|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
czaroman
Gość
|
Wysłany: Sob 20:06, 13 Sie 2011 Temat postu: LC4 640 ENDURO DLA WYSOKIEGO DRIVERA ? |
|
|
Witam. Zastanawiam się ktoś o wzroście ok 196cm i wadze powyzej 100kg jezdzi lub jezdzil na KTM LC4 640 ENDURO i moglby opowiedziec jak sie na tym jezdzi , czuje i czy np LC4 ADVENURE jest wyższy i wygodniejszy dla wysokiego?. Nie ukrywam ze bardzo podoba mi sie to moto ale nie mialem okazji sie nim przejachac? Pozdro.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
fxrider
Dołączył: 18 Sty 2011
Posty: 380
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 22:35, 13 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
ADV są trochę wyższe.
Najwyższe są 625 SXC - tutaj raczej powinieneś szukać.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lukasz_vip
Dołączył: 31 Sty 2010
Posty: 314
Przeczytał: 5 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 11:12, 14 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
Ja mam 190cm wzrostu i ważę 70kg. Jeżdżę na LC4 620 EGS i jak dla mnie jest idealnie wielkościowo.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
boras
Dołączył: 24 Cze 2011
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Świnoujście
|
Wysłany: Wto 6:33, 16 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
Nie wiem czy Ci pomogę ale mam 186 cm wzrostu i waga około 120 więc do malutkich nie należę. Dosiadam LC4 640 ADV z 99 roku i jest oki jeśli chodzi o wysokość. Choć myślę o podwyższeniu kierownicy bo jak stoję to troszkę nie wygodnie ale to się da zrobić
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Karambol
Dołączył: 24 Gru 2009
Posty: 315
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Krosno Odrzańskie
|
Wysłany: Wto 19:42, 16 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
Podwyższenie kiery to absolutna podstawa, nie wiem czemu tak nisko jest fabrycznie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lukasz_vip
Dołączył: 31 Sty 2010
Posty: 314
Przeczytał: 5 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 21:28, 16 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
Kiera obowiązkowo do góry. Ja mam bodajzę 3cm jak dobrze pamiętam.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
boras
Dołączył: 24 Cze 2011
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Świnoujście
|
Wysłany: Czw 6:24, 18 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
Wiem że nie w tym poście o tym ale może koledze się przyda jak się zdecyduje.
Jakie podwyższenie zastosowaliście?? i gdzie to dostać??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Bratek
Dołączył: 03 Lis 2013
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Sob 16:24, 21 Gru 2013 Temat postu: |
|
|
Cześć wszystkim. JAkiś miesiąc temu przywitałem się w przywitalni. Teraz chciałbym zapytać o jedną rzecz, z którą mam problem. Do moto dostałem adaptery do podwyższenia kierownicy (jak na załączonym zdjęciu). Ale nadal nie da się jechać na stojąco. Jak wstanę to żeby chwycić kierownicę to muszę się mocno pochylić na dół i generalnie nie jest to chyba prawidłowa pozycja. Nadmieniam, że to moje początki w enduro, mam 191 cm wzrostu a motocykl to Husaberg Fe 501. Pytanie moje jest takie, czy te adaptery to już maximum możliwego podwyższenia, czy można jeszcze z tym wyżej podejść, a jeśli tak to jak to zrobić?
Pozdrawiam i z góry dzięki za odpowiedź.
Bratek
[/img]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hacker33
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 79 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Sob 16:33, 21 Gru 2013 Temat postu: |
|
|
Wpierw powinno się zacząć od kupna wyższej kierownicy dopiero później mocowanie kierownicy.
Takie wysokie wieżyczki podczas gleby mogą zrobić dużo szkody.
Zacznij więc od zmiany kierownicy na najwyższą.
PS. W większości motocykli takie duże podwyższenie kierownicy wiąże się z wymianą linek od gazu i od sprzęgła ponieważ stają się za krótkie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Bratek
Dołączył: 03 Lis 2013
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Sob 16:43, 21 Gru 2013 Temat postu: |
|
|
Kurde tego mi nie powiedzieli, że są jakieś wyższe kierownice. Stwierdzili, że te adaptery będą w zupełności wystarczające. No ale nie są. Zaraz będę poszukiwał czegoś. Dzięki za info
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Bratek dnia Sob 16:44, 21 Gru 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hacker33
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 79 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Sob 21:58, 21 Gru 2013 Temat postu: |
|
|
KTM ma taka tabelę ze wszystkimi kierownicami gdzie podane są ich modele oraz wymiary.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|