paliwem. Ciągle czarną i osmolona świeca gaznik dollerto vhsb 38 w żaden sposób nie mogę zmniejszyć dawki paliwa.
Co może być przyczyną takich objawów? Zalewanie motocykla?
Czy mógł przeskoczyć rozrząd?
Dodam że wymieniłem Nowy stator i moduł ponad tyś zł. Sad
Proszę o rady. Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
żółf




Dołączył: 02 Paź 2011
Posty: 1145
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Karpacz

PostWysłany: Czw 18:55, 30 Lip 2015    Temat postu:

Wygląda na problem z gaźnikiem - za bogata mieszanka. Sprawdź filtr powietrza. Przestawiony rozrząd też może dawać podobne objawy, ale na wolnych byłoby słychać okrutnie i nie wkręcałby się na obroty, jednak warto sprawdzić czy się znaki pokrywają

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
radi-31




Dołączył: 07 Lut 2015
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wałcz

PostWysłany: Czw 19:09, 30 Lip 2015    Temat postu:

Na wolnych chodzi równo. Jak dodaje gaz stopniowo to Moto w miarę się zbiera Ale dodam do oporu i już dziej się takie cyrki. Strzela w tłumnie bardzo mocno serjami.
Ostatnio zmienialem głowice i wiem że rozrząd ustawiony jest dobrze.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
radi-31




Dołączył: 07 Lut 2015
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wałcz

PostWysłany: Czw 19:10, 30 Lip 2015    Temat postu:

Dodam że filtr powietrza na spodzie jest mokry od benzyny.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Pon 7:28, 14 Gru 2015    Temat postu:

Ten gaźnik jest chyba bez pompki ?
Najpierw go wyjmij i zrób przegląd ,
Nowe igliaa jest wyrobiona , może pływak się podwiesza
Po czyszczeniu i przeglądzie ustaw go jak pisze w serwisówce i potem tylko doreguluj
Nie robiłeś czegoś czasem ? Nowy inny filtr powietrza , Nowy wydech ? W sumie po remoncie silnika też mogą zmienić się parametry gaźnika jeśli remont przyniósł tak duże zmiany
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ewertas




Dołączył: 25 Paź 2015
Posty: 158
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Piła

PostWysłany: Pon 15:33, 14 Gru 2015    Temat postu:

Kolego, a zapłon masz dobrze ustawiony? Czy przed remontem chodził jak należy?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bargbi




Dołączył: 01 Cze 2017
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 16:22, 29 Cze 2017    Temat postu:

Siemka, sorry za odkopanie, ale mam teraz podobnie... remont silnika zrobiony wszystko cacy gaznik wyczyszczony nowy filt powietrza, a tu taka sytuacja jak u góry. Podczas ruszania tak jakby mulil sie zastanawiał i dopiero gdy gwaltowniej da sie gazu idzie elegancko. Tez po odkreceniu menetki strzela z wydechu jak porabany. Doszedles do tego co jest grane ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wojewoda124




Dołączył: 17 Sie 2017
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 6:48, 03 Kwi 2018    Temat postu: Ten sam problem co powyżej

Witam, czy poradziliście sobie z tym problemem ? Mam dokładnie tak samo w Lc4 620 97 r.Gaźnik dellorto phm 38.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Shimy




Dołączył: 28 Kwi 2017
Posty: 76
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Opole

PostWysłany: Wto 13:03, 03 Kwi 2018    Temat postu:

PHM 38 w 600tce? Powinien być 40mm.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> LC4 Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin