|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kaban2222
Dołączył: 20 Kwi 2011
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: poznań
|
Wysłany: Wto 11:58, 03 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
no tak pany ale gdzie się rozglądać za wymianą tuleji nic w necie nie moge znaleść,ile taka przyjemnośc mnie wyniesie?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bully
Dołączył: 03 Mar 2011
Posty: 843
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: opolskie
|
Wysłany: Wto 14:51, 03 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
kaban2222 napisał: | no tak pany ale gdzie się rozglądać za wymianą tuleji nic w necie nie moge znaleść,ile taka przyjemnośc mnie wyniesie? |
no tuleji nie znajdziesz, tylko cały cylinder, tuleje mogą ci dorobić z żeliwa, ale lepiej zostawić nikasil
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lukasz_vip
Dołączył: 31 Sty 2010
Posty: 314
Przeczytał: 9 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 15:24, 03 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
Motor-tech wstawia tuleje do cylindrów. Cena 300zł.
[link widoczny dla zalogowanych]
Tylko z nicasilem jest problem bo nie słyszałem, żeby ktoś professionalnie to w PL robił. Kolega z serwisu wysyła do Anglii cylindry i tam nakładają nowy nicasil. W takim sprzęcie jak LC4 to tuleja będzie najlepszym rozwiązanie.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez lukasz_vip dnia Wto 15:26, 03 Maj 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kaban2222
Dołączył: 20 Kwi 2011
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: poznań
|
Wysłany: Wto 22:40, 03 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
dzięki łukasz jak się okaże że jednak będziesz tuleja do wymiany to napewno ją tam podesle.w czwartek moto idzie do mechaniora i się okarze co dalej.A masz może namiary gdybym potrzebował wymiany samych pierścieni?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lukasz_vip
Dołączył: 31 Sty 2010
Posty: 314
Przeczytał: 9 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 8:11, 04 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
pisz do sobka1985 na forum bo pracuje w serwisie KTM'a albo do jakiegoś przedstawiciela Wossnera lub Wiseco w zalezności jakiej firmy masz tłok.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
fakir
Dołączył: 25 Kwi 2007
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 10:51, 20 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
Witam orginalne uszczelniacze w ktore napewno warto zainwestowac okolo 23 zł za sztuke , pierscienie na zwykły tłok ok 220 zł na kuty 310 oczywiscie mowa o orginałach pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
papisx007
Gość
|
Wysłany: Pią 21:57, 01 Lip 2011 Temat postu: Ktm gs 620rc |
|
|
Witam, mam powazny problem z moim katem a jest to model gs620 rc z 95r. Ostatnio postanowilem wyjac instalacje i zostawic tyko gaszenie i czujnik temp. wraz z wenttylatorem. wywalilem wszystko typu swiatla kierunki i czunik luzu. po odpaleniu moto jak tylko silnik sie rozgrzał zaczal on strzasznie kopcic na bialo-niebiesko, i oczywiscie zaczal tez brac sporo oleju. Kilka dni przed zmiana instalacji zauwazylem ze dziwne rzeczy dzieja sie z olejem, a mianowicie na zimnym silniku na miarce bylo 3/4 jak troche pochodzil to bylo bardzo duzo ponad stan a po wystygniecie na miarce bylo ponizej minimum... dzisiaj zdjalem głowice wraz z cylindrem w celu sprawdzenie czy nie wydmuchalo uszczelki i czy z pierscieniami jest wszystko ok. Z tego co zaobserwowalem to wszystko jest w porzadku. Spotkaliscie sie juz kiedys z taka usterka? to ze wywalilem polowe instalacje ma jakis wplyw na dawke oleju??? gdy zdjalem cylinder w komorze korbowej bylo sporo oleju... czy to normalne w tym moto? Ktm-a mam od jakis 2 miesiecy i to jest pierwsza taka powazniejsza usterka.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
papisx
Dołączył: 01 Lip 2011
Posty: 36
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Pią 22:17, 01 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
Mam jeszcze jedno pytanie... przy okazji wiecie moze jakie powinny byc luzy zaworowe w moim kacie?? na ssacych i na wydechu, bo lekko mi gra rozrzad. jestem nowy na forum i nie moglem doczytac nigdzie o tym... Sorka jak juz gdzie to pisaliscie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
fxrider
Dołączył: 18 Sty 2011
Posty: 380
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 22:33, 01 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
Brzmi jak zacięty zaworek bypass.
Oczywiście nie ma to żadnego związku z instalacją elektryczną.
Luzy zaworowe to 0,15mm na obu stronach.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Rysiek24
Dołączył: 09 Lut 2011
Posty: 933
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 22:56, 01 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
radze zagladac do zaworka bypass na dole silnika , prawdopodobnie zaciety .. typowa usterka , koszta czesci groszowe ,ma koszta rozwalonej korby po olaniu tego ....wiadomo... wal korbowy w kacie pracuje jak pompa , dostaje olej do smarowania , a potem go wypycha w silnik...chyba ze masz zaciety baypass to wlasnie olej dostaje sie do komory korbowej i nie moze z niej wyplynac.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
papisx
Dołączył: 01 Lip 2011
Posty: 36
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Sob 12:10, 02 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
Dzisiaj rozpołowiłem silnik, mieliscie racje zawór bypass jest zaciety ( w pozycji otwartej) przedmuchalem go i wylecial z niego jakis syf. teraz chodzi normalnie ale nie chcem znow zakladac starego bo dziala on mechanicznie to pewnie z biegiem lat sie zuzyl. orientujecie sie moze gdzie moge dostac taki zawor ? i jaki jest jego koszt? Przy okazji zapytam czy to wina zaworku ze wypchalo mi simering od strony zebatki lancuszka rozrzadu? tak ze starło cala gume i zaczelo trzec o metal.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Rysiek24
Dołączył: 09 Lut 2011
Posty: 933
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 12:25, 02 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
o czesci pytaj w Auner.pl - jak maja na miejscu , to nastepnego dnia po zamowieniu masz ja w domu .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
papisx
Dołączył: 01 Lip 2011
Posty: 36
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Czw 22:14, 14 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
Mieliście racje to była wina tylko i wyłącznie zaworka by-pass. po założeniu nowego wyjeździłem już 4 baki i nic się nie dzieje wszystko jest ok dzięki za pomoc
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Nie 10:11, 13 Paź 2013 Temat postu: |
|
|
Czy zawór bypas to to samo co jakiś zawór pod korbą, odpowiadający za odprowadzanie oleju do skrzyni biegów?
Ja u siebie LC4 wyczyściłem bypas ten pod silnikiem ale nadal coś się dzieje z olejem chyba niema obiegu albo coś takiego .
Gdzie ten zawór pod korbą, i jak go sprawdzić czy działa ?
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|