|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
arturro54
Dołączył: 25 Sty 2017
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: śląsk - jura pólnocna
|
Wysłany: Wto 16:59, 07 Mar 2017 Temat postu: LC4 do oceny |
|
|
witam. moze ktoś lunąc na to moto:
niby jest to 640, jednak że po VIN wychodzi rej 1991r
na co zwrócić uwagę itp?? gościu jeszcze pisze, iż poci się moto przy 2 filtrach (niby zimeringi poszły)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
arturro54
Dołączył: 25 Sty 2017
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: śląsk - jura pólnocna
|
Wysłany: Wto 17:00, 07 Mar 2017 Temat postu: Re: LC4 do oceny |
|
|
link:
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
GaCek
Dołączył: 13 Kwi 2009
Posty: 391
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 18:04, 07 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
Pierwsze co, czy odpala z rozrusznika bez problemy.
Nawet jak sprzedawca będzie mówił ze słabe aqu i taki tam bzdury to niech podładuje do odpalenia. Często w lc4 pada autodeko na wałku rozrządu i nie ma opcjo odpalenia silnika z guzika. Jedyna opcja naprawy to zakup nowego wałka 800-900zł serwis.
Dalej kiwak i całe reszta tak jak w standardowym enduro/cross.
Jeżeli gość twierdzi że simeringi puściły przy filtrach oleju to wiedzę że nigdy tam nie zaglądał. Z tego co wiem w jednym jest uszczelka a w drugim oring.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez GaCek dnia Wto 18:07, 07 Mar 2017, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
arturro54
Dołączył: 25 Sty 2017
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: śląsk - jura pólnocna
|
Wysłany: Wto 20:35, 07 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
GaCek napisał: | Pierwsze co, czy odpala z rozrusznika bez problemy.
Nawet jak sprzedawca będzie mówił ze słabe aqu i taki tam bzdury to niech podładuje do odpalenia. Często w lc4 pada autodeko na wałku rozrządu i nie ma opcjo odpalenia silnika z guzika. Jedyna opcja naprawy to zakup nowego wałka 800-900zł serwis.
Dalej kiwak i całe reszta tak jak w standardowym enduro/cross.
Jeżeli gość twierdzi że simeringi puściły przy filtrach oleju to wiedzę że nigdy tam nie zaglądał. Z tego co wiem w jednym jest uszczelka a w drugim oring. |
kiwak,lagi niby zrobione są. martwi mnie ze to jest 640 a w dowodzie jest wbity jako 600 i rej 1991 a 640 wychodziły powyżej 2000r.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Rysiek24
Dołączył: 09 Lut 2011
Posty: 933
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 1:16, 08 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
daj sobie spokoj ..pod pokrywa magneta kupa sylikonu , lagi klasyczne WP Extreme rocznik 1998 - 2000 , w ogloszeniu 2002 a w papierach 1991..dobre LC4 z tego rocznika kosztuje znacznie wiecej..
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|