|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
zbyster
Dołączył: 27 Cze 2011
Posty: 163
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 10:40, 04 Lis 2011 Temat postu: kupno silnika do lc4 620 czy remont starego |
|
|
witam. Muszę wykonać remont silnika lc4 620-wymiana tłoka(bierze olej)-Jakbym chciał zminieć silnik na nowszy(cały silnik) Z automatycznym odprężnikiem(97roku)?-Czy będzie wszystko pasowało?-mam olej w ramie(i filtr oleju również)-Ponadto zapłon i sprzęgło jest takie same jak w moim z 95 roku?
Doradzcie mi co zrobić kupić cały silnik po wymianie tłoka i korby za 2000zł czy remontować moj? W moim napewno tłok do wymiany a co jeszcze wyskoczy to nie wiadomo. Doradzcie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
fxrider
Dołączył: 18 Sty 2011
Posty: 380
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 11:37, 04 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
Jesteś chyba niepoprawnym optymistą licząc, że kupisz silnik po remoncie kupisz za 2kPLN - przecież sama wymiana elementów które wymieniłeś (licząc po zamiennikach) tyle kosztuje.
Bez problemu będzie Ci pasował każdy silnik 620 bez rozrusznika. Do modelu z rozrusznikiem musiałbyś wymienić kawałek instalacji elektrycznej (cewka, moduł + okablowanie). Hydrauliczne sprzęgło pojawiło się od 2003.
Co do brania oleju: może wystarczy wymiana pierścieni i uszczelniaczy. Rozbierz to, zawieź do pomiaru cylinder i tłok i wtedy wyjdzie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
zbyster
Dołączył: 27 Cze 2011
Posty: 163
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 12:13, 04 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
aha.rozumię. To chyba sobie odpuszczę. A powiedz mi-chciałbym wałek rozrządu z silnika z 97r(z automatycznym autoodprężnikiem)zaadoptować do mojego z 95roku-czy wystarczy sama wymiana wałka czy jeszcze coś trzeba by zminić dodatkowo?
To użytkownik allegro: lupekzxr -zna go ktoś?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez zbyster dnia Pią 12:19, 04 Lis 2011, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Rysiek24
Dołączył: 09 Lut 2011
Posty: 933
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 12:32, 04 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
bralem od niego wentylator chlodnicy i plastikowe panele/oslony chlodnicy - poki co nie mam uwag.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Rysiek24 dnia Pią 12:32, 04 Lis 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
muniek90
Dołączył: 24 Lip 2011
Posty: 120
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 18:08, 04 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
Też kiedyś myślałem nad zakupem silnika.. marzyłem o kupnie za 1,5..potem 2...i brak ofert które były by zadowalające, każdy miał nieznany stan nie chciał dać gwarancji.
Jeżeli tylko góra silnika jest słaba, to remont Cie wyniesie..
tłok 600zł
Cylinder -tulejowanie od 400(chyba że masz dobry to nic nie rób)
Uszczelki(top end ok 120zł)
Remontuj:)
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez muniek90 dnia Pią 18:09, 04 Lis 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
fxrider
Dołączył: 18 Sty 2011
Posty: 380
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 18:19, 04 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
Co do podmianki wałka - powinno dać radę, dla pewności sprawdź czy numery dźwigienki wydechowej w katalogu są takie same, bo jedynie co jeszcze może się różnić to większa szerokość rolki przy wersji dla autodeko.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
zbyster
Dołączył: 27 Cze 2011
Posty: 163
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 9:38, 07 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
dźwigienki wydechowe mają inny numer katalogowy.Więc trzzeba też zmienić dźwigienke wydechową na wersje z auto deko.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
zbyster
Dołączył: 27 Cze 2011
Posty: 163
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 13:06, 22 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
witam czy element zaznaczony na zdjęciu to automatyczny dekompresator w lc4? [link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
fxrider
Dołączył: 18 Sty 2011
Posty: 380
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 13:13, 22 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
przesuń tą obwódkę ciut w lewo i odpowiedź brzmi "tak".
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
zbyster
Dołączył: 27 Cze 2011
Posty: 163
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 15:28, 22 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
nowsze typy mają takie? [link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lukasz_vip
Dołączył: 31 Sty 2010
Posty: 314
Przeczytał: 5 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 20:19, 22 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
To jest to samo, tyle, że ten drugi ma ten pierścień ściągnięty ;]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Rysiek24
Dołączył: 09 Lut 2011
Posty: 933
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 20:20, 22 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
w lc4 byly 2 typy dekompresatorow , polautomat w 620 od bodajze 95 i pelny automat w 640
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
fxrider
Dołączył: 18 Sty 2011
Posty: 380
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 22:45, 22 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
oj chyba nie...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lukasz_vip
Dołączył: 31 Sty 2010
Posty: 314
Przeczytał: 5 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 23:09, 22 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
Był jeden typ ;]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Rysiek24
Dołączył: 09 Lut 2011
Posty: 933
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 5:18, 23 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
mhm ja to wyczytalem w jakiejs gazecie , to by tez tlumaczylo ze w 620 pomaga sie nieco recznyn deko w przeskoczeniu punktu do palenia , a w 640 po porostu kopie sie jak male 2T nie szukajac punktu gmp - ale moze cos pomieszalem...
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Rysiek24 dnia Śro 5:30, 23 Lis 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|