|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
vtec
Dołączył: 30 Sty 2014
Posty: 35
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Czw 20:38, 30 Sty 2014 Temat postu: LC4 620 SC '99 czy WR250F '03 |
|
|
Witam , jestem tutaj nowy i potrzebuje waszej pomocy....czy szukam hard enduro niedrogiego , zarejestrowanego....
Moje dotychczasowe doświadczenie to soft enduro + enduro turystyczne Apka ETV1000 Caponord. Dlatego taka rozbieżność w wyszukanych moto.
Co wybrać?
LC 4 , za 6000 i w niego zainwestować żeby go przywrócić do jakiegoś fajnego stanu? Moc mnie trochę onieśmiela Ale podobno te silniki są nie do zajechania. Na + rzadkie remonty. Na minus fantacja poprzedniego właściciela (youtube. com/watch?v=g7QxOBZwnYc) chyba że zaliczyć to pod normalne traktowanie? Następny minus to brak rozrusznika , przejmować się tym?
otomoto .pl/ktm-lc-lc4-M3895467. html
skąd u niego podnóżki i centralka?
Czy WR250F za ok 8000 tyś i mieć względny spokój?
allegro .pl/yamaha-wr250f-okazja-nie-ktm-honda-kawasaki-i3894119732.html
Proszę nie opieprzać mnie , liczę na Waszą pomoc i obiektywne podejście....
Przepraszam za zamieszanie z adresami www ale macie tutaj jakies zabezpieczenie i nie mogłem ich dodać w normalny sposób...
Cz ewentualnie ktoś z Poznania byłby chętny podjechać ze mną na oględziny tego KTM?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez vtec dnia Czw 20:59, 30 Sty 2014, w całości zmieniany 3 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5678
Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Czw 21:22, 30 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
hej
różnica między modelami jest duuża, a czemu nie EXCF ?
jak w grę wchodziły by TYLKO te dwa i miałbym latać hard enduro to była by to WRka
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
vtec
Dołączył: 30 Sty 2014
Posty: 35
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Czw 21:36, 30 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
EXC nei znalazłem nic ciekawego w mojej okolicy. Poza tym na korzyść LC4 przemawiają rzadkie serwisy. WRka nie wiem czy nie będzie za słaba. Ma być to sprzęt w lekki teren , błoto , podjazdy , pola , las.. ma być frajda bez skakania , poza tym podoba mi się charakterystyka pracy większych jednostek...hmmm ale mam zagwozdkę.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
krzysiek919
Dołączył: 14 Sty 2014
Posty: 368
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: okolice Dynowa
|
Wysłany: Czw 22:31, 30 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
miałem lc4 600 nie do zarąbania maszyna zawieszenie mega wytrzymałe a podnóżki i centralka do dołożone gadżety tez wada to waga ok 125kg + BP
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5678
Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Czw 22:33, 30 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
hm , dla mnie hard enduro to takie enduro włącznie z noszeniem moto ,ale jak mówisz że teren trochę lżejszy... to może jednak lc4?
po litrowym moto, 250 raczej cie nie poniesie więc pewnie byś ją pilnikował = częstszy serwis ,
a tak w ogóle to najlepsze było by 500 exc dla Ciebie i tyle
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
szakul123
Dołączył: 16 Cze 2011
Posty: 280
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 22:39, 30 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
Wybór należy do Ciebie ale z mojej strony mogę napisać że miałem lc4 odchudzone maksymalnie ile się dało, ale jednak waga robiła swoje podjazdy czy błoto; zawsze ta waga jednak przeszkadzała
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
vtec
Dołączył: 30 Sty 2014
Posty: 35
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Czw 22:54, 30 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
exc 500 to za drogie cacko....a cos do 12k kupie na moje potrzeby?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13852
Przeczytał: 7 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Czw 23:06, 30 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
najlepsze bedzie exc 450 na RFSie czyli do 2007 roku. do 12 tysi sppoooko cos kupisz bez papierów za jakies 8-9 tysków da sie cos ciekawego wyrwać najlepiej roczniki 05-07. to że teraz nie ma koło ciebie - czekaj aż sie trafi. albo szukaj dalej.
WR - dobre moto moze byc nieco przy słabe do dalekiego enduro, na prostej szybko łapie za dyszke, na ostre podjazdy za słaba i za cięzka.
ktm lc4 - super do dalekich przelotów ale raczej mniej wyczynowych, w trudnym terenie jest za cięzki. da sie owszem, ale człowiek więcej sie namęczy niz bedzie miał frajdy z jazdy
ktm exc- czy nawet yamaha WR ale 450tka, mocna na podjazdy, mozna poleciec dalej w las i nie łapie za dyszki 100wka przelotowo przez las to nie problem. no a potem zjechac ze sciezki w ciezki teren i o ile technika pozwoli to sie praktycznie w ogóle nie zmęczysz
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5678
Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Czw 23:10, 30 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
henio12323 napisał: |
ktm exc- czy nawet yamaha WR ale 450tka, mocna na podjazdy, mozna poleciec dalej w las i nie łapie za dyszki 100wka przelotowo przez las to nie problem. no a potem zjechac ze sciezki w ciezki teren i o ile technika pozwoli to sie praktycznie w ogóle nie zmęczysz |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Rysiek24
Dołączył: 09 Lut 2011
Posty: 933
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 23:37, 30 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
obawiam sie ze ten LC4 moze byc ostro skatowany i w ogole jakis zmixowany z 2...zlote kola tez nie od tego modelu a od 540 SXC...jesli brac , to tylko ogladac z kims kumatym w LC4.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
vtec
Dołączył: 30 Sty 2014
Posty: 35
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Pią 0:58, 31 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
allegro .pl/ktm-exc-450-zarejstrowany-i3930280240.html
ten mi się podoba jak często wypadają serwisy / zmiany oleju w takim modelu? Czy na przykład po założeniu kół SM będzie mowa o jakiejś trasie - czy koszta mnie zjedzą?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5678
Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Pią 9:39, 31 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
olej co ok 10-15mth , sprawdzenie zaworów co ok 20-30 , więc spoko,
co do SM to nie wiem ale przeloty rzędu 200km nie powinny być kłopotem, podczas endurzenia robi się nieraz ponad 100km i moto żyje.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Fat
Dołączył: 20 Lut 2013
Posty: 386
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Pią 10:22, 31 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych] - ten handlarz ma kilka katów na sprzedaż (400, 450, 250 RFS), blisko jest, podjedź zobacz. 400 byłaby idealna do Twoich wymagań.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13852
Przeczytał: 7 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Pią 10:45, 31 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
powiem Ci tam EXC są drogie ale daję mega fun z jazdy. ja juz w swojego pewnie z 20 tysi wpakowałem w 4-5 lat. na sezon koło 2000 zł idzie na mechaniczne utrzymanie ale latam sporo. poleciałem ze 2X w trase po asfalcie 100 km. no i tak 100km/h cisnąc i sie jedzie całkiem przyjemnie mimo że na brudasach ale po tych 100 km juz mi sie odechciewało jazdy przyjemnie ale męcząco, no i tylko w ciepłe fajne dni da sie jechac bo jak wieje to masakra. ( bez owiewek )
w terenie to juz inna bajka ;D ale ogólnie raczej moto nie nastawione na trasy
co do seriwsu ja olej zmieniam co 20 mth mniej wiecej. zawory - sprawdzam raz na sezon i zwykle nie wymagaja wiekszej korekty. w tym sezonie ( 100 mth nabite ) raz ustawiałem i to też o 1/10 obrotu srubkami wiec sie jeszcze w normie miesciło. ale zalenzie od jazdy, i częsci jak juz zuzyta głowica i moto w tyłek dostaje to czesciej trzeba. chociaz wydaje mi sie że za spokojnie to nie smigam ale na zaworki nie narzekam. w sensie czestosci zaglądania.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
vtec
Dołączył: 30 Sty 2014
Posty: 35
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Pią 18:29, 31 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
Fat Ty też na WGM jesteś - nie? Może polatamy kiedyś jak już uda mi się kupić sprzęta?
Fat,
Byłem u tego handlarza z Pobiedzisk , sprzęty wyglądają na mocno zmęczone...aczkolwiek sprawne Jutro jadę do gniezna oglądać tego:
tablica .pl/oferta/ktm-exc-450-akrap-zarejestrowany-nie-sx-kx-wr-yz-yzf-cr-crf-CID5-ID4OiJl.html#598dcc7e84
i
tablica .pl/oferta/ktm-exc-450-zarejestrowany-CID5-ID3sB6B.html#598dcc7e84
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez vtec dnia Pią 18:34, 31 Sty 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|