|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kowal
Gość
|
Wysłany: Czw 9:29, 06 Sty 2011 Temat postu: Łańcuch rozrządu ktm lc4 620 SC 97r. |
|
|
witam kolegów mam pytanie jak sprawdzić czy łańcuch rozrządu jest juz do wymiany?Mam ktm lc4 620 SC aha i czy ktos spotkal sie w taki modelu żeby wymieniać zawory bo ja osobiście nie słyszałem pozdrawiam
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Karambol
Dołączył: 24 Gru 2009
Posty: 315
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Krosno Odrzańskie
|
Wysłany: Czw 12:08, 06 Sty 2011 Temat postu: Re: Łańcuch rozrządu ktm lc4 620 SC 97r. |
|
|
Kowal napisał: | witam kolegów mam pytanie jak sprawdzić czy łańcuch rozrządu jest juz do wymiany?Mam ktm lc4 620 SC aha i czy ktos spotkal sie w taki modelu żeby wymieniać zawory bo ja osobiście nie słyszałem pozdrawiam |
1. wykrecic napinacz i sprawdzic ile ma do konca, jesli sa 1,2 ząbki to trzeba sie zaczac rozgladac za nowym lancuszkiem.
2. pierwsze slysze..
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kowal
Gość
|
Wysłany: Czw 13:36, 06 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
witam to mam calkowicie wyrkecic napinacz czy tylko ta srube na srodku napinacza a co do zaworow zadallem pytanie bo niby w 520 i 450 EXC trzeba co jakis czas wymieniac zawor bo moga sie urwac i narobic spustoszenia w silniku pozdrawiam
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Karambol
Dołączył: 24 Gru 2009
Posty: 315
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Krosno Odrzańskie
|
Wysłany: Czw 14:03, 06 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
Kowal napisał: | witam to mam calkowicie wyrkecic napinacz czy tylko ta srube na srodku napinacza a co do zaworow zadallem pytanie bo niby w 520 i 450 EXC trzeba co jakis czas wymieniac zawor bo moga sie urwac i narobic spustoszenia w silniku pozdrawiam |
najpierw wykręcić to śrubę po srodku - 17'tka to jest zdaje sie, a potem reszte napnacza, czyli te dwa imbusy. Jak bys wykrecil odrazu caly napinacz bez wykrencenia najpierw tej sruby to bolec napinacza by sie odrazu wysunol do konca. Bo ta sruba po srodku to jest po prostu przykrecona sprezyna, ktora wywiera nacisk na bolec napinacza a ten na banan po ktorym slizga sie lancuszek rozrzadu...
Wszytko jasne??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kowal
Gość
|
Wysłany: Czw 18:14, 06 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
witam karambol a czy jak wykrece napinacz to mi nie przestawi rozrzadu?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Karambol
Dołączył: 24 Gru 2009
Posty: 315
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Krosno Odrzańskie
|
Wysłany: Czw 18:47, 06 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
Kowal napisał: | witam karambol a czy jak wykrece napinacz to mi nie przestawi rozrzadu? |
A jak sobie to wyobrażasz, ze niby jak ma przestawić?) napinacz napina tylko łancuszek rozrzadu, z fazami rozrzadu nie ma nic wspolnego...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kowal
Gość
|
Wysłany: Czw 19:36, 06 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
chodzi mi o to ze jak go wyciagne to czy tlok nie zmieni swoje polozenia gdyby byl w zlej pozycji np.w okolicach GMP ps. mam jeszcze pytanie o swiece czy zostawic ta jaka podaje serwisowka czy macie moze jakas inna sprawdzona do tego modelu ?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Karambol
Dołączył: 24 Gru 2009
Posty: 315
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Krosno Odrzańskie
|
Wysłany: Czw 19:59, 06 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
Kowal napisał: | chodzi mi o to ze jak go wyciagne to czy tlok nie zmieni swoje polozenia gdyby byl w zlej pozycji np.w okolicach GMP ps. mam jeszcze pytanie o swiece czy zostawic ta jaka podaje serwisowka czy macie moze jakas inna sprawdzona do tego modelu ? |
Sluchaj.
Ja ci mowie co masz zrobic, zeby sprawdzic stan lancuszka rozrzadu, wiec zrob to albo daj spokoj z tymi pytaniami bo sa delikatie mowiac bez sensu.
Myslisz, ze podaje ci sposob na zjebanie silnika czy co?
EOT
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mariantofana
Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 383
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 23:19, 06 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
Jak po wykręceniu napinacza nie będziesz go próbował odpalić, ani poruszał kopką to nie ma prawa się nic przestawić!
A co do zaworów... EXC to wysilone sprzęty, tam trzeba konkretnego serwisu... w LC4 też warto wymienić ale nie co sezon, tylko jak już będziesz robił generalkę silnika...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Rysiek24
Dołączył: 09 Lut 2011
Posty: 933
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 18:02, 09 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
w KLR 650 odkrecilem napinacz , jak zawory byly naduszone przez walek no i sie przestawil rozrzad , a wystarczylo ustawic na znaki i potem odkrecac .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|