Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Łańcuch rozrządu - okreslenie stanu po wysunieciu napinacza

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> LC4
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
s4e




Dołączył: 21 Kwi 2019
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 13:42, 26 Kwi 2019    Temat postu: Łańcuch rozrządu - okreslenie stanu po wysunieciu napinacza

Odkrecilem napinacz rozrzadu, jest wysuniety na 12 z 16 zabkow, czyli zostaly jeszcze 4mm/kliki do wysuniecia max. Jak to sie ma do koniecznosci wymiany lancucha lub slizgow? Wg mnie nie ma jeszcze koniecznosci grzebania, ale wole sie upewnic zeby nie narobic strat.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Adioss995




Dołączył: 15 Sie 2018
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 19:53, 26 Kwi 2019    Temat postu:

Nie jestem pewny ale chyba serwisowka mówi że jak zostały 4 to trzeba wymieniać

Zresztą ja na twoim miejscu bym myślał o wymianie

Albo jeździ tylko często sprawdzaj ten napinacz jak zostaną 2 to wtedy wymień


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13852
Przeczytał: 7 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Sob 8:31, 27 Kwi 2019    Temat postu:

w lc4 te łancuchy są wieczne i bardziej sie slizgi zuzywaja niz wyciąga łancuch - ale warto okresowo wymienic, jak przebieg jest znaczny a nie znana historia to bym przemyslał wymiane

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
s4e




Dołączył: 21 Kwi 2019
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 21:34, 27 Kwi 2019    Temat postu:

Historia motorka jeat nieznana tak jak i przebieg. Skoro nie jest to jeszcze alarmujacy stan, bede jezdzil i kontrolowal.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Shimy




Dołączył: 28 Kwi 2017
Posty: 76
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Opole

PostWysłany: Pon 7:59, 29 Kwi 2019    Temat postu:

s4e napisał:
Historia motorka jeat nieznana tak jak i przebieg.


W takim przypadku wypada zajrzeć troszkę głębiej, niezbędne minimum to zdiagnozować stan łożysk ukrytych pod "czapką" rozrządu i pod lewym deklem, takie drobiazgi jak dł. sprężynki zaworu by-pass itp.
Stan napinacza to ostatnia rzecz, którą powinieneś kontrolować w LC4 bo łańcuch żyje o wiele dłużej od np. łożysk dzwigienek zaworowych ale o tym wspomiał już henio


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> LC4 Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin