|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
velkurczak
Dołączył: 15 Lis 2012
Posty: 112
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 20:54, 15 Lis 2012 Temat postu: Laik potrzebuje pomocy na temat 640 SM |
|
|
Witam serdecznie!
Jestem nowy na forum, więc witam wszystkich użytkowników! Przymierzam się do kupna LC4, nawet mam sprzęt na oku. Niestety egzemplarz wzbudził we mnie niepokój. Oto sprzęt:
[Forum zablokowało dodawanie linków, więc tytuł aukcji Allegro: KTM LC4 640 !!!!!!!!!!!!! ALE JAKI !!!!!!!!!! przepraszam za niedogodność ;p]
A tutaj moje pytania:
1. Pierwszy raz spotykam się z tym kolorem, da się gdzieś sprawdzić lub ma ktoś informacje czy KTM w tym roku wypuszczał takie malowanie?
2. Silnik ma zwykłą głowicę a nie high flow, wada czy zaleta? Wyczytałem że high flow potrafią pękać przez większy rozmiar kanałów wylotowych.
3. Koła w różnym kolorze, najmniejszy problem ale zastanawiające. Właściciel tłumaczył że pomalował bo była porysowana, yhym...
4. Na co zwracać uwagę przy kupnie, newralgiczne punkty motocykla?
W niedzielę chciałem rzucić okiem na motocykl, więc będę wdzięczny za pomoc.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wójo
Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 21:37, 15 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
high flow wychodziły bodajże po 2003r, jak dla mnie to zaleta ze jest to wersja ze zwykła glowica i sprzegłem na linke a nie hydraulicznym.
cena dosyc wysoka wiec powinienes spodziewac sie moto w naprawde dobrym stanie, jak jest inaczej to nie warto.
Napewno był odnawiany bo rama nie w oryginalnym kolorze ale czy to był kaprys własciciela czy pruba samaskowania czegos trzeba ocenic na miejscu.
Co do koła to rzeczywiscie głupio to wyglada no i łatwiej chyba spolerowac niz malowac chyba ze malowane na sztuke bez rozbierania koła.
Przy ogledzinach zwracaj uwage na wszystko, w tym przypadku zerknij na ogranicznik skretu, półki, czy wszystko proste, luzy, ma jechac plynnie nie gasnac, ładnie odpalac bez gadki ze trzeba gaznik podregulowac i bedzie ok.
Najlepiej byc przy pierwszym odpaleniu po dłuzszym postoju. Obserwuj czy nie dymi na niebiesko.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
velkurczak
Dołączył: 15 Lis 2012
Posty: 112
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 22:11, 15 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
Dzięki za szybką odpowiedź! Zakładając że poza tym co wywnioskowałeś ze zdjęć wszystko jest w porządku, motor jest warty 10 000 PLN z kołami?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mariantofana
Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 383
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 23:28, 15 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
Co do koloru... wychodziły nawet Ciemnozielone i granatowe... były to wersje six days
Osobiście też już spotkałem się z LC4 w kolorze czerwonym z czarnym silnikiem ale ten wygląda na nieco dłubnięty i podpisowany co nie znaczy że kombinowany ze sztrucla.
W tym modelu, który pokazałeś rama jest z nowszego motocykla! to jest z rocznika powyżej 2004 z głowicą high flow. Widać to na drugim zdjęciu. Klasyczna rama miała prawą kołyskę z rury. Po 2004 roku zrobili z takim przetłoczeniem ułatwiającym wymianę filtra oleju umiejscowionego pod zębatką zdawczą. Sama rama jest na 100% malowana bo nawet podnóżki wydają się być pomalowane choć nie mam 100% pewności. Sprawdź dokładnie numer ramy. Kolanko wydechowe też jest z wersji od 2003r. Pokrywka filtra oleju jest od szarego silnika czyli z lat 98-99. Cylinder i głowica są zbyt połyskliwe... może to kwestia tego, że świeżo umyty w każdym razie oryginalny czarny cylinder nie był tak połyskliwy. Sprawdź numer silnika. jeżeli zaczyna się od na przykład 2 znaczy ze silnik 2002
poza tym zapraszam na forum lc4.pl
pozDRo
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hacker33
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 79 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Czw 23:32, 15 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
Wychodziły takie czerwone wersje w 2002r.
Rama tak jak pisze wójo jest wypolerowana lub polakierowana ponieważ w oryginale jest malowana na taki jasny odcień szarości.
Koła są sztukowane ponieważ oryginalnie ta wersja wychodziła jako dual sport a nie jako sm.
Kolor silnika się zgadza:
Na pewno sprawdź numer VIN na ramie czy jest czytelny oraz czy ma tabliczkę znamionową.
Sprawdź również co ma wpisane w papierach - model motocykla.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez hacker33 dnia Czw 23:36, 15 Lis 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
velkurczak
Dołączył: 15 Lis 2012
Posty: 112
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 23:45, 15 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
Hoho, właśnie takich sugestii o tym sprzęcie szukałem, kompletnie się nie orientuję w takich sprzętach a wy po zdjęciach znaleźliście tyle szczegółów. Motocykl sobie chyba odpuszczę, nie lubię składaków i kombinacji. Jeszcze raz dziękuję za pomoc. Czas szukać dalej
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mariantofana
Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 383
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 23:54, 15 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
velkurczak
To wcale nie musi oznaczać że moto jest do dupy! Tylko ten rocznik i ta rama troszkę mi się kłócą. Jeżeli nie masz daleko to możesz podjechać o obadać może akurat warto...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
velkurczak
Dołączył: 15 Lis 2012
Posty: 112
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 23:57, 15 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
Jutro przedzwonię do gościa i zapytam się o wszystko na co zwróciliście uwagę. Zobaczę jak będzie tłumaczył poszczególne wady.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
velkurczak
Dołączył: 15 Lis 2012
Posty: 112
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 21:30, 16 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
Jeszcze raz dziękuje za rady o co pytać sprzedawcę!! Wypytałem dzisiaj dokładnie gościa, strasznie się zmieszał jak pytałem go o szczegóły które zauważyliście. Miałem wrażenie że wymyśla bajki na poczekanie. Ten egzemplarz odpuszczę sobie.
Teraz off top za który serdecznie przepraszam, ale widziałem temat o bezawaryjności LC4 i poruszyliście tam temat modelu Hondy XR650R. Jestem słabym endurowcem i coś spokojniejszego jak Honda i "podobno" bardziej okrzesanego by mi odpowiadało. I teraz 2 pytania:
1 Jak to lata w SM, jak ma się sprawa kół, hamulców do XR
2 Co sądzicie o tym egzemplarzu: [link widoczny dla zalogowanych]
Gość twierdzi że serwisował go w Hondzie, odkupił od kolegi i hula 3ci sezon bezawaryjnie. Mechanicznie jest idealna, wizualnie mocno porysowana, typowo śmigana off. Cena jest HOLENDARNA chce 10 000PLN bez tej śmiesznej lamy ^^. Jak za motocykl z 2000 roku to sporo. Co o tym sądzicie? Na co zwrócić uwagę? Z góry dziękuje za pomoc
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hacker33
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 79 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Pią 21:50, 16 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
XR650R to dobry i ceniony sprzęt.
Mocny i lekki.
Niestety ze względu na to, że nie jest ich dużo bardzo trzymają cenę.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wójo
Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 22:06, 16 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
Jezdziłem taka xr w wersji enduro i wersji sm. Wybarałbym lc4. Raz ze xr nie ma rozrusznika, dwa ze jest surowa, uboga i jak dla mnie taki miekki kluch, ciagnie jak lokomotywa ele wieksza frajde daje kat Honda bedzie bardziej komfortowa na dłuższe wyjazdy, kat lepiej sie prowadzi, ma lepsze zawieszenie i hamulce.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez wójo dnia Pią 22:07, 16 Lis 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
velkurczak
Dołączył: 15 Lis 2012
Posty: 112
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 10:58, 19 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
Oglądałem XRkę i muszę przyznać że faktycznie pojęcie SUROWA dokładnie odzwierciedla ten motocykl ale to jak ten silnik ciągnie daje swój urok.
Pytanie z innej beczki znowu od KTMa, mam niedaleko siebie takiego sprzęta:
[link widoczny dla zalogowanych]
Warto inwestować w tak starego przecinaka? Ile kosztował by generalny remont takiego sprzęta?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wójo
Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 17:45, 19 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
jak masz budżet na 640 to odpusc sobie 620...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hacker33
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 79 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Pon 20:14, 19 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
Napisz może ile masz kasy na sprzęt.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|