|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
s4e
Dołączył: 21 Kwi 2019
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 13:42, 26 Kwi 2019 Temat postu: Łańcuch rozrządu - okreslenie stanu po wysunieciu napinacza |
|
|
Odkrecilem napinacz rozrzadu, jest wysuniety na 12 z 16 zabkow, czyli zostaly jeszcze 4mm/kliki do wysuniecia max. Jak to sie ma do koniecznosci wymiany lancucha lub slizgow? Wg mnie nie ma jeszcze koniecznosci grzebania, ale wole sie upewnic zeby nie narobic strat.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Adioss995
Dołączył: 15 Sie 2018
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 19:53, 26 Kwi 2019 Temat postu: |
|
|
Nie jestem pewny ale chyba serwisowka mówi że jak zostały 4 to trzeba wymieniać
Zresztą ja na twoim miejscu bym myślał o wymianie
Albo jeździ tylko często sprawdzaj ten napinacz jak zostaną 2 to wtedy wymień
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13852
Przeczytał: 7 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Sob 8:31, 27 Kwi 2019 Temat postu: |
|
|
w lc4 te łancuchy są wieczne i bardziej sie slizgi zuzywaja niz wyciąga łancuch - ale warto okresowo wymienic, jak przebieg jest znaczny a nie znana historia to bym przemyslał wymiane
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
s4e
Dołączył: 21 Kwi 2019
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 21:34, 27 Kwi 2019 Temat postu: |
|
|
Historia motorka jeat nieznana tak jak i przebieg. Skoro nie jest to jeszcze alarmujacy stan, bede jezdzil i kontrolowal.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Shimy
Dołączył: 28 Kwi 2017
Posty: 76
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Opole
|
Wysłany: Pon 7:59, 29 Kwi 2019 Temat postu: |
|
|
s4e napisał: | Historia motorka jeat nieznana tak jak i przebieg. |
W takim przypadku wypada zajrzeć troszkę głębiej, niezbędne minimum to zdiagnozować stan łożysk ukrytych pod "czapką" rozrządu i pod lewym deklem, takie drobiazgi jak dł. sprężynki zaworu by-pass itp.
Stan napinacza to ostatnia rzecz, którą powinieneś kontrolować w LC4 bo łańcuch żyje o wiele dłużej od np. łożysk dzwigienek zaworowych ale o tym wspomiał już henio
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|