Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

LC4 400cm, poszukuje porady i dobrego fachowca od KTM

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> LC4
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
gawel




Dołączył: 23 Gru 2007
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Płock

PostWysłany: Nie 12:38, 23 Gru 2007    Temat postu: LC4 400cm, poszukuje porady i dobrego fachowca od KTM

Witam serdecznie, posiadam KTM LC4 400cm pojemności z 95r. Odkupiłem go od znajomego w czerwcu i do dej pory wszystko oki. Mam następujący problem: wczoraj w ostrym terenie po podjeździe pod górę zjeżdżałem z niej i na kamieniu praktycznie w miejscu przewróciłem się na prawą stronę, znaczy sam motor na pierwszym biegu się przewrócił podniosłem go i zgasł. Kopniak się zablokował i nie mogłem nim wogole ruszyć .Zjechałem z górki na luzie i na dole mogłem już kopnąć z kopniaka. Motor odpalił ale zaczoł strasznie kopcić i mulić , nie wkręca się na obroty i strzela , miałem kiedyś tak że pokopcił przez chwile po upadku ale zaraz mu przeszło, a tym razem chodził kilka minut i nic nie przechodzi. Olej stan był co prawda jest do wymiany ale stan maks, płyn chłodniczy też nie zagotował się ani nic( jestem początkujący i raczej nie uzyskuje tego co można uzyskać z tego sprzęta więc chodzi w dość łagodnych warunkach) przy tym podjeździe pod góre wcale nie był katowany a przy zjeździe to nawet gazu nie ruszałem . Do wymiany jest łańcuszek rozrządu ale nie jest aż w tak strasznym stanie aby mogło się coś stać . Szukam pomocy co to może być i gdzie szukać przyczyny. Wogóle jak jest ktoś miło to poproszę o jakiś dobrych fachowców i dobre sklepu z tanimi częściami, pozdrawiam i bedę wdzięczny za pomoc

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lopes




Dołączył: 19 Mar 2007
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 17:38, 23 Gru 2007    Temat postu:

no to zassał oleju i tyle filter pow. do ptania . Miałem tak tylko raz no i faktycznie potrafi zrobic zasłone dymną hehe.bez strachu, przejdzie mu Very Happy A CO DO OLEJU TO WYMIENIAJ CO 1000 ,te silniki to lubią .
Trzeba byc naprawde upartym aby zakatowac dobrze serwisowane LC4


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez lopes dnia Nie 17:43, 23 Gru 2007, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
gawel




Dołączył: 23 Gru 2007
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Płock

PostWysłany: Nie 20:19, 23 Gru 2007    Temat postu:

Dzięki za odpowiedź,niech postoi przez święta , dobrze go wyczyszcze i powymieniam filtry i sie zobaczy, a słuchaj czy może wiesz jak to jest z łańcuszkiem rozrządu , czy można kupić zakuty i wymienić bez zakuwania na motorze???

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Józek KTM




Dołączył: 22 Gru 2007
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 23:23, 27 Gru 2007    Temat postu:

"no to zassał oleju i tyle filter pow. do ptania . Miałem tak tylko raz no i faktycznie potrafi zrobic zasłone dymną hehe." nie zgodze się z tym. Very Happy.Jest to bzdura jakich mało ;]. Zaczoł ci kopcić i mulić się,ciężko pewnie było go odpalić. One tak mają szczególnie po przewrotce i jak się muli motor w terenie ;]. Przyczyną było zalanie świecy przez paliwo.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lopes




Dołączył: 19 Mar 2007
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 20:38, 30 Gru 2007    Temat postu:

"Przyczyną było zalanie świecy przez paliwo." tylko dlaczego jebalo plackami ziemniaczanymi?
aaa `z filtra wycisnolem 20ml oliwy
bo silnik na obrotach potrafi zassac nie tylko paliwko panie Jozek.
i to tez bzdura jakich malo?
zdrowia zycze!!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
zaba05




Dołączył: 03 Sty 2008
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Chróscice

PostWysłany: Pią 17:18, 04 Sty 2008    Temat postu:

siemka ja kupiłem moje lc4 w pazdzierniku i facet tez chciał sie karnąc na ostatek i wyj.....ł orła na niej.oliwa poszła az filtrem paliwa.dziwne ale prawdziwe.bo myłem filtr i zalany totalnie.teras smiga jak szalony.tyle ze moja kopka zarosciała juz bo mam rozrusznik,pozdro

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> LC4 Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin