|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kaban2222
Dołączył: 20 Kwi 2011
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: poznań
|
Wysłany: Wto 14:11, 26 Kwi 2011 Temat postu: lc4 620 dymi na niebiesto bieże sporo oleju |
|
|
Witam panowie jestem nowym urzytkownikiem forum gdzyż niedawno przesiadłem się z dr 650 na lc4 gs620 moto na początku gdy je zakupiłem kompletnie nic nie dymiło (jakieś 3 tyg temu) a teraz na zimnym silniku dymi jak szalone gdy się rozgrzeje po jakiś 10 min już jest ok. Koleś od którego kupilem wymieniał w zeszłym sezonie korbę,tłok,rorząd. pewnie też wymieniał uszczelniacze zaworowe. Ale podejżewam że to właśnie one poszły i dlatego tak pali olej... pytanie czy moja teoria jest dobra ??i czy ktoś wie gdzie najlepiej kupić takowe??? w larsonie pytałem to chcą 93zł za sztuke
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Rysiek24
Dołączył: 09 Lut 2011
Posty: 933
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 17:41, 26 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
osz kurna 93 zl za uszczelniacz ? moze za zawor ??
co do oleju , to spali troszke glowica .. pytani ile to te sporo.. zreszta 10 min kopcenia , to za duzo na uszczlniacze , imho tlok tam jest do wymiany.a A bajeczk panie zrobilem kapitalke , ledwo dotarlem i sprzedaje , to wiesz gdzie mozna sobie wsadzic
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kaban2222
Dołączył: 20 Kwi 2011
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: poznań
|
Wysłany: Wto 20:19, 26 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
niby bakeczka niby nie ale dostalem od niego faktury i cały karton części co wymienił, wiec wątpie żeby to była ściema bo tłok korbe rozżą kąplet uszczelek wszystko jest.. a no spalił tak że na bagnecie jest poniżej tego zwężenia.a było prawie ful tyle ubyło po jakieś 300km
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
batsopot
Dołączył: 08 Lut 2011
Posty: 313
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 20:35, 26 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
USZCZELNIACZE hmmmmmmm jak stare to miękną jak olej ciepły jak nowe to by nie dymił na zimnym raczej na ciepło bo olej rzadki
czasem tłoki maja za duży luz boczny i wtedy biora olej Ja mialem zle spasowany tłok zaduzy luz i bral mi olej jak smok
z
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bully
Dołączył: 03 Mar 2011
Posty: 843
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: opolskie
|
Wysłany: Śro 11:18, 27 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
Co za problem sprawdzić? Sciągasz gaźnik i kolektory wydechowe świecisz latarką i patrzysz czy prowadnice nie mają sladów spalonego oleju, Od strony dolotu powinno być czyściutko od strony wydechu delikatna drobna sadza. Uszczelniacze wraz z wszystkimi uszczelkami na górę dostaniesz za ok 120zl u olka (atheny).
W larsonie jak nie masz zniżek nie opłaca się kupować.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kabat
Dołączył: 28 Gru 2009
Posty: 39
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Krosno Odrzańskie
|
Wysłany: Śro 13:55, 27 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
Nie wiem skad Wy bierzecie te chore ceny , ale jak uszczelniacze zaworowe kosztowaly 8 zl za sztuke, to tak kosztuja nadal. Ja zmienialem u siebie miesac temu. I zadnych innych uszczelek nie trzeba zmieniac "przy okazji" bo po co?? szkoda kasy tylko. Jak jzu to uszczelak pod glowice, koszt 69zl+ wysyłka. Przy wymianie uszczelniaczy zaworowych dotrzec dobrze zawory i juz. Moj kat ma juz ze 40tys przebiegu i jezdzi jak nowy. Miesac temu mialem przygode z zawieszonym zaworem ojejowym w skrzyni korbowej, co jest tu na forum opisane. Wtedy tez dymil jak wariat:)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
fxrider
Dołączył: 18 Sty 2011
Posty: 380
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 17:58, 27 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
A u mnie nie dymi tylko wyrzuca regularnie olej do airboxu... tak mnie to wqrza, że zmienię mu tłok z cylindrem...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bully
Dołączył: 03 Mar 2011
Posty: 843
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: opolskie
|
Wysłany: Czw 9:25, 28 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
fxrider napisał: | A u mnie nie dymi tylko wyrzuca regularnie olej do airboxu... tak mnie to wqrza, że zmienię mu tłok z cylindrem... |
Za duzo jeździsz na kole, puść wąż odpowietrzenia odmy na dół obok gaźnikowych
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kabat
Dołączył: 28 Gru 2009
Posty: 39
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Krosno Odrzańskie
|
Wysłany: Czw 9:46, 28 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
fxrider napisał: | A u mnie nie dymi tylko wyrzuca regularnie olej do airboxu... tak mnie to wqrza, że zmienię mu tłok z cylindrem... |
Wstrzymaj sie z ta wymiana. To co mowisz to oznaki za duzego poziomu oleju. Ja w 640 dwa razu mialem taka akcje, ale juz za pierwszym razem odlaczylem odme od airboxa. Wiec juz za drugim osmarkal mi wahacz a nie do airboxa. Niby lalem tyle oleju co trzeba a zawze bylo troche za duzo. 620 nie byla na to taka wrazliwa, a 640 byla. Wiec radze najpier sciagnij stroche oleju ze skrzyni i polataj.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
fxrider
Dołączył: 18 Sty 2011
Posty: 380
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 10:34, 28 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
Wiem jak LC4ka reaguje na zbyt dużą ilość oleju - przećwiczyłem już.
W tym jednak przypadku problem ma charakter stały i do silnika oleju muszę dolewać, żeby nie było poniżej limitu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kaban2222
Dołączył: 20 Kwi 2011
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: poznań
|
Wysłany: Pią 20:30, 29 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
kabat możesz podesłać linka co do tego zawieszonego zaworu ?? kurde mam teraz nielada problem z tym moto bo nie wiem co dalej,koleś na bank wymieniał tłok i szlif był robiony,a co anjgorze to to że jest to ostatni szlif dla tego cylindra.....a nie wiem nawet jakie koszty by były wymienić 'szklanke' albo poszukać urzywki na allegro. więc to dokładnie było tak: motor kupilem 3 tyg temu u kolesia na zimnym przy samym odpalaniu może troszke zadymił ale to dosłownie nie wiem czy nawet to nie była para do trzymało go w piwnicy i może był zimny silnik,ja nakulałem nim dobre 100km i nic się nie działo... po 2 tyg nagle moto zaczeło dymić troche a teraz jak je odpale to isna masakra dym jak ze świecy dymniej,, nic nie walneło w silniku nie pukneło ani nic z tych rzeczy.... jedno co miałem takiego to zgasł mi 3,4 razy przy ruszaniu ale nie wiem czy to nie kwestja wprawy przy tm moto.... kabat jak się objawia zawieszony zawór jakieś pukanie albo co ???
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kaban2222
Dołączył: 20 Kwi 2011
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: poznań
|
Wysłany: Pią 20:32, 29 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
a co do ceny uszczelniaczy to koleś z larsona się ostro babnoł kupiłem po 9,50 zł
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kaban2222
Dołączył: 20 Kwi 2011
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: poznań
|
Wysłany: Sob 22:29, 30 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
witam:
czy ktoś się oriętuje co zrobić jeśli musze wymienić tłok i zrobić szlif cylindra a niestest ten co był robiony w zeszłym roku był ostatni a tłoki wossner już nie oferują do czwartego szlifu, co najlepiej zrobić?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lukasz_vip
Dołączył: 31 Sty 2010
Posty: 315
Przeczytał: 7 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 12:41, 01 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
Nowa tuleja w cylinder i wtedy tłok nominał.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kabat
Dołączył: 28 Gru 2009
Posty: 39
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Krosno Odrzańskie
|
Wysłany: Wto 8:50, 03 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
kaban2222 napisał: | kabat możesz podesłać linka co do tego zawieszonego zaworu ?? kurde mam teraz nielada problem z tym moto bo nie wiem co dalej,koleś na bank wymieniał tłok i szlif był robiony,a co anjgorze to to że jest to ostatni szlif dla tego cylindra.....a nie wiem nawet jakie koszty by były wymienić 'szklanke' albo poszukać urzywki na allegro. więc to dokładnie było tak: motor kupilem 3 tyg temu u kolesia na zimnym przy samym odpalaniu może troszke zadymił ale to dosłownie nie wiem czy nawet to nie była para do trzymało go w piwnicy i może był zimny silnik,ja nakulałem nim dobre 100km i nic się nie działo... po 2 tyg nagle moto zaczeło dymić troche a teraz jak je odpale to isna masakra dym jak ze świecy dymniej,, nic nie walneło w silniku nie pukneło ani nic z tych rzeczy.... jedno co miałem takiego to zgasł mi 3,4 razy przy ruszaniu ale nie wiem czy to nie kwestja wprawy przy tm moto.... kabat jak się objawia zawieszony zawór jakieś pukanie albo co ??? |
Ja kupiłem zaworek w tym sklepie [link widoczny dla zalogowanych]. Wysłali w ten sam dzień, a po 2 dniach był u mnie. W serwisówce nr tej części to 58338027044 ale wyczytałem, ze później został zmieniony na 58338027244.
[link widoczny dla zalogowanych]
Trochę zła ostrość ale widać kulke w otworze. Ona jest dopychana przez sprężynkę i powinna sie cofac przy ruchu tloka w dół, a mi sie zawiesiła tak ze nie mogłem jej roszyc śrubokrętem, cały czas otwór był zamknięty.
Z tego co piszesz to u mnie było tak samo. Jeździłem wszytko było ok, a pewnogo dnia zaczoł dymić i jak buchneło to wlaśnie jak świeca dymna.
Jak podniosłem cylinder i zobaczyłem ze oleju jest full w skrzyni korbowej a bagnet pokazuej zero to juz byłem na 100% pewny ze to zawor sie zawiesił. Poza tym tłok od gory byl cały w oleju.
[link widoczny dla zalogowanych]
Objawy zawieszonego zaworka to nic innego jak tylko dymienie, silnik chodzi normalnie, cicho. No moze tylko jest taki dziwny dźwięk bulgotania, jak by olej pod ciśnieniem był przetłaczany przez jakiś mały otworek, Tak u mnie to słyszałem jak silnik gasiłem, miedzy karterami, za cylindrem.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Kabat dnia Wto 8:56, 03 Maj 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|