|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
fxrider
Dołączył: 18 Sty 2011
Posty: 380
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 8:08, 14 Kwi 2011 Temat postu: LC4 640 SMT by fxrider |
|
|
Hej,
trochę mi się zeszło, ale w końcu wrzucam.
Historia wygląda tak, że miałem jechać w góry, ale w międzyczasie GSa (znaczy się BMW R1100GS) trochę zaniemogła na subframe (znaczy urwał się z mocowań) i zostałem się ze swoją trochę rozdłubaną LC4 Enduro.
Mało kto rozpatruje to jako sprzęt do turystyki, ale z braku innej rozsądnej alternatywy zacząłem kombinować jak tu go szybko dostosować korzystając z gratów zalegających w garażu - w końcu motywacja była
Na początek dostał Keihina FCR41MX i trochę odżył (na początku, bo potem doszedł bak ADV, który upierdliwie się zdejmuje), następnie były modyfikacje główki ramy (mocowanie pod stelaż) i przyszła owiewka, bak i kanapa ADV.
Potem była wymiana sprężyny z tyłu na twardszą(aktualnie 70 z ADV) + testy, dodatkowe tulejki pod sprężyny z przodu i podwyższenie kierownicy o 4 cm (http://img828.imageshack.us/g/dscf1648n.jpg/)
Szybko dopracowałem jeszcze kokpit i kablologię, na koniec wrzuciłem kółka SM i ostatecznie wyszło coś takiego:
KTM LC4 640 SMT by fxrider
Bez czachy w sumie też fajnie wygląda:
Dziś startuję na wycieczkę, jak dobrze pójdzie i nic nie wybuchnie to do końca weekendu przejadę tym wynalazkiem 1500 km
pozdrawiam, Adam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Rysiek24
Dołączył: 09 Lut 2011
Posty: 933
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 13:43, 14 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
ladny , tylko te kola nie pasuja do calosci
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wójo
Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 20:43, 14 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
jak ci sie sprawuje licznik wapora ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bully
Dołączył: 03 Mar 2011
Posty: 843
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: opolskie
|
Wysłany: Czw 21:24, 14 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
ten licznik pokazuje do 200? bo na alledrogo jest podobny ale do stówy niestety.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
fxrider
Dołączył: 18 Sty 2011
Posty: 380
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 12:31, 18 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
Hej,
wróciłem.
Jeśli chodzi o licznik to mam mieszane odczucia - z jednej strony jest fajny, ma sporo opcji, czytelny, nie za duży, a z drugiej robi problemy.
N.p. kontaktron (znaczy czujnik prędkościomierza) po utopieniu jakiś czas nie działał.
Kabelki są bardzo delikatne, a wtyczki małe i ciężko się je rozpina - jedną przy tym uszkodziłem, kabelki przy jednej mi się urwały przy nasadzie (ciężko było potem zarobić konektorki na tak małych przewodach). Gdy bateria zaczęła padać licznik zaczął wariować - po odcięci zasilania zewn. (mam go podpiętego za stacyjką) często tracił pamięć przebiegów, vmax, etc. - wymiana pomogła. Niby jest kontrolka informująca o słabej baterii podtrzymującej, ale jakoś nie bardzo działała.
Mocowania do kierownicy nie są zbyt wytrzymałem, ale na szczęście system mocowania pozwala łatwo wyrzeźbić jakieś własne, więc nie jest to problem.
Trochę brakuje kontrolek neutrala, kierunków, etc. no ale taki licznik.
Skala obrotomierza jest do bodajżę 12 czy 13 kObr i pod LC4 jest źle wyskalowana - przy max obrotach wychodzi raptem kawałek za połowę skali - jest to mało czytelne/precyzyjne. Na szczęście jest też licznik "cyfrowy".
Przydałby się jeszcze drugi licznik przebiegu dziennego.
Prędkości wyświetla do co najmniej 165
Generalnie jest nieźle - pozmieniam wtyczki, umocuję lepiej kable i będzie (mam nadzieję służył), ale jeśli ktoś nie potrzebuje obrotomierza, temp. silnika i kontrolek zmiany biegów (flasher, 2 stopnie, obroty regulowane) to IMO lepiej kupić dobry, podświetlany licznik rowerowy i oszczędzić tych kilka stówek.
pozdrawiam, Adam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
batsopot
Dołączył: 08 Lut 2011
Posty: 313
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 18:59, 18 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
kontaktron mozna kupic niedrogo
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
fxrider
Dołączył: 18 Sty 2011
Posty: 380
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 20:01, 18 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
Mój na ten moment jeszcze (znowu) działa, a jak mnie chęci najdą to go podleczę dawką sylikonu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|