|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ktmpower86
Dołączył: 22 Sie 2013
Posty: 301
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Jurków/k.Limanowej
|
Wysłany: Nie 19:29, 15 Wrz 2013 Temat postu: LC4 600 na pierwszy motocykl na szose |
|
|
Myślę nad wyborem pierwszego motocykla do jazdy po 'czarnym',wybór padł na supermoto.Czy według was lc4 jest dobrym pomysłem?Z tego co czytałem ma ok. 49km. Wcześniej jeździłem na XT 350,TT 600 i teraz EXC 200,jednak wszystkie miałem do jazdy w terenie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
żółf
Dołączył: 02 Paź 2011
Posty: 1145
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Karpacz
|
Wysłany: Nie 23:36, 15 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
Chociaż sam mam lc4 obok exc200 to nie wiem jak sprawdziłby się w sm, bo mam adv'ke. Jedno co mogę Ci powiedzieć, to nie pakuj się w 600 jak napisałeś w temacie, jeżeli padnie już na lc4 to szukaj modeli po 96 roku czyli od 620 wzwyż, tylko do 660 będzie problem z częściami.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ktmpower86
Dołączył: 22 Sie 2013
Posty: 301
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Jurków/k.Limanowej
|
Wysłany: Pon 12:45, 16 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
Za bardzo nie wiem co wybrać nie chcę wyczynowego motocykla typu exc,wr.
Zastanawiam się nad DRZ 400,LC4 620,640,TT 600,XT 660 X.
Chcę czasami wybrać się w jakąś dłuższą trasę 100-300km. Więc raczej drz odpada?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
żółf
Dołączył: 02 Paź 2011
Posty: 1145
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Karpacz
|
Wysłany: Pon 15:48, 16 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
Czyli nie chcesz supermoto do latania po torze, tylko coś do wygodnej jazdy po asfalcie. Z tych z wymieniłeś to do lc4 nic nie ma startu, ani silnikowo, ani pod względem zawiasu.
Koleś z lc4.pl ma np. adv'ke na kołach supermoto, ja swoim advem na luzie robię traski po 600-1000km dziennie, więc na asfalt się nadaje, a jak mam ochotę to zjazd na off Sprzęt bezawaryjny i miły w obsłudze, a do tego ma pazur, taki xt to muł przy nim straszny. Po prostu musisz się przejechać i sam zdecydować.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Rysiek24
Dołączył: 09 Lut 2011
Posty: 933
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 16:12, 18 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
tylko wibracje moga dokuczac..lepiej szukc np: pierwszego modelu lc4 640 , masz juz zaplon kokusana i gaznik mikuni , wiec nie ma co sie popsuc
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ktmpower86
Dołączył: 22 Sie 2013
Posty: 301
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Jurków/k.Limanowej
|
Wysłany: Śro 16:14, 18 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
Właśnie boję się wibracji,na dłuższych trasach może być męczące,obecnie zastanawiam się nad:
lc4 640 lub ktm 690 smc-r
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MlodyRM
Dołączył: 26 Wrz 2011
Posty: 199
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 18:39, 18 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
Mam podobny dylemat z tym, że przy przejściu na asfalt będę musiał sprzedać exc :/
Też zastanawiam się nad 690 smc lub bardziej tradycyjnie yamaha fz6n.
KTM większy hardcor, idealny do siania terroru po okolicy ale w jakąś dłuższą trasę to podobno niezbyt się nadaje
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ktmpower86
Dołączył: 22 Sie 2013
Posty: 301
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Jurków/k.Limanowej
|
Wysłany: Śro 18:55, 18 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
Ja wolałbym 690 smc,jak nie chcesz się pozbywać exc to kupuj koła SM i już.
Ludzie robią trasy po 600 km na DRZ 400,więc jak widać wszystko się da ;]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MlodyRM
Dołączył: 26 Wrz 2011
Posty: 199
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 19:24, 18 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
Exc mam bez homologacji, poza tym serwisowanie przy codziennym użytkowaniu by mnie wykończyło.
No i dłuższe wypady z innymi asfaltami były by raczej mało realne.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ktmpower86
Dołączył: 22 Sie 2013
Posty: 301
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Jurków/k.Limanowej
|
Wysłany: Śro 19:36, 18 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
Chyba,że tak mi się maży 690 SMC-R,ale cenny kosmiczne
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez ktmpower86 dnia Śro 19:36, 18 Wrz 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|