|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
DawidKTM
Dołączył: 18 Paź 2011
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 16:13, 25 Paź 2011 Temat postu: Kupno LC4-na co zwrócić uwagę? |
|
|
Witam.
Przymierzam się do zakupu Lc4 620-640 na co powinienem zwracać uwagę?
Słyszałem że jest tam zastosowany jakiś drogi zapłon co lubi się psuć ile w tym prawdy i dostępne są jakieś zamienniki?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
muniek90
Dołączył: 24 Lip 2011
Posty: 120
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 19:44, 25 Paź 2011 Temat postu: |
|
|
Zapłon nie lubi się psuć. Kupno używanego zapłonu nie jest droższe w porównaniu do innych moto.
Zwracać uwagę na wszystko:) silnik, zawieszenie itd. LC4 nie ma jakiś typowych wad na które trzeba uważać. Silnik ma moc, nie dymi, nie leje się z niego...będzie chodził. Zawieszenie trudne do zabicia:P Nawet w starych 600 z 90r zawieszenia pracuje super
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lukasz_vip
Dołączył: 31 Sty 2010
Posty: 314
Przeczytał: 5 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 20:01, 25 Paź 2011 Temat postu: |
|
|
No to się mylisz, bo jest typowa wada LC4;]
Łożysko łączenia amora tylnego z kiwaczką. Łożysko wahliwo-przegubowo-jakieś tam. Bardzo szybko się wybija a do tego do dostania wyłącznie w serwisie za 250-300zł.
Można spotkać awarię zapłonu SEM. W PL bardzo ciężko kupić zarówno rotor jak i stator, a ceny czasami powalają.
Powyżej 97r ciężko już o jakieś wady bo zostały one wyeliminowane z wejsciem modelu 640.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Rysiek24
Dołączył: 09 Lut 2011
Posty: 933
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 21:30, 25 Paź 2011 Temat postu: |
|
|
zaplon uzywany SEM kupisz bez problemu , faktycznie trafia sie ze padnie - jest to wina po czesci suchego zaplonu , po czesci zaniedban uzyszkodnika z tym zwiazanych , ale z tego co slysze predzej padnie kokusan niz SEM . Zawsze zostaje regeneracja i przewiniecie cewek w razie W , lozyska mozna przerobic na typowe i nie bulic w serwisie . W 620 moze draznic gaznik Dellorto , ale mozna nauczyc siez tym zyc . Reszta jakw kazdym moto , pop odwinieciu nie ma prawa do duchoty itp , ma wyrywac sie z pod dupy i palic od kopa, max 3 po malym postoju , nie wierz w bajki ze te silniki pracuja jak sieczkarnia !!!! zekl bym ze stare japonce chlodzone wichrem sa glosniejsze. Przygladnij sie uszczelka silnika , czy nie ma tam tubki sylikonu ( czerwonego w dodatku)...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
fxrider
Dołączył: 18 Sty 2011
Posty: 380
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 0:47, 26 Paź 2011 Temat postu: |
|
|
W SEMie stosunkowo często pada modułocewka lub pęka magnes w kole i iskra jest słaba lub w złym momencie.
O Kokusanach nie słyszałem, żeby robiły problemy. Baaardzo czasem moduł padnie, ale to sporadyczne przypadki.
A na co zwracać uwagę? Jest sporo rzeczy, którym warto się przyjrzeć - wystarczy wczytać się w forum, żeby je wytypować, temat był już kilkukrotnie wałkowany.
Tak na prawdę o tym co siedzi w silniku dowiesz się dopiero jak rozbierzesz lub jak padnie
Najlepiej zabrać kogoś, kto zna już LC4ki, bo to jednak specyficzne sprzęty.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Rysiek24
Dołączył: 09 Lut 2011
Posty: 933
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 9:02, 26 Paź 2011 Temat postu: |
|
|
w kokusanie kolo magnesowe peka tzn gubi magnesy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
fxrider
Dołączył: 18 Sty 2011
Posty: 380
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 10:03, 26 Paź 2011 Temat postu: |
|
|
Takie rzeczy to ja o SEMie słyszałem, ale w przypadku kokusana nie kojarzę żadnego takiego zgłoszenia.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lukasz_vip
Dołączył: 31 Sty 2010
Posty: 314
Przeczytał: 5 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 14:56, 26 Paź 2011 Temat postu: |
|
|
Chyba coś ci się pomyliło Rychu. Magnesy to odklejają się w SEM.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
muniek90
Dołączył: 24 Lip 2011
Posty: 120
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 16:29, 27 Paź 2011 Temat postu: |
|
|
Rysiek24 napisał:
nie wierz w bajki ze te silniki pracuja jak sieczkarnia !!!!
Te silniki tak pracują, jak japoniec tak brzmi to jest zajechany poprostu. Silnik działa jak by miał garść śrubek w środku... Co nie znaczy że ma nie wiem jak walić np. pod głowicą. Do kulturalnych ten silnik nie należy..zwłaszcza 600 czy 620.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lukasz_vip
Dołączył: 31 Sty 2010
Posty: 314
Przeczytał: 5 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 17:54, 27 Paź 2011 Temat postu: |
|
|
To przyjedź posłuchać mojego LC4 620 albo szwagra LC4 640. Jedyne co u mnie słychać to wyłącznie sprzegło (mam kulkowe łożysko), ale po wciśnięciu silnik pracuje bardzo cicho i słychać tylko dudnienie. LC4 w bdb stanie nie pracuje jak sieczkarnia. Nawet jest w stanie powiedzieć, że DR600R po remoncie generalnym pracowała mniej ciszej, ale to w końcu olejak.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Karambol
Dołączył: 24 Gru 2009
Posty: 315
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Krosno Odrzańskie
|
Wysłany: Czw 18:54, 27 Paź 2011 Temat postu: |
|
|
lukasz_vip napisał: | Chyba coś ci się pomyliło Rychu. Magnesy to odklejają się w SEM. |
Ja mialem koło magnesowe Kokusan, w silniku 620 z 97r. tam mi sie podklejały magnesy, dopiero kolo od 640 jest niezniszczalne bo magnes to jedna czesc a nie 4 cwiartki
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Rysiek24
Dołączył: 09 Lut 2011
Posty: 933
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 22:16, 27 Paź 2011 Temat postu: |
|
|
muniek90 napisał: | Rysiek24 napisał:
nie wierz w bajki ze te silniki pracuja jak sieczkarnia !!!!
Te silniki tak pracują, jak japoniec tak brzmi to jest zajechany poprostu. Silnik działa jak by miał garść śrubek w środku... Co nie znaczy że ma nie wiem jak walić np. pod głowicą. Do kulturalnych ten silnik nie należy..zwłaszcza 600 czy 620. |
mojego tez mozesz polsuchac
silniki w EXC pracuja glosno , tu sie zgodze ale nie LC4.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|