|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
sylwu
Dołączył: 10 Paź 2013
Posty: 183
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: opolskie, sankt annaberg
|
Wysłany: Nie 12:51, 28 Maj 2017 Temat postu: LC4 brak swiatła |
|
|
witam.poprzedni problem prawie rozwiazny wiec lece z nastepnym. tak jak wczesniej lc4 400 99 sc, bez aku, instalacja lampa przod tyl, kierunki. od samego poczatku mialem problem, lampa przod swiecila jednak palila zarowki, sprawdzalem miernikiem przy lampie, napiecie falowalo wraz z obrotami, wiec stwierdzilem ze padl regulator. odlaczylem regulator i jezdzilem bez. chcialbym sobie to w koncu zrobic wiec kupilem nowy regulator chinski. niestety po podpieciu mam na lampie ok 2-3v ktore wzrasta wraz z obrotami silnika, na starym regulatorze nie ma napiecia. sprawdzilem tez wtyczke co idzie do regulatora ale tam znikome napiecia.
nie znam sie za bardzo na elektryce. od czego mam zaczac sprawdzac i w jaki sposob?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Rysiek24
Dołączył: 09 Lut 2011
Posty: 933
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 14:44, 30 Maj 2017 Temat postu: |
|
|
Najpierw sprawdz, czy masz napiecie na wyjsciu z cewki statora ( ta plastikowa wtyczka 2 pinowa) , powinno byc kilkadziesiac V po przygazowaniu, a ok 20 na wolnych obrotach , napiecie zdaje sie zmienne. Jak nie ma tego napiecia, to walniete uzwojenia , albo kabel..
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
sylwu
Dołączył: 10 Paź 2013
Posty: 183
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: opolskie, sankt annaberg
|
Wysłany: Czw 15:08, 01 Cze 2017 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
chodzi o biały i żółty kabel wychodzący z nr 18? zrobiłem pomiar ale niema żadnego napięcia. próbowałem pozostałe wtyczki zmierzyć ale po wyciągnięciu silnik gasl.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Rysiek24
Dołączył: 09 Lut 2011
Posty: 933
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 19:43, 02 Cze 2017 Temat postu: |
|
|
A regulator to 20 ?
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
sylwu
Dołączył: 10 Paź 2013
Posty: 183
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: opolskie, sankt annaberg
|
Wysłany: Sob 9:51, 03 Cze 2017 Temat postu: |
|
|
tak
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Rysiek24
Dołączył: 09 Lut 2011
Posty: 933
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 10:22, 03 Cze 2017 Temat postu: |
|
|
jesli pomiar robisz na odlaczonym kablu od regulatora , to niestety masz spalone uzwojenia stratora, pytaj w digitech czy Ci przewina .http://elektronika-motocyklowa.pl
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|