|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kowal
Gość
|
Wysłany: Pon 20:52, 22 Lis 2010 Temat postu: LC4 620 SC pełen gaz |
|
|
Witam drodzy koledzy od kilku miesiecy mam w posiadaniu ktm lc4 620 SC i pytanie nieraz zeby przez cos przejechac musial bym dac pelen gaz i tu pytanie czy nic sie temu sprzetowi nie stanie po sporo na niego odkladalem i troche mi go szkoda przy mojej wadze 65kg to istny diabel ale nawet czolg idzie zajechac pozdrawiam prosze o opinie
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Maciek_KSF
Dołączył: 01 Lis 2010
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Nowa Sól / Zielona Góra
|
Wysłany: Pon 23:45, 22 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
domyślam się że wcześniej jeździłeś na 2t
Nic nie powinno się stać, jeżeli jest w dobrym stanie silniczek, ale trzeba sobie zadać pytanie z max obrotami, bo chyba o to Ci chodzi.
nie lepiej zmienić bieg na wyższy i go obracać, bo przecież KTM ma buta z dolnych obrotów.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lukasz_vip
Dołączył: 31 Sty 2010
Posty: 315
Przeczytał: 5 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 23:55, 22 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
Spokojnie możesz odkręcić do końca jak masz zdrowy silnik, bo jak masz padło to moze coś paść. Ogólnie mówiąc to LC4 ma odcinkę przy maksymalnych obrotach także silnika nie przekręcisz. Ogólnie nie polecam wchodzić na obroty powyżej 6tys, bo przy takich obrotach masz największą wartość Nm i KM. Potem to tylko silnik nabiera obrotów a wartości Nm i KM spadają. Zależy też jakie ty tam masz zębatki, że chcesz go tak kręcić. Ja miałem 16/48 i bałem się odkręcić, żebym na plecach nie wylądował, bo LC4 miała takiego kopa z dołu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kowal
Gość
|
Wysłany: Wto 21:51, 23 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
Przełożenia mam 16/48 moc jestem w stanie ogarnac tylko przy mojej wadze 65kg. jest troche trudny do opanaowania w duzym blocie i tu mam dylemat czy czasem nie przesiasc sie na lzejszy exc 520 bo mam okazje taki kupic tylko z drugiej strony szkoda mi tego bo silniczek ma jak dzwon pozdrawiam
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mariantofana
Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 383
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 13:58, 25 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
No to z EXC 520 dopiero będziesz miał problem;) to ma dopiero kopa i narwany jest!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Karambol
Dołączył: 24 Gru 2009
Posty: 315
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Krosno Odrzańskie
|
Wysłany: Czw 21:24, 25 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
mariantofana napisał: | No to z EXC 520 dopiero będziesz miał problem;) to ma dopiero kopa i narwany jest! |
Tak, to ma potencjal, kolega kiedy go mial zawsze mwoil, ze jak rusza to jak najszybciej chce miec przynajmniej 3'ci bieg bo nizej szedl za latwo na kolo hehe
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|