|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
majstertorzu
Gość
|
Wysłany: Śro 10:53, 02 Lis 2011 Temat postu: lc4 620 93r brac czy nie pomocy |
|
|
witam serdecznie na wstępie nadmienie iz byłem juz w posiadaniu TT600 i wr426 ,
po sprzedaży wr szybko zateskniłem i szukam moto tym razem strikte typowo do lasu moje pytanie czy taki KTM zda egzamin do lataniu po bezdrożach nie mowie tu o topieniu w błocie i zawodach,
Jak sie ma taki ktm do moich poprzedników z japonii czy ktos moze sie wypowiedziec czy ten model w tym roczniku to dobra konstrukcja ? czy raczej omijac ja z daleka na co zwrócic uwage przy ogledzinach ??
oto nr aukcji na alle gro 1910386982
prosze o pomoc
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Śro 12:12, 02 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
cóż widze ze niechetnie piszecie ogolnie jesli ktos miał stycznośc z ktm licze na szczera porade ja niestety jestem zielony w nich mimo iż zawsze były obiektem moich zainteresowań
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
czlowiekzprzyszlosci
Dołączył: 03 Maj 2011
Posty: 38
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
majstertorzu
Gość
|
Wysłany: Śro 14:53, 02 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
no niestety tam nic nie ma o lc4 620
dzwoniłem do gościa i powiedział mi ze bierze olej na 2-3 tyg setke trzeba wlac czy to nie za duzo biorąc pod uwage fakt ze wchodzi tam 1,6 l jak myslicie ??
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
szakul123
Dołączył: 16 Cze 2011
Posty: 280
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 15:19, 02 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
moto nie powinno brać oleju tooznaka że coś z pierścieniami już się dzieje (niedobrego)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
fxrider
Dołączył: 18 Sty 2011
Posty: 380
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 15:29, 02 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
Jeśli masz tego typu pytania to odpuść totalnie ten temat, bo przeżyjesz czaso i kasochłonny zawód.
Do takiego moto trzeba mieć już trochę praktyki - mając ją zna się odpowiedzi na tego typu pytania. Ew. jeśli masz chęć potestować, zapas kaski i trochę wolnego czasu to możesz zaryzykować, tylko pamiętaj, że na remont trzeba mieć tak z 2.5kPLN minimum. (EDIT: w praktyce więcej, bo najpierw zazwyczaj na własnej skórze trzeba się nauczyć, że "tani remont" to nie remont)
Ogólnie na necie (choćby tym forum) jest cała masa informacji, które mogą Ci naświetlić temat - oczywiście nie jest to tak wygodne niż zapytanie i czekanie na gotowe, ale znacząco zmniejsza to szansę uzyskania zirytowanej odpowiedzi.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez fxrider dnia Śro 15:32, 02 Lis 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
majstertorzu
Gość
|
Wysłany: Śro 17:21, 02 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
ah niepokoi mnie to ze na 2-3 tygodnie trzeba dolac olej fakt cena kusi ale czy nie lepiej dołozyc tysiaka i za 4500 kupic TTR z 2000r ?
jak myslicie ? +/- lc4 i ttr ' ttr ma chyba mniej kucy bo 43 km nie wiem jak to jest w ktm chyba 55
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Rysiek24
Dołączył: 09 Lut 2011
Posty: 933
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 20:47, 02 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
waga podobna , ale TTR to mul mulisty , za to prymitywny silnik i idiotoodporny
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bartek85
Dołączył: 24 Cze 2011
Posty: 235
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 21:29, 02 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
TTR to bardzo nieudany motocykl. Ujeżdżałem go przez 3 lata. Bracki też miał TTR kumpel TTe i wszyscy się tego pozbyli i dobrze nie wspominają. Jedyny co tam jest dobry to silnik. Niewysilony, oszczędny, tani w eksploatacji mulasty ale dobrze ciągnie z dołu. Reszta to masakra. Bardzo drogi serwis, części trudno dostępne tylko w serwisie, brak zestawów naprawczych, używek na lekarstwo. Beznadziejne rozwiązania techniczne itd. Jak chcesz się dowiedzieć więcej o TTR poszukaj mojej wypowiedzi na forum motocyklistów.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
majstertorzu
Gość
|
Wysłany: Śro 21:32, 02 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
dowiedziałem sie rowniez ze przez 3 lata jak go posiada nie robił przy nim nic tylko wymieniał olej i w tym roku naped
czy warto za 3tys go wziasc i ewentualnie dociekac dlaczego zjada setke na 3tygodnie czy moze to byc wina pierscieni ?
czy naprawa bedzie droga chcac zlikwidowac usterke czy przy wymianie pierscieni trzeba rowniez wymienic tłok
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Rysiek24
Dołączył: 09 Lut 2011
Posty: 933
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 23:13, 02 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
zalezy ile jezdzi ? jak raz na tydzien to duzo mu zjada , jak raz dziennie to do pprzelkniecia , daj foty , czy aby to nie bylo LC4 ER 600 ? jak 620 bez walka to mozna brac o ile zadbany.
co do TTR to zdziwlo mnie brak ramy kolyskowej , koleg ma taka i spawal rame bo popekala na spawach... z drugiej stony Swiniarski z kumplami objechal taka pol swiata...zrob to na nieswiezym LC4
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Rysiek24 dnia Śro 23:16, 02 Lis 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
muniek90
Dołączył: 24 Lip 2011
Posty: 120
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 16:31, 03 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
Tani KTM=coś trzeba w nim naprawić a to tanie nie jest...jak wszędzie z resztą
A co do samego moto to bardzo dobry, jak masz dobra sztukę mało problemów sprawia, dużo mocy, masa do zniesienia, super zawieszenie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Czw 18:14, 03 Lis 2011 Temat postu: Zdjecia motoru o ktorym mowa |
|
|
[/img][img]file:///C:/Documents%20and%20Settings/majstertorzu/Pulpit/katm.jpg[/img][img]file:///C:/Documents%20and%20Settings/majstertorzu/Pulpit/kta.jpg[/img]file:///C:/Documents%20and%20Settings/majstertorzu/Pulpit/kt.jpg
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Czw 18:17, 03 Lis 2011 Temat postu: LINK do motoru |
|
|
allegro.pl/ktm-lc4-620-polecam-tanio-i1910386982
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Czw 18:19, 03 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
nie jestem zarejestrowany nie moge wkleić linku niestety
do osoby ktora chciała zobaczyc czy to nie 600 prosze wejsc w allegro i wkleić ten nr aukcji 1910386982 w szukaj i wyskoczy aukcja
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|