Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

LC4 400 SX 1996r - zaczął kopcić straszliwie i pluje olejem
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> LC4
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pati




Dołączył: 12 Cze 2010
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Międzyrzecz

PostWysłany: Czw 19:43, 23 Gru 2010    Temat postu:

Witam szanownych dwukołowców w ten przedświąteczny dzień Wink. Rozebrałem swoją laleczkę tzn wyciągnełem silnik i od razu jak ściągnełem cylinder na stole zauważyłem to czego wcześniej w ramie nie dojżałem a mianowicie że między korbowodem a wałem jest tylko jednamiedziana podkładka ;/. Więc od razu sie domyśliłem skąd te opiłki. Rozbierając dalej po ściągnięciu kosza sprzęgłowego moim oczom ujawily sie dwie pompy olejowe na plastikowych trybach. Co sie okazuje, górny tryb zjechany a pompa przytarta i stoi a w niej opiłki. Powyciągałem to wszystko dmuchnełem w jeden z otworów w karterze od zataartej pompy a tu bulgoce od spodu w skrzyni korbowej. Tak więc sprawa wiadoma. Pompe już wyczyściłem, nie jest idealan ale raczej można ją założyć, potrzebuję tryb (ten górny, mniejszy) jakby ktoś miał i mam teraz dylemat czy rozbijać silnik i co z tym wałem. Ta druga podkładka też widze że już żyletka. Kto to robi i ile to kosztuje taka regeneracja wału. Pozdrawiam i wesołych świąt życze czekam na pomoc i jakieś sugestie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mariantofana




Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 383
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 13:28, 26 Gru 2010    Temat postu:

Silnik i tak musisz rozłożyć na pół. Dokładnie wszystko wyczyścić, przedmuchać, Zdemontować wał, zakupić korbowód potem oddać do jakiegoś magika który zajmie się wymianą korbowodu i wyważeniem wału. Potem składanko:)
Popytaj w warsztatach samochodowych czy nie wiedza gdzie znajduje się taki zakład.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pati




Dołączył: 12 Cze 2010
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Międzyrzecz

PostWysłany: Pon 13:49, 27 Gru 2010    Temat postu:

Tej no bez przesady ztym korbowodem przecierz to majątek z tego co wiem. Pytałem i za rozłożenie wału i wymiane tych podkładek 150zł niecałe to jeszcze moiżna by zrobiić Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mariantofana




Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 383
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 11:47, 28 Gru 2010    Temat postu:

Nie no ok! Łataj,drutuj, składaj strucla to na pewno pojeździsz długo. Pierścienie też wymieniłeś i gówno z tego wyszło.
Oczywiście to Twoja sprawa co z tym zrobisz i jak to naprawisz. Na pewno motocykl to jest kosztowna zabawa a wszelkie skróty i pójścia na łatwiznę często psują jeszcze bardziej.
pozDRawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Karambol




Dołączył: 24 Gru 2009
Posty: 315
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Krosno Odrzańskie

PostWysłany: Czw 18:44, 30 Gru 2010    Temat postu:

Nie polecam regeneracji walu, tylko wymiana na nowy. Regeneracja starczyła mi na 600km i musiałem korbowód - strata pieniędzy. Nowy 720zl..

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pati




Dołączył: 12 Cze 2010
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Międzyrzecz

PostWysłany: Pią 18:35, 31 Gru 2010    Temat postu:

Gdzie sprzedają? Może rzeczywiście kupie nowy nie trzeba się wtedy dotykać. A widzę że łożysko też do wymiany więc..... Gdzie to za te 720 sprzedają? Czy to normalna cena? Pozdro i szczęśliwego nowego!!! A pierścienie zmieniłem i ok będą założone ponownie bo tam jest ok wszystko.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Karambol




Dołączył: 24 Gru 2009
Posty: 315
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Krosno Odrzańskie

PostWysłany: Nie 19:01, 02 Sty 2011    Temat postu:

W necie sprzedaja, allegro, google - szukaj a znajdziesz.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pati




Dołączył: 12 Cze 2010
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Międzyrzecz

PostWysłany: Sob 8:22, 05 Lut 2011    Temat postu:

Po rozłożeniu karterów okazało się, że podkładka miedziana z wału została wypchana i zniszczona przez odłamki koszyka od łożyska które popękało. Oddałem do regeneracji do Poznania, okazuje się że mam średnicą czopa, do której nie ma zamiennika karby i oryginał kosztuje 1500zł, ale poznaniacy mają na to sposób, że za 400zł jest niby jak nowy. Jakby nie było to próbuje bo 1500 to mi sie nie chce wydawać na sam wał. A łożysko niby się rozpadło bo ktoś wcześniej też oszczędzał i założył jakieś niby łożysko od Yamahy, ale poznaniacy stwierdzili że ich oszczędność jest racjonalniejsza. Nie wnikam zobaczymy. Pozdrawiam!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mariantofana




Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 383
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 9:16, 05 Lut 2011    Temat postu:

Oby Ci ta oszczędność nie wyszła bokiem:)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> LC4 Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3
Strona 3 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin